Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (14447)
Kyllä sä pärjäät. Luotto on kova.
Kirjoitin hyvän mielen viestin kaipaamalleni, mutta joku käänsi senkin negatiiviseksi. Täällä usein valitetaan, että aina vain valitetaan, mutta kun kirjoitan myönteisistä, sekään ei käy. Mitä jos keskittyisitte omaan kaipaukseenne, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eikö välillä voisi tulla uusia tervepäisiä ketjuun.Aina menee hullummaksi.Ei tällaista jaksa enää lukea.
Ei lopeta koskaan. Roope on sellainen pikkukullinen nemesis.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaisitko vielä?
Viime näkemisestä onkin jo puolisen vuotta aivan kasvotusten.Toivottavasti ei tässä nyt ihan hirveästi olisi muututtu ulkonäöllisesti. 🤔😀
Mun sylisi olisi kuin keidas keskellä aavikkoa. 🌿
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä pärjäät. Luotto on kova.
Muuta vaihtoehtoa ei edes ole. Onneksi on läheisiä ja ystäviä, jotka ovat tukena.
Vierailija kirjoitti:
Koirat...
...haukkuu. vuff.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Öitä, kauniita unia! 🧡🤗
Tänne kaiken sekamelskan keskelle hyvää yötä.
Mun täytyy varmaan tulla ens kuussa käymään sun huudeilla jos et oo muuttanu. Saisit kyl muuttaa mun lähelle, en tykkää tästä etäisyydestä..
...miekin leikin...
-Parkkonen
Hyvää ja ihanaa iltaa rakkaalle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnistaisitko vielä?
Viime näkemisestä onkin jo puolisen vuotta aivan kasvotusten.Toivottavasti ei tässä nyt ihan hirveästi olisi muututtu ulkonäöllisesti. 🤔😀
*että kaivattunsa vielä tunnistaa.😀😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kysyntä ja tarjonta ei kohtaa on parempi suunnata ajatukset mielikuvitusmaailmaan. Naiselliset naiset
nainen
Minä oon vaan nainen.
Se riittää, jos tunnistaa naiseksi myös vaatteet päällä.
nainen
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin hyvän mielen viestin kaipaamalleni, mutta joku käänsi senkin negatiiviseksi. Täällä usein valitetaan, että aina vain valitetaan, mutta kun kirjoitan myönteisistä, sekään ei käy. Mitä jos keskittyisitte omaan kaipaukseenne, kiitos.
Varsinkin positiivisiin viesteihin ilkeillään ja jopa poistetaan.Siksi tääl ei juuri enää viestitä.
Raksulle Juhlahumua viisukatsomoon!
Kultakutrille 😘