Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (18743)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua nähdä useammin?
Mä haluaisin nähdä vaikka joka päivä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Silloin viimeksi en halunnu pidätellä sua, etten laittaisi sinua kiusalliseen tilanteeseen.Olisin muuten voinu lipsauttaa jotain, mitä en olis saanut enää takaisin.
Rannalla vai museossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sut ehkä eilen lenkillä.
Kenet näit ja missä?
Kaipaamani miehen.
Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin olen miettinyt, millainen on minuutesi ja mikä on kovaa ydintä vai onko se jotenkin hahmoton tai jäsentymätön.
Fi - Päätökset
Se - Tutkiminen
Ni - Tieto
Te - Toiminta
Olisitko valmis heittäytymään ja katsomaan mihin tämä johtaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et halua nähdä useammin?
Koska en ehkä pystyisi hillitsemään himoani käydä sinuun käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole rakastunut.
Kerroitko aikaisemmin olevasi?
Vierailija kirjoitti:
Tänään tuli laitettua useampi tunnisteellinen. Hyvää yötä.
Ei mun whatsappi ilmoita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin olen miettinyt, millainen on minuutesi ja mikä on kovaa ydintä vai onko se jotenkin hahmoton tai jäsentymätön.
Minulla ei ole todettu mielenterveyden häiriöitä, sairauksista puhumattakaan. Olen itsellenikin tosi ja yhtä itseni kanssa. En häröile, en perseile, miulla on omatunto ja voimakas sisäinen maailma. En pidä itseäni tunnekylmänä, toinen vanhemmistani poistui elämästäin ennen kouluikää, näin ensimmäisen kerran itseni ikäisiä lapsia koulun 1.päivänä, isä asui samassa , pienessä asunnossa mutta pysytteli etäisenä kuin olisi hävennyt meitä lapsiaan, ei koskaan leikkinyt kanssamme, osallistunut vanhempain iltoihin, ei koskaan käynyt joulu-ja kevät juhlissa, ei ollut esimerkkinä tai mallina, käyttäytyi kuin sotaorpo käyttäytyy. Olin isätön jonka isä oli kuitenkin elossa ja asui samassa pienessä talossa, samassa osoitteessa. Minkä mahdoin?
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisinpa tykönäsi. Pusuttelisin ja halittelisin sinua oikein paljon. 🥰 Mä en saisi tällä hetkellä pidettyä näppejäni erossa sinusta. 😍😳
Minkä takia kehon pitää tehdä tämmösiä temppuja. Tää on ihan kauheeta. 😂 Mä oon pystynyt syömään hiilareta ilman ongelmia. Voin mennä nyt lihotuskuurille. 🥳 Haluan mun lihasmassan takaisin. 😊 Mä äsken vahingossa söin kokonaisen pitsan alle 10 minuuttiin. 😆
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin viimeksi en halunnu pidätellä sua, etten laittaisi sinua kiusalliseen tilanteeseen.Olisin muuten voinu lipsauttaa jotain, mitä en olis saanut enää takaisin.
Rannalla vai museossa?
Se kolmas vaihtoehto
Vierailija kirjoitti:
Jos mammat vaan joskus uskoisi ensin luotua, niin donitsia riittäisi. Vihjeitä on annettu.
ei tee donitsia mieli
Vierailija kirjoitti:
Mä lipsautin tänään. Kirjoitin viestin ja sit mietin hetken, et en halua näin kirjoittaa ja olin poistamassa sitä, kunnes sähelsin jotain ja se julkaistiinkin. Ei pitänyt ihan niin suoraan sitä sanoa..
Vierailija kirjoitti:
Mitäs huomenna, mies?
Olen missä olen ja odotan sinulta viestiä missä ilmaiset kiinnostuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Olisitko valmis heittäytymään ja katsomaan mihin tämä johtaa?
Kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa et vaivaisi päätäsi sillä.
Tietoa on kyllä, mutta olisin vain halunnut kuulla oman käsityksesi.
Mitä sinä randon käsityksillä teet? :0
Vierailija kirjoitti:
Oletko rakas sairaana?
Mustasukkainen pääosin..
Vaikka jossain olisi järkeä, se ei tarkoita, että se pysyisi elämässä.