Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (18744)
Vierailija kirjoitti:
Me oltais kuuluttu toisillemme. Tiesin sen heti.
Mä tiesin heti, etten tule häntä saamaan, vaikka olisin niin halunnutkin.
Vierailija kirjoitti:
Olisit sitten vaan ottanut mut. Otit sen blondin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit sitten vaan ottanut mut. Otit sen blondin.
Eikä se ollut edes aito blondi.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Aika hämmentynyt myös. Mitähän nyt tapahtuu.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mikä hämmentää jos saa kysyä?
Yllätyin että haluaisit sittenkin edelleen nähdä. Ellei joku muu jekuta. Pitäisköhän käydä huomenna taas eräässä paikassa. Tosin siellä mahtaa kyllä olla lauantaisin aika paljon porukkaa. Enkä oikein muista mikä se oli se kellonaikakaan, kun joskus siellä kävit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Aika hämmentynyt myös. Mitähän nyt tapahtuu.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Mikä hämmentää jos saa kysyä?
Harakka huttua keittää. Hännällänsä hämmentää.
🤔mikä häntä
Sivusta
Kaipaan sinua, vaikka en tiedä, ketä kaipaan, kun sinun kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy
Näen
Uhkia
Kaikkialla
Yhyy
Rauhoittele
Mua
Yhyy
Missä
Oot
Missä
Meet
Yhyy
Huomaa
Mut
Ja
Kuule
Mut
Oon
Sekoboltsi
Turvatontipu
Naapurin
Mummokin
On
Uhka
Yhyy
En
Uskalla
Viedä
Roskista
Kun
Säpsähtelen
Yhyy
Kuolen
Näiden
Roskien
Sekaan
Yhyy
Ota
Syliin
Älä
Mee
Yhhyyyyy
lohduta
Yhyy
Tarviin
Sua
Yhyy
Jos jollakin on ahdistusta yms. Ja tulee tänne purkamaan sitä. Niin kaikella kunnioituksella, et sinäkään nyt ihan normaalilta vaikuta, jos sinulle menee ihon alle jonkun tuntemattoman anonyymin kirjoitukset. Oletteko tekin salaa mielisairas? Kai ymmärrät että tuo ei ole normaali tapa reagoida. Asenteesi kirjoituksen takaa huokuu mielisairautta.
Olen miettinyt, mitä tunteita aidosti tunnet ja mitä tunteita et tunne.
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin että haluaisit sittenkin edelleen nähdä. Ellei joku muu jekuta. Pitäisköhän käydä huomenna taas eräässä paikassa. Tosin siellä mahtaa kyllä olla lauantaisin aika paljon porukkaa. Enkä oikein muista mikä se oli se kellonaikakaan, kun joskus siellä kävit.
Ois niin paljon kivempi tavata sopimalla kuin harhailla etsimässä yrittäen törmätä.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Maailma menee väärään suuntaan. Nainen luotiin miestä varten, eikä miestä naista varten.
Mitokondrioiden dna periytyy VAIN äidiltä lapselle. (Poikkeukset erikseen.) Miehet saa tän äidiltään, mutta eivät siirrä sitä eteenpäin, pelkästään naiset periyttää tän. Ihmiskunta on siis tämän oleellisen asian suhteen pelkäästään äitilinjainen.
En olis ikinä hymyilly sulle, jos olisin tienny mihin se johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, mitä tunteita aidosti tunnet ja mitä tunteita et tunne.
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa. Maailma menee väärään suuntaan. Nainen luotiin miestä varten, eikä miestä naista varten.
Mitokondrioiden dna periytyy VAIN äidiltä lapselle. (Poikkeukset erikseen.) Miehet saa tän äidiltään, mutta eivät siirrä sitä eteenpäin, pelkästään naiset periyttää tän. Ihmiskunta on siis tämän oleellisen asian suhteen pelkäästään äitilinjainen.
Nainen on lapsenkaltainen.
Sitäkin olen miettinyt, millainen on minuutesi ja mikä on kovaa ydintä vai onko se jotenkin hahmoton tai jäsentymätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois niin paljon kivempi tavata sopimalla kuin harhailla etsimässä yrittäen törmätä.
Niinpä. Mutta et sinä voi laittaa mulle viestiä, etkä vastata mun viesteihin.
🤎m💙n öitä