Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19497)
Jälkimmäisestä pääset yli kuin muistakin esteistä, helposti.
Tiiäks, mä ajattelen, et sä oot se oikea. Nää kaikki tunteet vaan saa mut enemmän ja enemmän vakuuttuneeksi siitä. Kuinka voikaan ihminen kaivata toisen ihmisen luo. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä kertoa omista ajatuksistani ja tunteistani jos haluat. Tai mitä haluutkaan tietää jos mietityttää. Laitat vaan tunnisteen minkä tajuun ja annat hiukan aikaa vastata tunnistein takas.
Jos olet T
Olen T
sivusta
🌧 sivunen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus se, et toivoo toisen olevan onnellinen tahollaan, aiheuttaa surua ja yksinäisyyttä. Vaikka rehellisesti vois sanoa toivovansa sitä.
Tiedän tunteen, mutta muista ettei se tarkoita että sulta lähtisi mitään pois. Et ole yhtään vähemmän tärkeä vaikka toinen olisikin iloisempi ja onnellisempi.
Niin, mutta jos haluaisi kaipaamansa itselleen ja hänellä onkin toinen (tai ensimmäinen, miten sen haluaa nähdä), niin kyllä se minut ainakin tekee surulliseksi, kun häntä en saa.
Tottakai, mutta kokemuksesta tiedän että senkin tunteen kanssa oppii elämään. Vaikkei siinä 100% kivuttomuutta tule saavuttamaan. Kyllä se välillä minuakin hetkellisesti kirpaisee, mutta kuitenkin ne toiveet siitä että toinen on onnellinen ovat paljon syvempiä, niin se auttaa. Olen oikeastaan tosi kiitollinen siitä tunteesta, koska juuri sen kautta pystyn välillä tuntemaan sen tunteen, että vaikka toinen on erillinen ihminen, niin me olemme silti yhtä ja hänen hyvänsä ei ole mitenkään eri asia minun hyvästäni. Tunnen toivovani hänelle hyvää kuten toivoisin sitä itselleni. Siinä tunteessa on jotain niin syvää rauhaa, että ihan kuin se olisi ripaus paratiisia. Ykseys. Hänen kauttaan tunnen sen.
Vierailija kirjoitti:
Hassukainen, mitäköhän sä mietit minusta tällä hetkellä?
Et oot höpö.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sillä tavalla hemmetin hämmentävää, että niiden 7 v aikana, kun olen ketjussa käynyt minulla on ollut tasan 2 ihastusta. Jälkimmäinen tullut vasta tämän vuoden puolella. Kummastakaan en ole tänne alkuun kirjoittanut mitään, mutta joku kirjoittaa heistä ja mitä meidän välillä on tapahtunut. Kirjaimellisesti samana päivänä kun asioita on tapahtunut. Kukaan ei voi tietää näistä salaisista ihastuksistani, joten ovatko kumpikin eksyneet tänne ja olleet myös ihastuneita muhun. Tätä en halua uskoa.
Maailma on todella kummallinen. Jos nuo asiat tapahtuisi unessa niitä pitäisi ihan normaalina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä kertoa omista ajatuksistani ja tunteistani jos haluat. Tai mitä haluutkaan tietää jos mietityttää. Laitat vaan tunnisteen minkä tajuun ja annat hiukan aikaa vastata tunnistein takas.
Jos olet T
Olen T
sivustaSininen paita kun näimme viimeksi?
Oli muuten!
Mitä mulla oli päällä?
Musta paita ehkä, en muista, olin niin sekaisin susta
joo, pukeuduin asiallisesti mun hautajaisiin. sivu
Vierailija kirjoitti:
N50 party 🥳
Lopetatko jo. E
Vierailija kirjoitti:
Hassukainen, mitäköhän sä mietit minusta tällä hetkellä?
No edelleen olis kiva tutustua.
Kesä ja printtipaidat tulee
Tämä on hiukan enemmän kuin hetkittäinen kirpaisu, vaikka oikeesti toivon hänelle samalla tavoin kuin itselleni, ellei enemmän, kaikkea hyvää, mitä maailmalla onkaan annettavana. Mä nään, että ykseys saavutettaisiin vasta jos oltais yhdessä, eikä tuhlattaisi kallisarvoista aikaa muihin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hiukan enemmän kuin hetkittäinen kirpaisu, vaikka oikeesti toivon hänelle samalla tavoin kuin itselleni, ellei enemmän, kaikkea hyvää, mitä maailmalla onkaan annettavana. Mä nään, että ykseys saavutettaisiin vasta jos oltais yhdessä, eikä tuhlattaisi kallisarvoista aikaa muihin.
Sun pitää puhuu kaivatullesi. täällä noi asiat vaan pahenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa. Pelkään, et hän pitää mua ihan säälittävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa. Pelkään, et hän pitää mua ihan säälittävänä.
Tuskin pitää ja jos pitää niin et menettänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olet sanomaan, että tuhlaan aikaani kumppaniini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50 party 🥳
Lopetatko jo. E
Ethän sä oo 50?
Vierailija kirjoitti:
Tiiäks, mä ajattelen, et sä oot se oikea. Nää kaikki tunteet vaan saa mut enemmän ja enemmän vakuuttuneeksi siitä. Kuinka voikaan ihminen kaivata toisen ihmisen luo. 🧡
No mutta eikö sulla ole perhe?
En ole
kettu. x