Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19494)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa silmiäni irti sinusta. Olit niin komea mustassa t-paidassa ja shortseissa. Näkisinpä sun ihanan hymyn ja kuulisinpa sun naurun. Tai oikeestaan haluaisin nähdä sen, miten katsot minua. Mua kutkuttaa pelkkä ajatuskin. 🧡
Tule luokseni niin katson shortseissani sinua.
Minä nappaisin kaivatulta shortsit aikaste äkkiä veke.
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Naisen kyky hallita omaa elämäänsä on puutteellista.
Jokaisen ihmisen kyky hallita omaa elämäänsä on puutteellista. Se on oikeastaan aika lohdullista.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa on syytä pitää suitset tiukalla.
Huumori ohistelija paikalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kyky hallita omaa elämäänsä on puutteellista.
Hallitse sinä idiotismis pässi
Onko pässi päivän uusi sana?
Sanon hyvää yötä jo etukäteen, trooppinen nainen.😉
Mistä tämä sun oheistoiminta kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä sun oheistoiminta kertoo?
Kiimasta
Voi luoja, tekoäly heitti mun eteen konseptin joka selittää täysin miksi kaikki on aina niin outoa kun ollaan jossain yhtäaikaa. Etsin ihan muuta mut vahingossa tuli looginen selitys tähän mysteeriin
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, tekoäly heitti mun eteen konseptin joka selittää täysin miksi kaikki on aina niin outoa kun ollaan jossain yhtäaikaa. Etsin ihan muuta mut vahingossa tuli looginen selitys tähän mysteeriin
No kerro meillekin
Kyllä Suomesta vaan löytyy hienoja paikkoja. Terkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Naisen puolustus on helppo eliminoida.
Sinutkin. Rähmäinen juustomuna jolla ei edes ota eteen. Et voi naista tyydyttää. Et saa naista pidettyä noilla narsistisilla fraaseilla. Siks toitotat täällä noita. Lähtikö HÄN litomaan. Syy löytyy peilistä älykääpiö.
Vierailija kirjoitti:
Jaapas se tänne.
Vierailija kirjoitti:
Niin onnellinen olut 🍺
Tasokasta!
On tämä mun "häiriö" tahi "neuroosi" hankala, kun ei tunnista tunteita. Muuta kuin jännityksen ja pelon eri vivahteet.
Hallitse sinä idiotismis pässi