Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (12812)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinusta ota selvää.
Ei kyllä hänestäkään
Teen vain, kuten hän on toivonut. Jos hän ei muuta asetuksia, entiset ovat voimassa.
En ymmärrä miksi
En halua raastupaan.
Oon niin huono pitämään ihmisiin yhteyttä viestintävälinein (tykkään kasvokkain), niin ehkä mun pitää välillä sanoa se, että en todellakaan pistäisi pahaksi jos ilmestyisi viesti keneltä vaan ihmiseltä johon on positiiviset välit. Mitään raivoamis- ja negailuviestejä en keltään halua tai muitakaan viestejä tuollaisilta, jos se nyt ei ole itsestäänselvää. Kaikilla ihmisillä on varmasti aikalailla samansuuntaiset ajatukset. Mä tietty oon vaan aika surkea ylipäänsä viestimisaktiivisuudessa tai alottamisessa muttei se kerro kuin siitä että oon huono siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi äärimmäisen helppo todentaa asioita, jos halu olisi.
Kuten?
Pomminvarma tunniste, joka voi olla
- jokin asia, jonka vain me tiedämme
- molempien kaikista nimistä tietyt kirjaimet
- sähköpostin, jonkin muun viestin tai puhelun jokin yksityiskohta
- vaatekerta jonakin tiettynä päivänä
- jonkin erityisen tilanteen kuvaus
jne. Ei vaikeaa.
Keneltä haluut sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua olla vanhus, ei siinä ole mitään tavoiteltavaa.
Joo, sellainen on trendi nykyään.
Kyse nimenomaan trendistä, ei ole todellakaan aina ollut näin ja joissain kulttuureissa edelleen vanhuus arvostettua.
Länsimaissa nuoruutta on ihannoitu kyllä jo useampi vuosisata.
1900-luvun lopulla vasta voimistunut, eikä esim. 1800-luvulla ihailtu nuoruutta vaan aikuisuutta ja aikuismaisuutta, vanhuudellakin oli enemmän arvoa kuin nykyään.
Tarkistapa tietosi. Esim Diane de Poitier jopa joi kultaa estääkseen vanhemisen.
Ei kukaan väittänyt nuoruuden ihannoinnilla lapsuuden tavoittelua, vaan nuoren aikuisuuden.
Saisiko linkin avoinna olevaan työpaikkaan jotta voisi katsoa onko mahdollista hakea. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinusta ota selvää.
Ei kyllä hänestäkään
Teen vain, kuten hän on toivonut. Jos hän ei muuta asetuksia, entiset ovat voimassa.
En ymmärrä miksi
En halua raastupaan.
Tää vois olla multa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua,
minä
Kuka on Sinua?
Ja ketä on minä?
Ja E:n puolesta kirjoitan että tämä ei E.
Lisäksi kun sun käytös vain vahvistaa asiaa. Sellainen ei rohkaise vaan saa entistä varovaisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinusta ota selvää.
Ei kyllä hänestäkään
Jos hän ei "muuta asetuksia" et ole tervetullut! 🤦
Eri
Vierailija kirjoitti:
Oon niin huono pitämään ihmisiin yhteyttä viestintävälinein (tykkään kasvokkain), niin ehkä mun pitää välillä sanoa se, että en todellakaan pistäisi pahaksi jos ilmestyisi viesti keneltä vaan ihmiseltä johon on positiiviset välit. Mitään raivoamis- ja negailuviestejä en keltään halua tai muitakaan viestejä tuollaisilta, jos se nyt ei ole itsestäänselvää. Kaikilla ihmisillä on varmasti aikalailla samansuuntaiset ajatukset. Mä tietty oon vaan aika surkea ylipäänsä viestimisaktiivisuudessa tai alottamisessa muttei se kerro kuin siitä että oon huono siinä.
Eli kaikki pitää olla positiivista että sun kanssa voi elää? Oletko miettinyt olisiko sinulla kenties anteeksipyydettävää tai voisitko kuitenkin petrata siinä yhteydenpidossa? Kuitenkin yleensä ihan haluaakin pitää yhteyttä kivoihin ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi kun sun käytös vain vahvistaa asiaa. Sellainen ei rohkaise vaan saa entistä varovaisemmaksi.
Älä mun kuohahteluista välitä, menee ohi kuin ukkosmyrsky..
Vierailija kirjoitti:
Saisiko linkin avoinna olevaan työpaikkaan jotta voisi katsoa onko mahdollista hakea. Kiitos.
Järkyttävää kalastelua!
Terveisiä helenakoolle. Lennä lokki kaatopaikalle.