Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (18743)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Maailma menee väärään suuntaan. Nainen luotiin miestä varten, eikä miestä naista varten.
Mitokondrioiden dna periytyy VAIN äidiltä lapselle. (Poikkeukset erikseen.) Miehet saa tän äidiltään, mutta eivät siirrä sitä eteenpäin, pelkästään naiset periyttää tän. Ihmiskunta on siis tämän oleellisen asian suhteen pelkäästään äitilinjainen.
Nainen on lapsenkaltainen.
Ihanaa. Mun ei siis tartte tehdä töitä eikä hoitaa muitakaan velvotteita. Ikätason mukaisesti voin ehkä siivota omat värikynät ja karkkipaperit. Millon tulee eka tili? Toki ei voi lapsenkaltaiselta odottaa tienaamista. ;)
Tiliä tulee jokapäivä. Tänäänkin 5 donaa. kiitos tekoälyn.
Hienoa, mulla ei ole ihan noin hyvin (vielä) asiat.😊
Oliko vaan kolme donitsia tänään sitten? :0
Oon syöny vaan yhden dallaspullan tänään, donitseista en niin välitä.
Vierailija kirjoitti:
Asiat selkiytyy hiljalleen.
Millon meidän välit selkiytyy?
Terveisiä Tampereelta. Hyvin pyyhkii eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin olen miettinyt, millainen on minuutesi ja mikä on kovaa ydintä vai onko se jotenkin hahmoton tai jäsentymätön.
Jospa et vaivaisi päätäsi sillä.
Tietoa on kyllä, mutta olisin vain halunnut kuulla oman käsityksesi.
Jos mammat vaan joskus uskoisi ensin luotua, niin donitsia riittäisi. Vihjeitä on annettu.
Vierailija kirjoitti:
Uudellamaalla paistaa huomenna aurinko!
Ja matalalattiat pörheltää.
Näin sut ehkä eilen lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin olen miettinyt, millainen on minuutesi ja mikä on kovaa ydintä vai onko se jotenkin hahmoton tai jäsentymätön.
Kovaa ydintä on selviytyminen ja kaikki muu on hahmoteltavissa ja jäsenneltävissä sen ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi rankkasade, siis kesäsade on parasta, just tollanen saavista kaataen tyylinen
Missä sataa?
Pääkaupungissa (Suomen)
No ei ole mitään rankkasadetta ollut. Olen matkustanut tänään Espootakin läntisemmästä paikasta Itikseen ja takas tänne.
Just nyt lotisee ihan kunnolla, ikkuna auki kuuntelen
Joku pissii katolta😁
Tai naapurin makarin ikkunan alla kuuntelua.
Silloin viimeksi en halunnu pidätellä sua, etten laittaisi sinua kiusalliseen tilanteeseen.Olisin muuten voinu lipsauttaa jotain, mitä en olis saanut enää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi rankkasade, siis kesäsade on parasta, just tollanen saavista kaataen tyylinen
Missä sataa?
Pääkaupungissa (Suomen)
No ei ole mitään rankkasadetta ollut. Olen matkustanut tänään Espootakin läntisemmästä paikasta Itikseen ja takas tänne.
Just nyt lotisee ihan kunnolla, ikkuna auki kuuntelen
Joku pissii katolta😁
Eih, tästä tuli mieleen että asuin hetken kerrostalossa, jossa oli ikkunassa sellaset metalliset pinnakaiteet niin eikös poikani onnistunut pissaamaan sieltä alakerran naapurin terassikalusteiden päälle "jes otuin tuoviin!" Pojat... 😂😱😅 että voi olla kyl. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin että haluaisit sittenkin edelleen nähdä. Ellei joku muu jekuta. Pitäisköhän käydä huomenna taas eräässä paikassa. Tosin siellä mahtaa kyllä olla lauantaisin aika paljon porukkaa. Enkä oikein muista mikä se oli se kellonaikakaan, kun joskus siellä kävit.
Keskipäivällä.
Miksi et halua nähdä useammin?
Olen nyt tuntematon.
Rohkaistuin jakamaan hieman elämänkokemustani somessa ihmiselle joka kärsii myös samoista haasteista elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut ehkä eilen lenkillä.
Kenet näit ja missä?
Jospa et vaivaisi päätäsi sillä.