Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (14447)
I only wanna be with you, haha!
Vierailija kirjoitti:
Kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa on parempi suunnata ajatukset mielikuvitusmaailmaan. Naiselliset naiset
nainen
Minä oon vaan nainen.
Hyvä on, vetäydyn taas kutsumukseeni.
Jos voisi, antaisiko rakkauden kaipuun pois vai pitäisikö kaipuun, vaikka ei saisi rakkautta?
Skorpparille rakkaudelliset terveiset, vaikka takuuvarmasti olet liian viisuhuumissa, että tänne tulisit. Itsekin eksyin, vaikken nykyisin enää täällä ole viihtynyt. Nuku hyvin. Joskus olit mun liekinheitin.<3
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisin voiman tosissani yrittää päästä tunteistani eroon. Jokainen päivä mikä menee sua kaivatessa on hukkaan heitetty, koska olet mielessä aikalailla KOKO ajan.
Musta tuntuu että oon riippuvainen näistä tunteista, ne on hlvtllisen voimakkaita. Se fyysinen reaktio kropassa ja päässä on uskomaton.
Se että en tule luoksesi, en katsele sua missään missä voisin, en tee mitään enkä mene minnekään missä voisin nähdä sut. Alun yritys olla ilman sua on täyttä tuskaa mutta mun on päästävä elämään oikeata elämää. Olenhan nytkin ilman sua, täytyy vaan saada se omaan tajuntaan että mikään ei muutu. Surullista se vain on, miten harva / kukaan kolahtaa noin täysiä kun sinä.
Rileittaan hyvin vahvasti. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
I wanna love you tender.
Come here
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saisin voiman tosissani yrittää päästä tunteistani eroon. Jokainen päivä mikä menee sua kaivatessa on hukkaan heitetty, koska olet mielessä aikalailla KOKO ajan.
Musta tuntuu että oon riippuvainen näistä tunteista, ne on hlvtllisen voimakkaita. Se fyysinen reaktio kropassa ja päässä on uskomaton.
Se että en tule luoksesi, en katsele sua missään missä voisin, en tee mitään enkä mene minnekään missä voisin nähdä sut. Alun yritys olla ilman sua on täyttä tuskaa mutta mun on päästävä elämään oikeata elämää. Olenhan nytkin ilman sua, täytyy vaan saada se omaan tajuntaan että mikään ei muutu. Surullista se vain on, miten harva / kukaan kolahtaa noin täysiä kun sinä.
Rileittaan hyvin vahvasti. Sivusta.
Oon pohtinut tätä samaa.
-mies sivusta
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Ei naisesta luotu omatoimista toimijaa, vaan mieheen tukeutuva herkkä olento.
Juu, samaa mieltä. Siksi naiset pitää vapauttaa kokonaan työ teosta. Naisille esim. kansalaispalkka, miehet tehkööt työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Ei naisesta luotu omatoimista toimijaa, vaan mieheen tukeutuva herkkä olento.
Juu, samaa mieltä. Siksi naiset pitää vapauttaa kokonaan työ teosta. Naisille esim. kansalaispalkka, miehet tehkööt työtä.
Naisilla on oma pieni tärkeä tehtävävänsä keittiössä ja makuuhuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: sun ja kaivattusi horoskooppimerkki!
Kaksonen ja rapu
Näin se on ja menee.
Mutta hän ei tiedä mun horoa, joten kyseessä et ole sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa iltaa pupu! 🧡 Mahdatkohan katsella illalla viisuja? Mä ajattelin (kerrankin) seurata sivusilmällä.
Samoin, jos en nukahda. 20 vuotta sitten katsonut viimex.
Raastava ikävä. Olet rakas. En meinaa pärjätä ilman.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yep, alista mies hellan ja sänyn sekä kaapin väliin 👊🏼
Olisinpa yölintu laulamassa kaihoa kaipaamalleni.
Hyvää yötä, nuku hyvin.