Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (14473)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset naiselle, jonka kauneus silloin lumosi minut! Toivottavasti elämä kulkee onnellisia raiteita ja varjoa on vain valolle kontrastiksi. Nyt kun Suomella on voiton mahdollisuudet, päätin katsoa viisut ja lueskelen ihmisten fiiliksiä eri foorumeilta. Tämä sivusto toi sinut mieleeni. Pidin siitä mitä näin ja ymmärsin sinusta.
Mitä siis ymmärsit hänestä?
Että illalla, auringon laskettua, hän valvoo naamioon pukeutuen lakia ja oikeutta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sun horoskooppimerkki, oletko mies vai nainen?
Lempeä naarasleijona.
Jos tänään ois satanu kaatamalla niin ois sopinu nimipäivän osalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset naiselle, jonka kauneus silloin lumosi minut! Toivottavasti elämä kulkee onnellisia raiteita ja varjoa on vain valolle kontrastiksi. Nyt kun Suomella on voiton mahdollisuudet, päätin katsoa viisut ja lueskelen ihmisten fiiliksiä eri foorumeilta. Tämä sivusto toi sinut mieleeni. Pidin siitä mitä näin ja ymmärsin sinusta.
Et näemmä tarpeeksi.
Et sinä sitä tiedä. Anna ihmisten itse määrittää omat asiansa. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että illalla, auringon laskettua, hän valvoo naamioon pukeutuen lakia ja oikeutta.
Voi ei, älä paljasta mun batman identiteettiä. Huoh. 🤫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, älä paljasta mun batman identiteettiä. Huoh. 🤫
Meni ohi, hän on lain puolella oleva Wonderwoman.
Vierailija kirjoitti:
Sivusta vastaillen) nätisti ilmaistu jollekulle, pojot siitä. Toivottavasti olet hänelle kaiken tuon kertonut henk.koht.
Laitoin häirikkötilini poistoon. Anteeksi Isabel, että tein tämän.
Miksi olet katkera ja ilkeä mulle. En ole pahaa tahtonut sulle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet katkera ja ilkeä mulle. En ole pahaa tahtonut sulle.
Onneksi en ole ilkeyksiä kirjoitellut, kaivatulle vain hyvää toivotellut.
Hänessä on järkeä kaikkien lahopää savolaisten edestä
Kiitos J, sinuun voi luottaa aina.
Palstaharhakärpänen kun puraisee, sitä alkaa kuvitella tietävänsä, keneltä anonyymit viestit ovat. Luulisi että aika harva täällä kaivatulleen ilkeilee. Itse en ainakaan. Pelkkää hyvää toivon hänelle ja perheelleen.
Käki kukkuu😘 Kutsuu ja Ikävöi kaivattuaan😉😘Öitä nallekarhunen.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Vierailija kirjoitti:
👹 Lopetin sun kaipaamisen tollo.
Ou Nou,tätä se mun uneni tiesi. Kikkeliskokkelis.
Ihanaa iltaa pupu! 🧡 Mahdatkohan katsella illalla viisuja? Mä ajattelin (kerrankin) seurata sivusilmällä.
On ollut hyvä päivä, kun on tänään kaikki hyvin. On kaunista, vihreää, aurinkoa, iloa, rakkaat ympärillä.
Ole sinä järkevä ja älä ruoki näitä kyselemällä turhia!