Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17875)
Vierailija kirjoitti:
Ei mun tarvi kun sä oot laittanu ne jo! 🤣🤣🤣
Eli meni tunteisiin, kun jatkat. Etkö vain tajua.? Tämä taitaa jatkua ikuisesti, olet todellakin megaidiootti.
Lopeta jo 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kirjoittaa ohista, koska minun ohikseni on tärkeämpää , kuin muiden. Minäminäminä
Niin tunnut ajattelevan kieltämättä. Ei anna fiksua kuvaa ihmisestä kyllä.
Ja pahin ohisjankkaaja vastaa ohiksellaan mulle aina. Koska hän voi jankata ohistaan.
Taidat itse olla toi megaidiootti hiustenvärjäyksestä uutisoinut, kun meni näin tunteisiin ja piti jäädä jankuttamaan. 🤣
Ja jankkismestari jatkaa ohisteluaan. Ei mulla mennyt tunteisiin, sulla taisi mennä, eikö niin. Kun sinä jankutat ohista se on mielestäsi ok, jos joku siitä huomauttaa tai jankkaa sitä niin ei. Eli kukakohan se megaidiootti on? Kyllä sinä 🏆🎖
Ja k jank jank jank jank. Eihän kukaan ole tuottanut niin paljon viestejä tästä kuin sinä! Niitä ei olisi tullut yhtäkään sen mun ekan kommentin jälkeen, jos sä et olisi aloittanut ohisjankkausta muiden ohiksesta.
Kyllä suurin megaidiootti olet ihan sinä itse. 🤦🏻🤣🤣Hei, megis.. Ei taida olla sama henkilö noissa titteli pysyy sinulla. Erisivu
Lopeta jo se ohistelu, nolaat itses vain pahemmin.
🤣🤣🤣Kuin myös. Miksi matkit räkättäjää?
Noloa etkö keksi mitään omaa?
Lopeta jo 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on kunnollinen blondi.
Suurin osa miehen silmään kunnollisista blondeista saa värinsä purkista.
Kuten myös suurin osa kunnollisista mustatukkaisista, ruskeatukkaisista tai punatukkaisista.
Tämä! Enkä ymmärrä miksi kukaan tulee kertomaan tuota faktaa, jonka kaikki tietenkin tietävät. Ei ole mitään väliä, mistä väri on peräisin, kunhan se näyttää hyvältä. Ihan turha kommentti tuo purkista-kommentti, tuhlasi vain palstatilaa ikävystyttävillä itsestäänselvyyksillä.
Sivusta
1. Puhuttiin kunnon ja aidoista blondeista
2. Miehet eivöt tiedä, vaikka luulevat.
3. Mikä tässä on se ongelma4. Ongelma on oma asenteellinen tulkintanne.
Ei, kun sinä et tajua. Jos naisella on kauniit pitkät hiukset, joista naiset näkee samantien, että eivät ole aidot, mutta miehet ei sitä tajua. Heiltä menee jalat alta tuon naisen hiusten takia. Ja tietenkin upeiden hiusten omistajan omatunto on koholla tästä huomiosta. Niin sinä naisena, päätät vaan kylmän viileästi todeta: noi ei oo aidot, eikä näytä tolta, jos hiukset olisi aidot.
Miksi? Selitä minulle se ajatus, koska minä en 100% luonnollisena naisena ymmärrä tätä.
En tarkoittanut mitään tällaista. Koko tekstisi on täysin omaa tulkintasi ja pelkkää väärinymmärrystä. En enää viitsi selittää koska kaikilla ei ole kykyä ottaa vastaan. Veikkaanpa, että reputit logiikan kurssit.
Ok, miksi piti ilmoittaa että purkista se väri? Ja en todellakaan ole vastaanottavainen jos vastaus on: miehet ei erota.
Mikä järki? Miksi pitäisi erottaa? Mitä helvetin väliä? Minä haluan tietää sinun perustelusi miksi se on niin tärkeä ilmoitus asia? Minä haluan ymmärtää tälläistä ajattelutapaa, missä pitää heti osoittaa jonkin asian (mikä liittyy naisen ulkonäköön) olevan mahdollisesti feikki.
Etkö sinä halua ymmärtää, että minä haluan tajuta, miksi se on niin tärkeää ilmoittaa?
Idioottien paluu.
Megaidiootti oli se, joka luuli, että on jokin suurikin uutinen kaikille se, että naiset värjäävät hiuksiaan. 🤣 hihittelin yöllä tätä keskustelua.
Sivusta
Olet kyllä kova kilpailija tolle megaidiootille. Tais tuo tarkoittaa tota ohisjankutusta ylipäätään.
Sivumyös
Megaidioottihan sen ohiksen aloitti, minulta vasta eka kommentti aiheeseen. 🙃
Terlut sulle idiootti, lue otsikko, älä jankuta.
Sivusta myös
Niin sä saat jankuttaa ja muut ei? Ei tästä keskustelua synny jollet synnytä sitä..
Jotkut ovat todella typeriä, kuten sinä. Ei ihme, että jankkaamaan päivät täällä ohista. Ei sua kukaan jaksaisi irl kuunnella. Riidankylväjälle Terkkuja.
Vastaa mun kysymykseen. 😊
Tämä on minusta ihan falidi keskustelu aihe, mikä on nyt vaan kehittynyt hiusten värjäämiseen.
Naisetko muka ei ikinä tarttuisi toisen naisen ulkonäköön, jos nainen kerää ulkonäöllään miehiltä katseita? Naisetko ei ikinä muka tee mitään henkistä pahaa toiselle naiselle? Ja se sanallinen väkivalta nimenomaan on tuollaista pikkumaista, muka "harmitonta" kommenttia.
Kumpi parempi musta vai vihreä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä voin kirjoittaa ohista, koska minun ohikseni on tärkeämpää , kuin muiden. Minäminäminä
Niin tunnut ajattelevan kieltämättä. Ei anna fiksua kuvaa ihmisestä kyllä.
Ja pahin ohisjankkaaja vastaa ohiksellaan mulle aina. Koska hän voi jankata ohistaan.
Taidat itse olla toi megaidiootti hiustenvärjäyksestä uutisoinut, kun meni näin tunteisiin ja piti jäädä jankuttamaan. 🤣
Ja jankkismestari jatkaa ohisteluaan. Ei mulla mennyt tunteisiin, sulla taisi mennä, eikö niin. Kun sinä jankutat ohista se on mielestäsi ok, jos joku siitä huomauttaa tai jankkaa sitä niin ei. Eli kukakohan se megaidiootti on? Kyllä sinä 🏆🎖
Ja k jank jank jank jank. Eihän kukaan ole tuottanut niin paljon viestejä tästä kuin sinä! Niitä ei olisi tullut yhtäkään sen mun ekan kommentin jälkeen, jos sä et olisi aloittanut ohisjankkausta muiden ohiksesta.
Kyllä suurin megaidiootti olet ihan sinä itse. 🤦🏻🤣🤣Hei, megis.. Ei taida olla sama henkilö noissa titteli pysyy sinulla. Erisivu
Lopeta jo se ohistelu, nolaat itses vain pahemmin.
🤣🤣🤣En kyllä sinunakaan ylpeilisi. Tollo olet. Sivusta
Lopeta jo 🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻🤦🏻
lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle!!!
Omakotitalo vai kerrostalo, entä rivari?
Naiset voivat olla toisia naisia kohtaan helvetin julmia se on fakta, jota kukaan ei halua kuulla, ja mistä kukaan ei halua keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Mitä söit aamupalaksi?
Mielikuvan kaivatusta 😍
Oletko julma toisia naisia kohtaan? Entä miehiä?
Tämä ei opettanut mulle mitään muuta kuin universumin luonteesta jotain v-mäistä.
Heeeiiiii, nyt ohistellaan!