Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17793)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sulle on ollut hirvein?
Ei edes sä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohistelu vai otsikon mukainen?
Suotta kyselet, täällä on otsikosta ohistelua n80% kommentoinnista. -totuus on tämä
Joku älykäs yksilökin. Ihanaa päivän jatkoa!
Samoin sinulle, kerroin vain muutaman viikon kokemukseni täältä. -totuus on tämä
Ameebojen
Kokoontumisajo
Pohjasakkaa
👋
Luetko mielelläsi muiden ohistelua?
Luuletko, että muut lukevat mielellään sinun ohistelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voivat olla toisia naisia kohtaan helvetin julmia se on fakta, jota kukaan ei halua kuulla, ja mistä kukaan ei halua keskustella.
Ei se sukupuoleen liity, kyllä mulle aina miehet ja pojat on olleet kaikkein ilkeimpiä. Kaikki koulukiusaajani olivat poikia. Lisäksi olen saanut todella rumia kommentteja nimenomaan miehiltä. Naisetkin osaa olla joo, mutta miehet ne vasta julmia on olleet, koska niitä alkaa tosissaan vtuttaa se jos ne tietää ettei joku nainen ole niiden saatavilla. Kommentit on tosi kauheita.
Outo juttu tuo kyllä miten erilailla ihmiset mieltää asioita. En tiedä mistä johtuu, mutta mulla taas miehet nimenomaan rauhoittavat hermoston. Pystyn rentoutumaan ja on mukava olla eikä siihen vaikuta millään tavalla jotkut satunnaiset kommentit. Mutta tietynlainen karentyyppi niin oon alitajuisestikin stressaantunut enkä osaa rauhottua. Vaikkeivat sellaiset kovin helposti päin naamaa mitään sano. Miehet taas saattavat sanoakin suutuksissaan mutta menee olankohautuksilla ohi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohistelu vai otsikon mukainen?
Suotta kyselet, täällä on otsikosta ohistelua n80% kommentoinnista. -totuus on tämä
Joku älykäs yksilökin. Ihanaa päivän jatkoa!
Samoin sinulle, kerroin vain muutaman viikon kokemukseni täältä. -totuus on tämä
Kiitos, sama huomio.
Luuletko, että muita kiinnostaa ongelmasi?
Hanpuusit
Rellestää
Uuvatit
Tollot
👋
Naispuolinen on hakannut minut.
Miespuolinen on hakannut minut.
Dimma Damma kumpi veti pahemmin pataan ;D
Minä en ole ikin hakanu gedää
Hyvää kesää!
Muistakaa pmmp 🎶 jos lyöy vielä kerran niin minä t*pan suuut🎶
Pitäisikö "kaivattusi" ohistelustasi?
Joku voi vaikuttaa todella lempeältä ja kypsältä ihmiseltä, ja silti kohdella huonosti, salakavalalla tavalla.
Varokaa näitä.
Ymmärrätkö tämän ketjun otsikon?
Menikö jakeluun? Vai jatkanko?
Olen hyvä ihminen, siksi nimittelen muita.
Vierailija kirjoitti:
Joku voi vaikuttaa todella lempeältä ja kypsältä ihmiseltä, ja silti kohdella huonosti, salakavalalla tavalla.
Varokaa näitä.
Ei antanut pinspaa?
Syytätkö muita asioista joita teet itsekin?