Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (14625)

Vierailija
14581/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoitellut mitään aamulla. Käväisin vaan eilen täällä. Ei ole aikomusta jatkaa.

Ketuttaa ketju. Ymmärrät varmaan.

Vierailija
14582/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manipulatiiviset ihmiset kuvittelee muidenkin olevan sellaisia kuin he, ja muidenkin ajattelevan kuten he.

Aivan kuten vaikkapa pettäjät ja epärehelliset kuvittelee muidenkin tekevän niin, ja klassinen pettäjä kyttää kumppanin tekemisiä, sillä kuvittelee kumppanin suhmuroivan selän takana - aivan kuten hän itse kumppaninsa selän takana. 
(Tämä vain esimerkki, ei henkilökohtaisesti kiinnosta sen enempää pettäjistä keskustelu kuin manipulatiiviset ihmisetkään)

Mutta oli kuitenkin pakko päästä sanomaan. 

sivu

Tietysti. Sen tyyppistä ilmapiiriä oli tuossa edellä.. 

Oletus muiden manipulatiivisuudesta kertoi viestin kirjoittajasta itsestään. Minulle itselle ei tulisi tuollainen edes mieleen, eikä ole normaalia elinpiirissäni. 
Nuoruudessani vietin valitettavasti aikaa piilonarsistisia piirteitä omaavan ihmisen kanssa (entinen kaveri nykyään, ollut jo vuosia), joten on kokemusta kyllä siitä kun joku on manipulatiivinen. 

Ei tietenkään. Ihan muuten vaan selität tyhmiä juttuja aloitteista. Jos sinä teet aloitteen, toisella ei kiinnosta tarpeeksi, mutta toisinpäin ongelma katoaa kuin taikaiskusta. Sinäkään et ole niin typerä, ettet tietäisi onnellisia parisuhteita syntyneen molempien aloitteista tai että aloite ei määrittele suhdetta siitä hetkestä eteenpäin ja niin edelleen. Kukaan ei ole noin tyhmä, mutta jaksat sitä jankata ja aloitit heti seliselit, niin en usko sinua ollenkaan. Sen verran manipulatiivisia on nuo puolustelutkin.

What? En mä ole koskaan toisten parisuhteista sanonut mitään, ei mua ne kiinnosta. Ei kuulu mulle tippaakaan toisten aloitteet tai kuka niitä kellekin tekee, kun ihmisille sopii eri asiat ;) 

Enkä itse edes kaipaa ketään, vaan olen onnellisesti erittäin aloitteellisen ihastukseni kanssa ;)

Aloitteita tulee muutenkin säännöllisesti, nyt kevään aikanakin useampi treffikutsu tuttavapiirien kautta komeilta ja mukavilta miehiltä..

Mutta jatkakaa toki jankutusta! Onhan se tuokin ihan hupaisaa seurattavaa, millaisia asioita päällesi laitetaan kun avaat vauvapalstan ketjun ja kirjoitat pari viestiä.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14583/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😘🤗👩

Vierailija
14584/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🐰🦊

Kettu tipun syöneenä uuden ystävänsä pupun kanssa?

Öö, ei, toinen pari tämä. Hyvää huomenta.

Kiitos. Sivusta

Vierailija
14585/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manipulatiiviset ihmiset kuvittelee muidenkin olevan sellaisia kuin he, ja muidenkin ajattelevan kuten he.

Aivan kuten vaikkapa pettäjät ja epärehelliset kuvittelee muidenkin tekevän niin, ja klassinen pettäjä kyttää kumppanin tekemisiä, sillä kuvittelee kumppanin suhmuroivan selän takana - aivan kuten hän itse kumppaninsa selän takana. 
(Tämä vain esimerkki, ei henkilökohtaisesti kiinnosta sen enempää pettäjistä keskustelu kuin manipulatiiviset ihmisetkään)

Kalahti siis sinuun. Ei kiinnosta keskustella eli haluat sanoa vaan selittelyt, mutta et halua muita kuunnella. Mitätä muuta kuin manipulointia on vuosia jankata aloitteista milloin minkäkin tarinan pohjalta. Minua ei kiinnosta keskustella enempää, oletko se aina sinä vai et.

Juuh, kerrot taas itsestäsi :D Mullehan sillä ei ole mitään väliä mitä sinä tai joku täällä kuvittelee - tämähän on anonyymi nettiketju. Tosiaan joku voi vaikka kuvitella samaksi henkilöksi kaikki aloitteisiin liittyvät mielipiteet, sellasta se on. Olisi todella hassua kirjoittaa tänne sillä ajatuksella, että joku tietty ihminen ne lukee ;D 

Joo, ei ole sinulle väliä. Kunhan muuten vaan tässä kirjoittelet. eri

Ei tietenkään ole mulle väliä, mullahan on mun elämän ihmiset ihan IRL. Ketjussa jaappastellaan anonyymisti randomeiden kesken.. ;) Nimenomaan muuten vaan, tapetaaan aikaa, prokrastinoidaan, mitä milloinkin.. toisilla kyseessä voi olla addiktio, eli yhtä merkityksellinen kuin vaikkapa rahapeliriippuvuus.

Hyvä jos noin, ehkä joku niistä tekee sinulle sen aloitteen. Sinä tietysti saat haluta olla passiivinen osapuoli, mutta älä yritä selitellä sitä naurettavilla väitteillä miksikään muuksi kuin omaksi mieltymykseksi/epävarmuudeksi/tms. Eihän sitä edes tarvitse, joku tykkää muutenkin äidistä ja toinen tyttärestä, eikä siinä ole mitään väärää. Mutta jankkauksessa on.

Vierailija
14586/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivu

Oletus muiden manipulatiivisuudesta kertoi viestin kirjoittajasta itsestään. Minulle itselle ei tulisi tuollainen edes mieleen, eikä ole normaalia elinpiirissäni. 
Nuoruudessani vietin valitettavasti aikaa piilonarsistisia piirteitä omaavan ihmisen kanssa (entinen kaveri nykyään, ollut jo vuosia), joten on kokemusta kyllä siitä kun joku on manipulatiivinen. 

Ei tietenkään. Ihan muuten vaan selität tyhmiä juttuja aloitteista. Jos sinä teet aloitteen, toisella ei kiinnosta tarpeeksi, mutta toisinpäin ongelma katoaa kuin taikaiskusta. Sinäkään et ole niin typerä, ettet tietäisi onnellisia parisuhteita syntyneen molempien aloitteista tai että aloite ei määrittele suhdetta siitä hetkestä eteenpäin ja niin edelleen. Kukaan ei ole noin tyhmä, mutta jaksat sitä jankata ja aloitit heti seliselit, niin en usko sinua ollenkaan. Sen verran manipulatiivisia on nuo puolustelutkin.

What? En mä ole koskaan toisten parisuhteista sanonut mitään, ei mua ne kiinnosta. Ei kuulu mulle tippaakaan toisten aloitteet tai kuka niitä kellekin tekee, kun ihmisille sopii eri asiat ;) 

Enkä itse edes kaipaa ketään, vaan olen onnellisesti erittäin aloitteellisen ihastukseni kanssa ;)

Aloitteita tulee muutenkin säännöllisesti, nyt kevään aikanakin useampi treffikutsu tuttavapiirien kautta komeilta ja mukavilta miehiltä..

Mutta jatkakaa toki jankutusta! Onhan se tuokin ihan hupaisaa seurattavaa, millaisia asioita päällesi laitetaan kun avaat vauvapalstan ketjun ja kirjoitat pari viestiä.. 

Huvittavaa on vain sinun lennosta muuttuvat jutut. 

Vierailija
14587/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalahti siis sinuun. Ei kiinnosta keskustella eli haluat sanoa vaan selittelyt, mutta et halua muita kuunnella. Mitätä muuta kuin manipulointia on vuosia jankata aloitteista milloin minkäkin tarinan pohjalta. Minua ei kiinnosta keskustella enempää, oletko se aina sinä vai et.

Juuh, kerrot taas itsestäsi :D Mullehan sillä ei ole mitään väliä mitä sinä tai joku täällä kuvittelee - tämähän on anonyymi nettiketju. Tosiaan joku voi vaikka kuvitella samaksi henkilöksi kaikki aloitteisiin liittyvät mielipiteet, sellasta se on. Olisi todella hassua kirjoittaa tänne sillä ajatuksella, että joku tietty ihminen ne lukee ;D 

Ei tietenkään ole mulle väliä, mullahan on mun elämän ihmiset ihan IRL. Ketjussa jaappastellaan anonyymisti randomeiden kesken.. ;) Nimenomaan muuten vaan, tapetaaan aikaa, prokrastinoidaan, mitä milloinkin.. toisilla kyseessä voi olla addiktio, eli yhtä merkityksellinen kuin vaikkapa rahapeliriippuvuus.

Hyvä jos noin, ehkä joku niistä tekee sinulle sen aloitteen. Sinä tietysti saat haluta olla passiivinen osapuoli, mutta älä yritä selitellä sitä naurettavilla väitteillä miksikään muuksi kuin omaksi mieltymykseksi/epävarmuudeksi/tms. Eihän sitä edes tarvitse, joku tykkää muutenkin äidistä ja toinen tyttärestä, eikä siinä ole mitään väärää. Mutta jankkauksessa on.

Siis tietysti se on MINUN mieltymys ja minun persoonaani liittyvä asia, ei mulla muiden asiat kiinnosta ja normaaliälyisenä ihmisenä kyllä hahmotan, että meitä on moneen junaan. Eli ei tulisi mieleenkään pakottaa muita olemaan kuin minä, enkä näe sellaista edes ollenkaan kiinnostavana :D 

Mulle tulee kyllä niitä aloitteita, ei mitään ongelmaa sen kanssa. Joten älä huoli. 
Hieman nyt kummallisia oletuksia minusta täällä, mutta ehkä jotkut eivät tosissaan hahmota sitä, että tämä on anonyymi ketju jossa käy aivan random ihmisiä? Eli luulette minuakin joksikin tutuksenne, ja luulette minun olevan yhtä syvällä jossain kaninkolossa. 

Vierailija
14588/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sivu

Huvittavaa on vain sinun lennosta muuttuvat jutut. 

Nooh kuvitelkaa mitä kuvittelette, jälleen kerrotte vain itsestänne ja missä tilassa se teidän todellisuudentaju oikein on.. 

Vierailija
14589/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävää horinaa pois ja ulos 👋

Vierailija
14590/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, et mun kaivattu on sellainen, joka pariutuu reippaiden ja omansa ottavien naisten kanssa. Siksi meistä ei aikoinaan tullutkaan mitään. Kun mä haluan, et mies haluaa mua kanssa, ainakin yhtä paljon kuin minä.

Joo eli miksi kaipaat? :D Tuhlaat elämääsi johonkin ihme haikailuun, jonka tiedät itsekin aivan turhaksi ja sinulle epäsopivaksi ihmiseksi. 

Yritän ja olen yrittänyt manipuloida häntä aloitteen tekemiseen, jos sattuu näitä lukemaan. Samalla yritän jankkaamalla saada vaikutettua miehiin, että tekisivät aloitteita. Olen reppana ja säälittävä, tiedän.

Ei nyt sentään noin tyhmäksi kannata muita olettaa, että kuvittelisivat jonkun tietyn Hänen näitä viestejä lukevan :D 

Jos joku kirjoittaa aloitteellisuudesta jotain, hän kirjoittaa sen viestin todnäk ihan vaan mielipiteen ilmaisuna ketjuun, eikä minään ihmeen keinona vaikuttaa johonkin tiettyyn ihmiseen anonyymissä nettiketjussa..

Kerrot aika paljon itsestäsi tuolla, kun sinulle tulee heti jotkut manipulaatiot mieleen.. 

Unohtikohan joku jankutuskiihkoissaan, että tämän viestin kirjoittaja kehoitti AP:ta lopettamaan turhan roikkumisen ;) 

Vierailija
14591/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäätävää horinaa pois ja ulos 👋

Ketjun nolis lesbot tykkää jankata 

Vierailija
14592/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, et mun kaivattu on sellainen, joka pariutuu reippaiden ja omansa ottavien naisten kanssa. Siksi meistä ei aikoinaan tullutkaan mitään. Kun mä haluan, et mies haluaa mua kanssa, ainakin yhtä paljon kuin minä.

Joo eli miksi kaipaat? :D Tuhlaat elämääsi johonkin ihme haikailuun, jonka tiedät itsekin aivan turhaksi ja sinulle epäsopivaksi ihmiseksi. 

En mä sanonut, et hän on epäsopiva, totesin, et miten hän pariutuu todennäköisesti. Ja sekin on vain mun kuvitelmaa, enhän todellisuudessa tiedä, miten hänellä on pariutumiset menneet. 

Mä ajattelen, et jos hän oiskin jäänyt miettimään minua niin kuin minä häntä, niin meillä olisi mielettömät mahdollisuudet onnistua. Välillä tuntuukin siltä..

Kyllä minä sinusta tykkäsin, mutta oli muita syitä. Ja toki huomasin näitä kysymysmerkkejä, jotka rehellisesti sanottuna hieman ärsytti jo silloin. Yhteenvetona tuumasin, että meitä ei tapahdu, vaikka houkutus oli suuri. Ei mitään vastaan silti.

Vierailija
14593/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on suojassa ketuilta ja ketkuilta 247, joten saa kettu hakea välipalansa muualta..

En syö kanaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Ootko kettu tai ketku?

Vierailija
14594/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tietysti se on MINUN mieltymys ja minun persoonaani liittyvä asia, ei mulla muiden asiat kiinnosta ja normaaliälyisenä ihmisenä kyllä hahmotan, että meitä on moneen junaan. Eli ei tulisi mieleenkään pakottaa muita olemaan kuin minä, enkä näe sellaista edes ollenkaan kiinnostavana :D 

Mulle tulee kyllä niitä aloitteita, ei mitään ongelmaa sen kanssa. Joten älä huoli. 
Hieman nyt kummallisia oletuksia minusta täällä, mutta ehkä jotkut eivät tosissaan hahmota sitä, että tämä on anonyymi ketju jossa käy aivan random ihmisiä? Eli luulette minuakin joksikin tutuksenne, ja luulette minun olevan yhtä syvällä jossain kaninkolossa. 

Ei tässä sinua muuten kukaan ole tunnistelemassa, mutta aloitit kirjoittamalla, että haluat aloitteen, koska sen puute kertoo vähäisemmästä mielenkiinnosta. Sitä samaa, mitä tässä ketjussa aina toistuvasti pakotetaan. Mikä taas ei kerro mitään mistään todellisuudessa, koska tilanteet ovat a:sta ö:hön. Tässä matkan varrella sinulta hävisi kaivattu, joka aluksi oli. Ja sinua ei kiinnostanut keskustella oman mielipiteesi kertomista enempää, mutta täällä yhä keskustelet. Ja niin edelleen. Et vedä kovin hyvin.

14595/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaankohan me taas pinkit rannekkeet 😄 

Vierailija
14596/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä sinua muuten kukaan ole tunnistelemassa, mutta aloitit kirjoittamalla, että haluat aloitteen, koska sen puute kertoo vähäisemmästä mielenkiinnosta. Sitä samaa, mitä tässä ketjussa aina toistuvasti pakotetaan. Mikä taas ei kerro mitään mistään todellisuudessa, koska tilanteet ovat a:sta ö:hön. Tässä matkan varrella sinulta hävisi kaivattu, joka aluksi oli. Ja sinua ei kiinnostanut keskustella oman mielipiteesi kertomista enempää, mutta täällä yhä keskustelet. Ja niin edelleen. Et vedä kovin hyvin.

Joopasen joo. Pitäiskö trollin hankkia vähän parempaa tekemistä päiväänsä?

Vai tosissaanko kuvittelet, että minä olen kirjoittanut jonkun tuollaisen viestin, että haluan aloitteen koska sen puute kertoo vähäisemmästä mielenkiinnosta, ja että minulla olisi joku kaivattu? xD

Ai niin, unohdin.. tässä ketjussahan käy oikeasti häiriintyneitä ja harhaisia ihmisiä. 

Vierailija
14597/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on suojassa ketuilta ja ketkuilta 247, joten saa kettu hakea välipalansa muualta..

En syö kanaa. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Ootko kettu tai ketku?

Oikeastaan ihan ihminen olen.

Vierailija
14598/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aloitejankutus on vuosikausia jatkunut toistuva ohisteema. Kaikesta sinnikkyydestään huolimatta jankuttaja ei vissiin ole saanut kaivattuaan tekemään aloitetta eikä myöskään laajempaa kannatusta näkemykselleen, että kiinnostunut mies tekee AINA aloitteen, tai että jos nainen tekee aloitteen, mies on lopun elämää perässävedettävä saamaton nahjus. Melkein kaikilla kun ihan normaali ymmärrys asioista auttaa skippaamaan moiset typeryydet heti.

Vierailija
14599/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää naru mistä eilen nykäisit tarkoituksella, on nyt tämän stoorin loppu.

Vierailija
14600/14625 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi voi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan