Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (2084)
Minähän olin aivan sekaisin sinusta. Kun tulin kohti, sinä kipitit karkuun. Kun tulit kohti, minä kipitin karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mua kyllä alkaa masentaa nää jutut täällä
Älä nyt Cicciolinasta masennu. Ei sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet mun Cicciolina
Oh hell no
hell yes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus on voimissaan. Ahdistus pitää hengissä.
Kova ahdistus ei ainakaan minua pidä hengissä, sehän on kamalaa koettavaa.
Runoilin vaan. Siis olen ollut syntymästäni/varhaisapsuudesta lähtien varmaan ahdistunut. Kiusaaminen alkoi esikoulussa viimeistään. Ei ihme, että kehittyi välttelykäyttäytymisen malli.
Ei multa, vaikka voisi luulla. Sivusta n
Vierailija kirjoitti:
Minähän olin aivan sekaisin sinusta. Kun tulin kohti, sinä kipitit karkuun. Kun tulit kohti, minä kipitin karkuun.
No niin, jospa homma ois nyt sillä lailla balanssissa että kumpikaan ei kipitä karkuun vaan lähestyy varovasti
Mä mietin koko ajan, miltä tuntuis olla sängyssä kaipaamani kanssa ja haaveilen siitä jatkuvasti. Mut oisin tosi loukkaantunut, jos kaipaamani sanoisi samalla lailla. Ristiriitaista.
Vierailija kirjoitti:
Story of my life.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennus on voimissaan. Ahdistus pitää hengissä.
Kova ahdistus ei ainakaan minua pidä hengissä, sehän on kamalaa koettavaa.
Runoilin vaan. Siis olen ollut syntymästäni/varhaisapsuudesta lähtien varmaan ahdistunut. Kiusaaminen alkoi esikoulussa viimeistään. Ei ihme, että kehittyi välttelykäyttäytymisen malli.
Ikävä sanoa mutta kaipaus-palsta on näille tunteille väärä palsta.
Veljeltä tuli kuva siitä huudeilta missä asuttiin ennen ja nyt mul tuli extraikävä sua
Vierailija kirjoitti:
ttk 🥰
Sori, mut videopelien yhteydessä toi lyhenne tarkoittaa Time to Kill eli tappoon kuluvaa aikaa pelimekanistisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin koko ajan, miltä tuntuis olla sängyssä kaipaamani kanssa ja haaveilen siitä jatkuvasti. Mut oisin tosi loukkaantunut, jos kaipaamani sanoisi samalla lailla. Ristiriitaista.
😅🙂
Vierailija kirjoitti:
Oih niin suloista 🤍💙🤍💙
Vierailija kirjoitti:
Diiva.
Vierailija kirjoitti:
Ensi kerralla kumpikin tulee reippaasti kohti?