Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19567)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä kertoa omista ajatuksistani ja tunteistani jos haluat. Tai mitä haluutkaan tietää jos mietityttää. Laitat vaan tunnisteen minkä tajuun ja annat hiukan aikaa vastata tunnistein takas.
Jos olet T
Olen T
sivusta
Sininen paita kun näimme viimeksi?
Tää kevätaurinko tekee mut hulluksi! Katon sun ranteita, se saa mut värisemään. Katon sun perään, sun selkää ja hartioita, vatsanpohjasta kouraisee. Katon sun niskaa, tekisi mieli suudella. Katon sun käsiä, haluaisin tuntea ne ympärilläni. Mutta en pysty katsomaan sua enää silmiin, sillä näkisit mun tunteet ja haavoittuvuuden. Jos kaikki olisikin mennyt toisin! Rakastan sua vieläkin vaikken sitä näytä😔
V💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kyllä kertoa omista ajatuksistani ja tunteistani jos haluat. Tai mitä haluutkaan tietää jos mietityttää. Laitat vaan tunnisteen minkä tajuun ja annat hiukan aikaa vastata tunnistein takas.
Jos olet T
Olen T
sivusta
Tämä
ei
minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet T
Olen T
sivustaSininen paita kun näimme viimeksi?
Oli muuten!
Joko varpaat veessä likoaa?
Kentälläkö setä hikoaa?
Vierailija kirjoitti:
Tää kevätaurinko tekee mut hulluksi! Katon sun ranteita, se saa mut värisemään. Katon sun perään, sun selkää ja hartioita, vatsanpohjasta kouraisee. Katon sun niskaa, tekisi mieli suudella. Katon sun käsiä, haluaisin tuntea ne ympärilläni. Mutta en pysty katsomaan sua enää silmiin, sillä näkisit mun tunteet ja haavoittuvuuden. Jos kaikki olisikin mennyt toisin! Rakastan sua vieläkin vaikken sitä näytä😔
V💋
Kulta, saat laittaa peiliaurinkolasit tapaamiseen niin olet turvassa. Voisit silti istua syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet T
Olen T
sivusta
Bäänis kaivetty lämpimän tila
T-Mies sivusta
Me oltais kuuluttu yhteen. Tajusin tämän myöhemmin. Liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoiseksi kiemurteluksi meni, ikäeroa on ja sama työpaikka. Yrittää nyt siinä pitää naama peruslukemilla paljastamatta ajatuksiaan
J?
Voisi ihan hyvin olla J:n kynästä.
Niin vois olla, paitsi että ex-työkaveri.
t. yx J sivusta
Hassukainen, mitäköhän sä mietit minusta tällä hetkellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet T
Olen T
Oli muuten!
Mitä mulla oli päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet T
Olen T
Oli muuten!
Mitä mulla oli päällä?
Kai sä nyt omat kutees muistat! Sivu sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet T
Olen T
Oli muuten!
Mitä mulla oli päällä?
Musta paita ehkä, en muista, olin niin sekaisin susta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet T
Olen T
Oli muuten!
Mitä mulla oli päällä?
En tiedä miksi äsken ei mennyt läpi mutta: kyllä
Vierailija kirjoitti:
Me oltais kuuluttu yhteen. Tajusin tämän myöhemmin. Liian myöhään.
Tämä
ei
minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet T
Olen T
Oli muuten!
Mitä mulla oli päällä?
Hienot vaatteet mutta väärät aatteet.
En tiedä huomasitko että kun näin sinut väkijoukossa, mun oli vaikea jatkaa töitä normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet T
Olen T
sivustaBäänis kaivetty lämpimän tila
T-Mies sivusta
Tämäkään
ei
minulta. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet T
Olen T
Oli muuten!
Mitä mulla oli päällä?
En tiedä miksi äsken ei mennyt läpi mutta: kyllä
Eli mätsi. No mitä nyt sitten?
Ollapa tässä paratiisissa sinun kanssasi💕