Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (17167)
Ottaisin sut koska tahansa. Kuin kaivatulle. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Feikkiblondia ikävä.
Tuskinpa. Hanki joku klooni tai korvike. Niin ne paremmissa piireissä hoidetaan.
Kaikki on vähintään yhtä outoa kuin elokuvassa. Älä tuomitse mua ennen kuin tiedät mistä kaikessa on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivää ja suukko orangille 🦧😘
Oisitpa hän. 🤎💙
Vierailija kirjoitti:
Feikkiblondia ikävä.
Se on mun tuleva vaimo, sry.
Vierailija kirjoitti:
Näytät niin hyvältä nyt kun oot saanut vähän painoa lisää. Kaikki muodot kohdillaan entistä enemmän 🤤 Se kuivan kesän orava -look ei oikein sytytä mua.
Toivottavasti pääsen ylimääräisestä eroon, en itse oikein viihdy siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on vähintään yhtä outoa kuin elokuvassa. Älä tuomitse mua ennen kuin tiedät mistä kaikessa on kyse.
Älä hauku minua ennen kuin tiedät, mistä kaikessa on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Feikkiblondia ikävä.
Ohi, oon aito blondi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt osallistu tuollaisiin keskusteluihin ollenkaan.
Mitä jos joku osallistuu sun puolesta ja kirjoittaa sinuna! Miten kätevää!
Eiköhän jo suurin osa tajua tämän, eivätkä luota sokeasti mitä täällä kirjoitellaan.
Ei tajua! Suuret massat hakevat täältä mielipiteet. Tosion.
Nojoo, onhan niitä mielisairaita aina ollu jokaisessa yhteiskunta luokassa. Piilottelevat vaan hulluutensa kusipäisyyteen. Esim: ufoihin uskovat, sekä muihin sala-kuunteluteorioihin uskovat ovat hulluja. Uskovat kaiken mitä sanotaan ja kirjotetaan. Niin kyllähän noikin suuret massat menee samaan kategoriaan, samalla logiikalla, jotka uskovat kaiken täällä kirjoitetun todeksi, sekä kaiken kuulemansa.
Ehkä parempia esimerkkejä löytyisi vai haitko ironiaa noilla faktapohjaisilla vedoilla? :P
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään sellaisesta maantien värisestä tukasta naisella. Se on luonnollista, ja se on kaunista mikä on luonnollista. Olen aina ihastunut naisiin, jotka eivät paljon meikkejä tarvitse. Ehkä juhlameikkiin vähän kajalia ja ripsaria tehosteeksi, mutta sepä melkein riittääkin.
Minä oon aina ihastunut miehiin jotka tarvitsee paljon meikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään sellaisesta maantien värisestä tukasta naisella. Se on luonnollista, ja se on kaunista mikä on luonnollista. Olen aina ihastunut naisiin, jotka eivät paljon meikkejä tarvitse. Ehkä juhlameikkiin vähän kajalia ja ripsaria tehosteeksi, mutta sepä melkein riittääkin.
Taidat olla nainen itsekin?
Vierailija kirjoitti:
Koska aiot kertoa mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Koiran omistajalle 😘
Suomessa on melkein miljoona koiraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska aiot kertoa mistä on kyse?
Ei oo minun tehtävä. Kertokoon joku muu.
Täällä kaivataan feikkiblondeja ja aitoja blondeja, tipuja ja kultakutreja, mutta kaipaako kukaan brunettea?
Feikkiblondia ikävä.