Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17752)
Vierailija kirjoitti:
Meri vai järvi?
Joki
Vierailija kirjoitti:
Ruusu vai tulppaani?
Peyote
Onpas ketju käynyt raskaaksi lukea. Söpölle höpöttäjälle kuitenkin pusu 😍 Loput pusut voisin antaa livenä.
Onko ohisteluun hoitokeinoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meri vai järvi?
Joki
Kemijoki
Vierailija kirjoitti:
Mitä söit aamupalaksi?
Kahvia ja munakokkelia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tipu on kunnollinen blondi.
Suurin osa miehen silmään kunnollisista blondeista saa värinsä purkista.
Kuten myös suurin osa kunnollisista mustatukkaisista, ruskeatukkaisista tai punatukkaisista.
Tämä! Enkä ymmärrä miksi kukaan tulee kertomaan tuota faktaa, jonka kaikki tietenkin tietävät. Ei ole mitään väliä, mistä väri on peräisin, kunhan se näyttää hyvältä. Ihan turha kommentti tuo purkista-kommentti, tuhlasi vain palstatilaa ikävystyttävillä itsestäänselvyyksillä.
Sivusta
1. Puhuttiin kunnon ja aidoista blondeista
2. Miehet eivöt tiedä, vaikka luulevat.
3. Mikä tässä on se ongelma4. Ongelma on oma asenteellinen tulkintanne.
Ei, kun sinä et tajua. Jos naisella on kauniit pitkät hiukset, joista naiset näkee samantien, että eivät ole aidot, mutta miehet ei sitä tajua. Heiltä menee jalat alta tuon naisen hiusten takia. Ja tietenkin upeiden hiusten omistajan omatunto on koholla tästä huomiosta. Niin sinä naisena, päätät vaan kylmän viileästi todeta: noi ei oo aidot, eikä näytä tolta, jos hiukset olisi aidot.
Miksi? Selitä minulle se ajatus, koska minä en 100% luonnollisena naisena ymmärrä tätä.
En tarkoittanut mitään tällaista. Koko tekstisi on täysin omaa tulkintasi ja pelkkää väärinymmärrystä. En enää viitsi selittää koska kaikilla ei ole kykyä ottaa vastaan. Veikkaanpa, että reputit logiikan kurssit.
Ok, miksi piti ilmoittaa että purkista se väri? Ja en todellakaan ole vastaanottavainen jos vastaus on: miehet ei erota.
Mikä järki? Miksi pitäisi erottaa? Mitä helvetin väliä? Minä haluan tietää sinun perustelusi miksi se on niin tärkeä ilmoitus asia? Minä haluan ymmärtää tälläistä ajattelutapaa, missä pitää heti osoittaa jonkin asian (mikä liittyy naisen ulkonäköön) olevan mahdollisesti feikki.
Etkö sinä halua ymmärtää, että minä haluan tajuta, miksi se on niin tärkeää ilmoittaa?
Idioottien paluu.
Megaidiootti oli se, joka luuli, että on jokin suurikin uutinen kaikille se, että naiset värjäävät hiuksiaan. 🤣 hihittelin yöllä tätä keskustelua.
Sivusta
Ja aika moni mieskin värjää. En ole kuullut kenenkään ilmoittavan nohevana jos miehen hiusväri on purkista.
Kiitos! Edes joku tajuaa mistä se haloo, aina naiset naisille, ja minkä takia? Minkä ihmeen takia?
Sen takia, koska tuo luuli että siinä mies ihasteli naisen vaaleutya ja tämmöinen on myrkkyä muille naisille. Siis että mies ihastelee jotakuta toista. Siksi se ryntäsi siihen alentamaan tämän ihaillun naisen arvoa, että hei, ei se väri edes ole sen naisen oma.
Siitähän tuossa oli kyse. Myrkyllisyydestä.
Sivusta
Ohistellakko vai ei ohistella? Kas siinä pulma.
Vierailija kirjoitti:
Naiset voivat olla toisia naisia kohtaan helvetin julmia se on fakta, jota kukaan ei halua kuulla, ja mistä kukaan ei halua keskustella.
Fiksu nainen tsemppaa muita naisia, tai ei ainakaan hauku. Ylipäänsä fiksun ja itseensä tyytyväisen ihmisen ei muutenkaan tarvi alentaa ketään.
Syytätkö ohiksessasi usein muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset voivat olla toisia naisia kohtaan helvetin julmia se on fakta, jota kukaan ei halua kuulla, ja mistä kukaan ei halua keskustella.
Ei se sukupuoleen liity, kyllä mulle aina miehet ja pojat on olleet kaikkein ilkeimpiä. Kaikki koulukiusaajani olivat poikia. Lisäksi olen saanut todella rumia kommentteja nimenomaan miehiltä. Naisetkin osaa olla joo, mutta miehet ne vasta julmia on olleet, koska niitä alkaa tosissaan vtuttaa se jos ne tietää ettei joku nainen ole niiden saatavilla. Kommentit on tosi kauheita.
Outo juttu tuo kyllä miten erilailla ihmiset mieltää asioita. En tiedä mistä johtuu, mutta mulla taas miehet nimenomaan rauhoittavat hermoston. Pystyn rentoutumaan ja on mukava olla eikä siihen vaikuta millään tavalla jotkut satunnaiset kommentit. Mutta tietynlainen karentyyppi niin oon alitajuisestikin stressaantunut enkä osaa rauhottua. Vaikkeivat sellaiset kovin helposti päin naamaa mitään sano. Miehet taas saattavat sanoakin suutuksissaan mutta menee olankohautuksilla ohi. Sivusta
Minulla on ollut niin että nuorempana pelkäsin miehiä, omien kokemusteni perusteella. Naisten kanssa tulin toimeen.
Sittenkun aloin havahtumaan miespelostani, homma kääntyikin ihan toisenlaiseksi. Se havahtuminen oli pitkä prosessi ja minulla oli vielä silloin naispuolisia kavereita.
Sitten kun tapasin vanhemmalla iällä miehen, johon taisin ihastua homma alkoi kaatua päälaelleen. Tein siis miehelle aloitteen, mutta ei hän ollut minusta kiinnostunut samalla tavalla (ja tähän tulee lisää mutkia matkaan) ja sain saatana kylän kaikki naiset kimppuuni. Sitä ei voi käsittää, mitä se on jos ei ole kokenut mitään sellaista. Ja sitten kaupan päälle, minä tein yhden saatanan mokan, mitä kadun koko elämäni, koska se nyt vaan helvetti vaikuttaa. Ja kaikki viha lähti mistä? Voi vaan arvailla ja pohtia. Ja ps. Ne kommentit oli naisilta aluksi juurikin tuollaisi "se on purkista se väri" jne.
Pidätkö ohistellessasi itseäsi fiksuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu nainen tsemppaa muita naisia, tai ei ainakaan hauku. Ylipäänsä fiksun ja itseensä tyytyväisen ihmisen ei muutenkaan tarvi alentaa ketään.
No niitä ei pahemmin oo näkyny vähään aikaan.
Vaatiiko ohistelu tutkinnon?