Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19494)
Naisen kyky hallita omaa elämäänsä on puutteellista.
En saa silmiäni irti sinusta. Olit niin komea mustassa t-paidassa ja shortseissa. Näkisinpä sun ihanan hymyn ja kuulisinpa sun naurun. Tai oikeestaan haluaisin nähdä sen, miten katsot minua. Mua kutkuttaa pelkkä ajatuskin. 🧡
Vierailija kirjoitti:
En saa silmiäni irti sinusta. Olit niin komea mustassa t-paidassa ja shortseissa. Näkisinpä sun ihanan hymyn ja kuulisinpa sun naurun. Tai oikeestaan haluaisin nähdä sen, miten katsot minua. Mua kutkuttaa pelkkä ajatuskin. 🧡
Kuti, kuti kultaseIin, sinun olisin.
Vierailija kirjoitti:
Yöhön.
Voitolla?
Vierailija kirjoitti:
Just mun tuuria kun kaikki menee päin persettä.
Tätä se on ollut.
Mulla on tuo sama tuuri! Elämä on silleen reilu.
Unohtuispa kaivattu, niin saisin rauhan. Paitsi etten saisi, koska kaipaisin kuitenkin rakkautta.
Ikävä.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Tule luokseni niin katson shortseissani sinua.
Kiitos kun sain kohdata sinut. Jäät mieleeni, vaikkei koskaan enää nähtäisikään.🤗🤗
Itkettää välillä tämä paska elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ja paronille yöhön.
Punainen paroni?
- Ressu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule luokseni niin katson shortseissani sinua.
Tulisinkin mielelläni, jos olisit kaivattuni. Mutta miten siihen päästään? Toisaalta en kyllä uskaltais katsoa silmiin, jos sä katsoisit mua. Vilkuilisin vaan ujosti. Mutta haluaisin silti nähdä ja kuulla sut. Kuin kaivatulle kirjoitin.
Sydän se vaan menee omia reittejään. Järkikin taisi jäädä taakse.
Naisen puolustus on helppo eliminoida.
Tämä päivä tälläinen.
Huomisesta tiedä en.
Elä ja anna muidenkin elää.
Anna muidenkin tuntea ja opit tuntemaan samalla.