Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (2084)
Vierailija kirjoitti:
Ei paineita, vaikka ei nähtäis.
Pelkään koko ajan että unohdat mut tai tapaat jonkun joka vie sydämesi jos emme näe tai tuntuu ette mus huomaa… joo, itsetuntoni ei ole mikään superlatiivisin.
Turhaan mulle vihoittelet siitä, jos olet ruma, tyhmä ja epämiellyttävä. Kateus ja katkeruus rumentaa sua vaan entisestään. Katsoisit peiliin mun kiusaamisen sijaan, niin saatat jopa oppia jotakin.
- Se nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennää jonnee kattelee toisiamme silmiin ja piteleen käsistä T!
Ja lopuksi suudellaan?
Niin, mutta eihän se mikää loppu oo…
Ei niin, vaan alku?
Niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin seesteinen olo. Taivas kutsuu.
Taivaassa minulla on sinut, Oi armollinen Jumala, maan päällä turvaan otit minut
Taivaassa mua hoivataan ja pidetään huoli ja mä hoivaan ja pidän muista huolen. Taivaassa saamme terveyden takaisin.
Loppua kohden kärsimyksen terä taittuu ja olo on ihmeellisen levollinen. Lopun selkeytyminen.
Enää ei tarvitse pinnistellä. Taivaassa otetaan vastaan. Jumalan kämmenellä ei kukaan ole turvaton.
Voimia 💜. Sivusta toivotan. Keho tuottaa endorfiinia ynnä muuta viimeisinä hetkinä. Lopulta adrenaliini kuluu loppuun ja siirryt vähitellen levolliseen ikiuneen. Ei ole mitään pelättävää.
Kyseessä on terminal luicidity: Tarkkaa biologista syytä ei tunneta, mutta kyseessä voi olla elimistön viimeinen stressireaktio tai aivojen suojamekanismi. Eri Eri. Ei mikään uskonnollinen hurmos.
💜
Vierailija kirjoitti:
Sano kulta jotain, mitä vain me kaksi tunnistetaan
Mikset sinä sano?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa elämän voisi rebootata ja aloittaa alusta niin kuin tietokonepelin. Palaisin ehkä johonkin 16-ikävuoteen ja siitä lähtien tekisin kaiken ihan eri tavalla.
Mä en. Elämän kaikki kokemukset ovat osa mua, enkä muuttaisi niistä mitään.
En olisi se ihminen mikä olen nyt, jos jokin muuttuisi ja osaisinko arvostaa nykyistä elämääni samoin? Kaikkia niitä hyviä asioita joita nyt on?
Niinpä, sitä tarvitsee niitä alamäkiä ja epäonnistumisia, että oppii pyrkimään eteeenpäin ja voittamaan vastoinkäymiset, sillä niitähän elämässa riittää.Sitten voikin nauttia elämästä 😁
sivu
Tarvitaan sinnikkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset sinä sano?
Se on kalastaja
Mä syön aamupalaa, vaik tiedän, ettet palaa
Mä lehtee selaan, vaik tuntuu, et mä delaan
Miksi kuljimmekaan eri teillä?
Mikä olikaan se ongelma meillä?
Ja yritän soittaa, et haluun vielä koittaa
Mut se ei tuu natsaa, et viesteihin vastaa
Ei enää ole yhteisii öitä
Ei puutarhatöitä
Niks ja naks
Miksen muuttunutkaan kauniiks ja viisaammaks?
Ei kuulunu ku riks ja raks
Suhteemme poikki hiertyi ja yks sydän särkyi
En enää vierellesi tuu
Vastaajassa "I love you"
Ootteko nähneet sen magneettikuvaus session, jossakiolevan aivot kuvattiin viimeisellä hetkellä? Miten kaikki elämän kertymät täyttivät viimeiseksi aivot ennenkuin ne sammuivat.
Vierailija kirjoitti:
Sait aikaan unisen olon.
Musta tuntuu, että uusi ihastukseni on täällä. ;) Aika monena päivänä tullut sellaisia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Kun rakastuu, toivoo olevansa toiselle merkityksellinen ja ainut. En tiedä, olinko sinulle edes erityinen, ainut en missään vaiheessa. Sekin tuntuu pahalta, että vaikka vakuuttaa rakastavansa, samaan aikaan vireillä on sen seitsemän kaunokaisprojektia. Tulee olo, että kukaan ei ihmisenä lopulta merkitse ja hurmaaminen on se juttu. Miten voi ohittaa niin täysin sen, että toinen rakastaa vilpittömästi?
Varmasti voi, jos ei ole samanlaisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään hätää.
Jos koskaan, ikinä tulee ihan mitä vaan.. voit soittaa mulle. Vaikka vaan, että suruttaa. Tai ehkä mietit, että onko mitään järkeä tässä tai missään.
Se on kaivatun auttava puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait aikaan unisen olon.
Musta tuntuu, että uusi ihastukseni on täällä. ;) Aika monena päivänä tullut sellaisia kommentteja.
Mulla ei ole kuin vanhoja hiilelle hiipuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S***a
Sanna, Saana, Saara.
Hih, hauska lista. Kaikkiin kolmeen olen joskus kovasti ihastunut, mutta vain yhteen rakastunut. Sivusta.
Kerron irl