Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (2084)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuttunut näkymättömäksi.
Noin käy useimmille siinä vaiheessa, kun ikä alkaa nelosella. Nuoremmista jaksetaan vielä olla jollain tavalla kiinnostuneita. Heihin liittyy vielä jotain epämääräistä täyttymätöntä lupausta ja mysteeriä sen suhteen, että millaisia heistä tulee, mitä saavuttavat, kenen kanssa pariutuvat, saavatko lapsia, mihin päätyvät, miten heidän elämänsä tulee menemään. Nelikymppisten elämä on jo urautunut, heistä ei huo'u eteenpäinmeno, he ovat jos enimmät saavutuksensa saavuttaneet ja todellisen luontonsa paljastaneet, heidän viattomuutensa ja raikkautensa on jo ohitettu.
Nelikymppisenä alkaa just se paras elämä, kun muut ihmiset odotuksineen vihdoinkin antaa olla rauhassa.
Jos on saanut elämässään joskus ei-haluttua huomiota, niin ei se näkymättömänä olo välttämättä niin pahalta tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi kyllä tietää, kenestä kaivattu nykyisin tykkää. Minkähänlaiset tyypit häntä sytyttää. Mitä hän haluaa elämältään ja parisuhteestaan. Mistä hän haaveilee. En tule koskaan tietämään.
Kysy.
Vierailija kirjoitti:
Järjetön ikävä tänään. Sinua. En voinut tehdä enempää, mutta silti jossittelen.
Ikävä iski myös, en saa mielestäni Sinua. Siihen ei auta tunnit ulkona, saunakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilanteesi ei ole kaiketi muuttunut?
Vanha ja tyhmä edelleen. 🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin seesteinen olo. Taivas kutsuu.
Taivaassa minulla on sinut, Oi armollinen Jumala, maan päällä turvaan otit minut
Taivaassa mua hoivataan ja pidetään huoli ja mä hoivaan ja pidän muista huolen. Taivaassa saamme terveyden takaisin.
Loppua kohden kärsimyksen terä taittuu ja olo on ihmeellisen levollinen. Lopun selkeytyminen.
Enää ei tarvitse pinnistellä. Taivaassa otetaan vastaan. Jumalan kämmenellä ei kukaan ole turvaton.
Voimia 💜. Sivusta toivotan. Keho tuottaa endorfiinia ynnä muuta viimeisinä hetkinä. Lopulta adrenaliini kuluu loppuun ja siirryt vähitellen levolliseen ikiuneen. Ei ole mitään pelättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sä pidät musta vaikka mulla onkin toisinaan tällänen väittelevä luonteenlaatu?😅🥹
Kyllä pidän, välistä voi olla pidättyväinenkin eikä päällekäyvä.
Niin olenkin. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Klassikkogallup: kaivattusi puhelinnumero, yhteenlaskettu summa, ilman opetaattoritunnusta!
Salainen numero, kaivatulle voisin sen kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassikkogallup: kaivattusi puhelinnumero, yhteenlaskettu summa, ilman opetaattoritunnusta!
Kummallakaan ei ole puhelinnumeroa, hänellä eikä minulla. Ei tarvita, nähdään muutenkin kun nähdään.
Olette sitten varmaan vakka ja kansi, jos olette kumpikin pystyneet selviytymään ilman puhelinliittymää tässä maailmassa. 😃
Vierailija kirjoitti:
Tilanteesi ei ole kaiketi muuttunut?
Muna on kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko rakkauteen vai pitääkö mun kävellä uudestaan ohi
Kävele vielä kerran ohi ja vinkkaa silmää.
Mun tuurilla kompastuun omiin jalkoihini tai teen jotain muuta yhtä tyylikästä just kun yritän tehdä hyvä vaikutuksen😂
Ainakin herätät huomion kompastumalla.
Ja sitten kaivattu voi rientää auttamaan ylös.
Mää uskon rakkauteen vast, kun Touhutar tahi Runotar hieroo märkää kuppikakkua mun punataulua vasten.
Tuu pesemään mun hampaat.
Tuu tiskamaan mun tiskit.
Tuu putsaamaan mun pöytä.
Tuu pesemään mun pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin seesteinen olo. Taivas kutsuu.
Taivaassa minulla on sinut, Oi armollinen Jumala, maan päällä turvaan otit minut
Taivaassa mua hoivataan ja pidetään huoli ja mä hoivaan ja pidän muista huolen. Taivaassa saamme terveyden takaisin.
Loppua kohden kärsimyksen terä taittuu ja olo on ihmeellisen levollinen. Lopun selkeytyminen.
Enää ei tarvitse pinnistellä. Taivaassa otetaan vastaan. Jumalan kämmenellä ei kukaan ole turvaton.
Voimia 💜. Sivusta toivotan. Keho tuottaa endorfiinia ynnä muuta viimeisinä hetkinä. Lopulta adrenaliini kuluu loppuun ja siirryt vähitellen levolliseen ikiuneen. Ei ole mitään pelättävää.
Kyseessä on terminal luicidity: Tarkkaa biologista syytä ei tunneta, mutta kyseessä voi olla elimistön viimeinen stressireaktio tai aivojen suojamekanismi. Eri Eri. Ei mikään uskonnollinen hurmos.
Vierailija kirjoitti:
Tuu pesemään mun hampaat.
Tuu tiskamaan mun tiskit.
Tuu putsaamaan mun pöytä.
Tuu pesemään mun pönttö.
Tiedätkö, tekisin tuon kaiken kaivatulle, ihan helposti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muuttunut näkymättömäksi.
Noin käy useimmille siinä vaiheessa, kun ikä alkaa nelosella. Nuoremmista jaksetaan vielä olla jollain tavalla kiinnostuneita. Heihin liittyy vielä jotain epämääräistä täyttymätöntä lupausta ja mysteeriä sen suhteen, että millaisia heistä tulee, mitä saavuttavat, kenen kanssa pariutuvat, saavatko lapsia, mihin päätyvät, miten heidän elämänsä tulee menemään. Nelikymppisten elämä on jo urautunut, heistä ei huo'u eteenpäinmeno, he ovat jos enimmät saavutuksensa saavuttaneet ja todellisen luontonsa paljastaneet, heidän viattomuutensa ja raikkautensa on jo ohitettu.
Olet väärässä. Sivusta nuori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallakaan ei ole puhelinnumeroa, hänellä eikä minulla. Ei tarvita, nähdään muutenkin kun nähdään.
Olette sitten varmaan vakka ja kansi, jos olette kumpikin pystyneet selviytymään ilman puhelinliittymää tässä maailmassa. 😃
Meillä onkin savumerkit ja patarummut käytössä. Elekieli myös 😉👍🏻👍🏻👍🏻👩🏻🧔
Juu, ihmisillä pienet piirit suuressakin maailmassa. Bezoskin pariutui naapurin rouvan kanssa.