Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (14663)

Vierailija
14621/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo aloitejankutus on vuosikausia jatkunut toistuva ohisteema. Kaikesta sinnikkyydestään huolimatta jankuttaja ei vissiin ole saanut kaivattuaan tekemään aloitetta eikä myöskään laajempaa kannatusta näkemykselleen, että kiinnostunut mies tekee AINA aloitteen, tai että jos nainen tekee aloitteen, mies on lopun elämää perässävedettävä saamaton nahjus. Melkein kaikilla kun ihan normaali ymmärrys asioista auttaa skippaamaan moiset typeryydet heti.

Mun tyyliset kiinnostuneet miehet tekee kyllä aloitteen, jos ovat vapaita ja kiinnostus tarpeeksi suurta. Jos eivät tee, niin ei kannata jäädä sellaiseen roikkumaan, vaan siirtyä eteenpäin. 

Muiden hommat ei kiinnosta, ihmiset on erilaisia ja toisille sopii eri dynamiikat.. perusjuttuja.. 

Tuo on aivan saatanan tyhmää puhetta. Ihminen yhdellä hetkellä tekee aloitteita ja toisella ei, eikä se määritä hänestä mitään muuta kuin sen, että tekeekö aloitetta juuri sillä hetkellä. Ei ole mustaa eikä valkoista, pelkkää harmaata. 

Mikä on pointtisi vuodesta toiseen vetää samaa settiä täällä? 

Sulla saa olla oma makusi ja mielipiteesi, älä yritä tuputtaa sitä mulle :) 

Ihmettelen, miksi sinä vuodesta toiseen tuputat omaasi? Pakkomielle vai manipulaatioyritys?

Ihmisillä saa varmaan olla makunsa ja mielipiteensä?

Jos täällä on keskusteltu aiheesta, niin varmaan olen minäkin mielipiteeni kertonut, jos olen sattunut ketjussa silloin olemaan :) 

Sinun mielipiteesi on tullut aikaa sitten selväksi, monia monia kertoja. Silti koet tarvetta sitä julistaa aina vaan uudestaan, ilman mitään aiempaa keskusteluakin. Sano nyt vaan, mikä motiivisi?

Vierailija
14622/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo aloitejankutus on vuosikausia jatkunut toistuva ohisteema. Kaikesta sinnikkyydestään huolimatta jankuttaja ei vissiin ole saanut kaivattuaan tekemään aloitetta eikä myöskään laajempaa kannatusta näkemykselleen, että kiinnostunut mies tekee AINA aloitteen, tai että jos nainen tekee aloitteen, mies on lopun elämää perässävedettävä saamaton nahjus. Melkein kaikilla kun ihan normaali ymmärrys asioista auttaa skippaamaan moiset typeryydet heti.

Mun tyyliset kiinnostuneet miehet tekee kyllä aloitteen, jos ovat vapaita ja kiinnostus tarpeeksi suurta. Jos eivät tee, niin ei kannata jäädä sellaiseen roikkumaan, vaan siirtyä eteenpäin. 

Muiden hommat ei kiinnosta, ihmiset on erilaisia ja toisille sopii eri dynamiikat.. perusjuttuja.. 

Tuo on aivan saatanan tyhmää puhetta. Ihminen yhdellä hetkellä tekee aloitteita ja toisella ei, eikä se määritä hänestä mitään muuta kuin sen, että tekeekö aloitetta juuri sillä hetkellä. Ei ole mustaa eikä valkoista, pelkkää harmaata. 

Ihmettelen, miksi sinä vuodesta toiseen tuputat omaasi? Pakkomielle vai manipulaatioyritys?

Jos täällä on keskusteltu aiheesta, niin varmaan olen minäkin mielipiteeni kertonut, jos olen sattunut ketjussa silloin olemaan :) 

Sinun mielipiteesi on tullut aikaa sitten selväksi, monia monia kertoja. Silti koet tarvetta sitä julistaa aina vaan uudestaan, ilman mitään aiempaa keskusteluakin. Sano nyt vaan, mikä motiivisi?

Lue viesti uudelleen, et näköjään sisäistänyt lukemaasi :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14623/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue viesti uudelleen, et näköjään sisäistänyt lukemaasi :) 

Höhöö. No, samapa se minulle on, mikä sinussa on rikki, etkä selvästikään välitä itsesi ulkopuolisista eli et pyytämällä lopeta. Jatka siis jankkausta, mikäpä siinä loppujen lopuksi.

Vierailija
14624/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan ymmärtää miksi miehet käy maksullisissa, ei ne taida edes käydä seksin takia vaan hakevat fyysistä lämpöä…

En millään haluaisi kehuskella, mutta jotkut saisi varmaan maksullisilta ilmaiseksi. En tattunut tilaisuuteen, mutta ettei olisi ilmaisia lounaita.

Lisätäkseni, ei välttämättä edes tarvitse tyytyä kotimaalaiseen, kyllä niitä saa ihan muillakin mausteilla.. no offense. Tää ei siis ollut henkilökohtaisesti teistä kenellekään.

Vierailija
14625/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan ymmärtää miksi miehet käy maksullisissa, ei ne taida edes käydä seksin takia vaan hakevat fyysistä lämpöä…

En millään haluaisi kehuskella, mutta jotkut saisi varmaan maksullisilta ilmaiseksi. En tattunut tilaisuuteen, mutta ettei olisi ilmaisia lounaita.

Ei saisi. Asiakkaan koukuttaminen on ammattitaito tuolla alalla.

Vierailija
14626/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai "ensimmäinen kerta on ilmainen"? Muussa tapauksessa jos saa ilmaseksi niin täytyy olla rakkautta.

Vierailija
14627/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajaton, sosiaalisesti puolitaitoinen, itsekeskeinen, epäempaattinen mies tekee AINA aloitteen jos on naisesta kiinnostunut. 

Niillä muilla sitten vaihtelee. 

Vierailija
14628/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisätäkseni, ei välttämättä edes tarvitse tyytyä kotimaalaiseen, kyllä niitä saa ihan muillakin mausteilla.. no offense. Tää ei siis ollut henkilökohtaisesti teistä kenellekään.

Niin? Et kai luullut, että meitä edes kiinnostaisi tai olisimme jotenkin rasssistisia ulkomaalaisia naisia kohtaan? :D 

Maksulliset naiset säälittää, eikä kiinnosta se maailma ollenkaan, mutta noin yleisesti monet ulkkarinaiset olleet mulle paljon mukavampia kuin suomalaisnaiset.

Eri 

Vierailija
14629/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötä ja vastamäessä mennään yhdessä kaikesta läpi, eiks vaan? 😊

Ihan omillamme ollaan ja vielä eri poluilla.

Sivusta.

Saatanan ärsyttävä sivullinen oot. Ihan vaan tiedoksi että minusta ei noin vain pääse eroon. Niih.

Vierailija
14630/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavutus se on tuokin 😂 

Vierailija
14631/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan päälle kuppa 😃 

Vierailija
14632/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää naru mistä eilen nykäisit tarkoituksella, on nyt tämän stoorin loppu.

Tekikö hän sinut tahallaan mustasukkaiseksi?

Vierailija
14633/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

Saatanan ärsyttävä sivullinen oot. Ihan vaan tiedoksi että minusta ei noin vain pääse eroon. Niih.

Nii saatana

Sivun sivusta

Vierailija
14634/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saisi. Asiakkaan koukuttaminen on ammattitaito tuolla alalla.

Vai niin. No sillähän ei sitten olisi tuon taivaan merkitystä muutenkaan. Tykkään enemmänkin jutustella vain niitä näitä jostain harvoista tutuistamme tuoppien välissä. Heidän lakanoissaan pelehtimen ei sen suuremmin ole mun juttuni. Omassa sängyssä nukkuu parhaiten.

Vierailija
14635/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin saannu huarraa ilmatteeks 🤴 

Vierailija
14636/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivusta.

Hän kirjoitti sivusta, kuulostat skitsolta eri

Vierailija
14637/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisin saannu huarraa ilmatteeks 🤴 

Jee! Nyt juhlitaan!! 

Vierailija
14638/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never ending

always changing

story

Vierailija
14639/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajaton, sosiaalisesti puolitaitoinen, itsekeskeinen, epäempaattinen mies tekee AINA aloitteen jos on naisesta kiinnostunut. 

Niillä muilla sitten vaihtelee. 

Mun miesystävä on kyllä erittäin empaattinen, ymmärtäväinen ja sosiaalisesti taitava. :) 

Eilen tuli yhden kaverin kanssa puheeksi jotkut hänen sanomat jutut joissain tilanteissa, niin tuo kaveri oikein hämmästeli että onpas ymmärtäväinen xD 

Vierailija
14640/14663 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipuuta nyt ja rauhaa tupaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi