Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19494)
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinä ystäväni päivällä ketjussa vai onko joku ulkopuolinen oikeasti tunnistanut ja koittaa juksata?
Tämä kysymys on aika turha ilman tunnisteita
En juksaa. En ole ikinä juksannut niitä, joita arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Myrsky nousee. Tunnetko sen?
En jää odottelemaan. Lähden nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tänäänkään nähty mies, ehkä vähän petyin.
Sorry, en jaksanut lähteä kirkkoon kun ripsautteli vettä. Ehkä tunnin päästä kaljalle.
Ei nyt onnistunu yritys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko sinä ystäväni päivällä ketjussa vai onko joku ulkopuolinen oikeasti tunnistanut ja koittaa juksata?
Kerro
Lue ketjua päivältä, niin huomaat. En voi oikein tarkkaan selittää, koska sitten paljastan itse liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä kuitenkaan juksaa?
Minä en ainakaan juksaa. Vakavaa puuhaa tämä kaipaus, ainakin mulle.
Jos sinä et ollut täällä, niin sitten se on joku meidän tuttu. Ois parempi varmaan lopettaa koko ketjuun kirjoittelu.
Vierailija kirjoitti:
..Kalleimmalle t
Oispa sulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro
Lue ketjua päivältä, niin huomaat. En voi oikein tarkkaan selittää, koska sitten paljastan itse liikaa.
Samaa mietin minäkin päivällä. Enkä itse kirjoittanut mitään. Joku nyt testaa jotakin. Sivu
3-4 viestiä olen laittanut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä et ollut täällä, niin sitten se on joku meidän tuttu. Ois parempi varmaan lopettaa koko ketjuun kirjoittelu.
Oletko juoruillut meistä jollekin tutullesi?
Vierailija kirjoitti:
J?
Sen voin luvata että kukaan ulkopuolinen ei päivystä vauvalla juksaamassa kaipausketjussa ellei ole täysin seko ex.
Sen sijaan rakkaustarinat ja ihastumiset sisältävät paljon samoja elementtejä ja sattumalta voi kuulostaa tutulta
Sun kanssa olisin valmis panostaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko juoruillut meistä jollekin tutullesi?
Syksyllä meidän kollegalle
Olipa kiva kun asiat selvisi. No hard feelings. Kukaan ei myöskään menettänyt kasvojaan. Tästä on hyvä jatkaa elämää eteenpäin. Kiitos! 💚
Ethän sinä kuitenkaan juksaa?