Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17132)
Minä kommentoin alunperin muutama kuukausi sitten, että naisin kaivattua tuhannen orangin voimalla. Nyt on näköjään sekin napattu muiden käyttöön. Keksikää itse kielikuvanne.
Oon ihan korviani myöten ihastunut sinuun. 😍
Vierailija kirjoitti:
Mietin sua koko eilisen illan ja yön. 🧡
Mukavaa että on sentään kivoja miettimisen aiheita. Mulla välillä tulee yöajatuksiin ikäviä ja stressaavia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi sama.
Kappas, niin mullakin!
Moikka taas kaikki! Täällä ilmeisesti puhutaan jälleen selvänäkö-paranormaali-salaliitto-taikurointi jutuista. Ei kiinnosta minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttäydyt niin oudosti?
Tän vois omia… 🙃😅
Jos osuu, niin vastaa sitten kysymykseen.
Kerro ensin millä tavalla oudosti? Tässä kun on voinu syyllistyä vaikka minkälaiseen outouteen..
Passiivis-aggressiivisesti ja epäjohdonmukaisesti. Teet outoja tempauksia jne.
Tällä hetkellä me ollaan vain kavereita, joten miksi käyttäydyt tuolla tavalla? Et varmaan muille kavereille käyttäydy noin.
Puhukaa tuollaiset asiat selväksi irl, koska tämä palsta on ihan hirveä paikka joka sekottaa kaiken. Asioille on selityksensä ja maailma näyttää sen jälkeen oudommalta, rauhallisemmalta ja loogisemmalta. Sivusta
Järkevä kommentti siellä!
On myös arvostavaa puhua henkilölohtaiset ja kahden keskiset jutut ihmisen itsensä kanssa, kuin rääpiä täällä julkisesti.
Palstalla on tarkoitus kirjoittaa ainoastaan ilman tunnisteita.
itään ei tapahtunut ja saa olla ihan niin monta versiota totuudesta kuin huvittaa. Pääasia että voi hyvin. Tai vähintään OK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyttäydyt niin oudosti?
Tän vois omia… 🙃😅
Jos osuu, niin vastaa sitten kysymykseen.
Kerro ensin millä tavalla oudosti? Tässä kun on voinu syyllistyä vaikka minkälaiseen outouteen..
Passiivis-aggressiivisesti ja epäjohdonmukaisesti. Teet outoja tempauksia jne.
Tällä hetkellä me ollaan vain kavereita, joten miksi käyttäydyt tuolla tavalla? Et varmaan muille kavereille käyttäydy noin.
Puhukaa tuollaiset asiat selväksi irl, koska tämä palsta on ihan hirveä paikka joka sekottaa kaiken. Asioille on selityksensä ja maailma näyttää sen jälkeen oudommalta, rauhallisemmalta ja loogisemmalta. Sivusta
Järkevä kommentti siellä!
On myös arvostavaa puhua henkilölohtaiset ja kahden keskiset jutut ihmisen itsensä kanssa, kuin rääpiä täällä julkisesti.
Palstalla on tarkoitus kirjoittaa ainoastaan ilman tunnisteita.
Kyllä sun asiat kuuluu tänne. Kuuluu. Yleisö odottaa jo haahkalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä kommentoin alunperin muutama kuukausi sitten, että naisin kaivattua tuhannen orangin voimalla. Nyt on näköjään sekin napattu muiden käyttöön. Keksikää itse kielikuvanne.
Minä ajattelin silloin että se viesti oli minulle :(
Linjat kuumana
Lieneekö luvallista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaivataan feikkiblondeja ja aitoja blondeja, tipuja ja kultakutreja, mutta kaipaako kukaan brunettea?
Tipu ei taida olla blondi tällä hetkellä
Sai nimen Tipu blondina ollessaan mutta sitten värjäsikin hiuksensa tummiksi? Ruma temppu!
Mietin sua koko eilisen illan ja yön. 🧡