Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (18744)
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin olen miettinyt, millainen on minuutesi ja mikä on kovaa ydintä vai onko se jotenkin hahmoton tai jäsentymätön.
Hei mitä jos vaan vetäisit käteen niinku normaalit ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy
Näen
Uhkia
Kaikkialla
Yhyy
Rauhoittele
Mua
Yhyy
Missä
Oot
Missä
Meet
Yhyy
Huomaa
Mut
Ja
Kuule
Mut
Oon
Sekoboltsi
Turvatontipu
Naapurin
Mummokin
On
Uhka
Yhyy
En
Uskalla
Viedä
Roskista
Kun
Säpsähtelen
Yhyy
Kuolen
Näiden
Roskien
Sekaan
Yhyy
Ota
Syliin
Älä
Mee
Yhhyyyyy
lohduta
Yhyy
Tarviin
Sua
Yhyy
Jos jollakin on ahdistusta yms. Ja tulee tänne purkamaan sitä. Niin kaikella kunnioituksella, et sinäkään nyt ihan normaalilta vaikuta, jos sinulle menee ihon alle jonkun tuntemattoman anonyymin kirjoitukset. Oletteko tekin salaa mielisairas? Kai ymmärrät että tuo ei ole normaali tapa reagoida. Asenteesi kirjoituksen takaa huokuu mielisairautta.
No sinähän haastat leikkiä tosissais, tuossahan on selvät terveiset. Toisin kuin sinulla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olis ikinä hymyilly sulle, jos olisin tienny mihin se johtaa.
Hymyllä voi olla vakavia ja pitkällisiä seurauksia.
Joo kuten esim. se, että toinen säikähtää ja katoaa lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Maailma menee väärään suuntaan. Nainen luotiin miestä varten, eikä miestä naista varten.
Mitokondrioiden dna periytyy VAIN äidiltä lapselle. (Poikkeukset erikseen.) Miehet saa tän äidiltään, mutta eivät siirrä sitä eteenpäin, pelkästään naiset periyttää tän. Ihmiskunta on siis tämän oleellisen asian suhteen pelkäästään äitilinjainen.
Nainen on lapsenkaltainen.
Ihanaa. Mun ei siis tartte tehdä töitä eikä hoitaa muitakaan velvotteita. Ikätason mukaisesti voin ehkä siivota omat värikynät ja karkkipaperit. Millon tulee eka tili? Toki ei voi lapsenkaltaiselta odottaa tienaamista. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kuumis, vaikka mitä haukkuisivat.
Siksihän ne on alusta asti haukkunu.
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukuista päätellen monikin on samassa veneessä, hups vaan syvässä vedessä, korkeassa aallokossa, ellei peräti myrskyn silmässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, mitä tunteita aidosti tunnet ja mitä tunteita et tunne.
Jotain autoa jahtaavasta koirasta tähän. No ei vaines. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin olen miettinyt, millainen on minuutesi ja mikä on kovaa ydintä vai onko se jotenkin hahmoton tai jäsentymätön.
Hei mitä jos vaan vetäisit käteen niinku normaalit ihmiset?
Ei kuulosta normaalin ihmisen vastaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois hommata vaikka prepaidin ja laittaa viestiä sitä kautta.
On jo testattu ja ei toiminut. Heitin sen mäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi rankkasade, siis kesäsade on parasta, just tollanen saavista kaataen tyylinen
Tässä oppikirja ohistelua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy
Näen
Uhkia
Kaikkialla
Yhyy
Rauhoittele
Mua
Yhyy
Missä
Oot
Missä
Meet
Yhyy
Huomaa
Mut
Ja
Kuule
Mut
Oon
Sekoboltsi
Turvatontipu
Naapurin
Mummokin
On
Uhka
Yhyy
En
Uskalla
Viedä
Roskista
Kun
Säpsähtelen
Yhyy
Kuolen
Näiden
Roskien
Sekaan
Yhyy
Ota
Syliin
Älä
Mee
Yhhyyyyy
lohduta
Yhyy
Tarviin
Sua
Yhyy
Jos jollakin on ahdistusta yms. Ja tulee tänne purkamaan sitä. Niin kaikella kunnioituksella, et sinäkään nyt ihan normaalilta vaikuta, jos sinulle menee ihon alle jonkun tuntemattoman anonyymin kirjoitukset. Oletteko tekin salaa mielisairas? Kai ymmärrät että tuo ei ole normaali tapa reagoida. Asenteesi kirjoituksen takaa huokuu mielisairautta.
No sinähän haastat leikkiä tosissais, tuossahan on selvät terveiset. Toisin kuin sinulla!
Ei ollut kun vittuilua.
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi rankkasade, siis kesäsade on parasta, just tollanen saavista kaataen tyylinen
Missä sataa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Maailma menee väärään suuntaan. Nainen luotiin miestä varten, eikä miestä naista varten.
Mitokondrioiden dna periytyy VAIN äidiltä lapselle. (Poikkeukset erikseen.) Miehet saa tän äidiltään, mutta eivät siirrä sitä eteenpäin, pelkästään naiset periyttää tän. Ihmiskunta on siis tämän oleellisen asian suhteen pelkäästään äitilinjainen.
Nainen on lapsenkaltainen.
Lastenkaltaisten on Taivasten Valtakunta.
Mäen ole tunnistanut tänään sinua. Ehket edes ole ollut täällä. Laitoin kuitenkin sinulle muutaman tunnisteellisen ajatuksistani. Ehkä huomasit tai huomaat kun luet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläpeukuista päätellen monikin on samassa veneessä, hups vaan syvässä vedessä, korkeassa aallokossa, ellei peräti myrskyn silmässä.
Lainneen liplatuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois hommata vaikka prepaidin ja laittaa viestiä sitä kautta.
On jo testattu ja ei toiminut. Heitin sen mäkeen.
Millaisen viestin laitoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sataa?
Pääkaupungissa (Suomen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä oppikirja ohistelua!
Se oli mun viesti kaivatulle, kerroin, että rakastan kesäsadetta jne
Hymyllä voi olla vakavia ja pitkällisiä seurauksia.