Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12741)
En enää etsi mitään. Kaikki on jo nähty.
Tämä on oikeastaan nyt hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Olit niin söpö.
Millon hän oli söpö😊
Nyt tiedän etten voi löytää haluamaani.
Tila on vapautunut muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit niin söpö.
Millon hän oli söpö😊
Kun hän oli vielä täällä.
Mä etsin vieläkin kättä , joka haluaisi tarttua käteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, kuka alkoi trollailla kun oikein sukunimiäkin käytetään. Hah.
Joko osui
Rehelliset mietteet lukiessa:
Ai niin, tässä ketjussa käy niin sekaisin olevia nobodyja ja no lifereitä. Sitten mieleen tuli kuvia kaikista ällöttävistä, sottaisista kämpistä joissa ne pesii.
Katoitko peiliin ja ympärille omaan kämppääsi? 🤣
Sorry mut ei mitenkään kolahda, toisin kuin teihin joihinkin näköjään täällä.
Lopettakaa ainakin se sekopäinen huono käytös ketjussa, jos ei nyt kämppää jaksakaan siivota (siihen kämpän saastaisuuteen voi olla aivan inhimillisiä syitä enkä ketään sen perusteella arvostele, mutta huono käytös ja luonnehäiriöiset ketjussa ei säälitä tippaakaan)
Kerran niin vannoivat toisilleen. Verellä sinetöivät rakkauden.
Mulle tunteellinen kertapano ei riittänyt. Kymmenen vuoden jälkeen on pakkouskokantojen että haluan lisää pysyvästi.
Pilkulliset kumisaappaat ovat ties missä. Ne vain tulivat nyt mieleeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauuheeta sä oot vanhan papan näkönen jo. En olis halunnu nähdä tota fb kuvaa, haluan säilyttää illuusion siitä pitkästä hyväkroppasesta, kiinteästä, kaitakasvosesta hymypojasta johon nuorena ihastuin. Katselen niitä kuvia joskus vieläkin ja ai että sä olit komea, minun rakas.
Olipas ilkeästi sanottu. Vaihdoin sen kuvan, jotta muut näkee miltä oikeasti näytän nykyään. Kaikki meistä vanhenee, ja turha on photoshopata tai tekoälyttää itsestään jotain ihannekuvaa mikä ei pidä paikkaansa. Enemmän ihmetyttää ihmiset, jotka pitävät edelleen jotain 15 vuotta vanhaa kuvaa profiilissaan. Minulla ei ole ikäkriisiä ja hyväksyn sen miltä näytän, enkä pelkää näyttää kuvaani muillekin.
Mitä ilkeää tuossa oli? Fakta: vanehenemme. Fakta: näytimme nuorina paremmilta. Big deal. Lakkaa olemasta noin pinnallinen ja mieti muita asioita kuin ulkonäköä.
Puen yhdessä raitaa ja pilkkua. Yhdessä ne näyttävät hauskalta.
Kaikki on vinksin vonksin. Golden ticket on vieläkin taskun pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Puen yhdessä raitaa ja pilkkua. Yhdessä ne näyttävät hauskalta.
Lakkaa hakemasta ohista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauuheeta sä oot vanhan papan näkönen jo. En olis halunnu nähdä tota fb kuvaa, haluan säilyttää illuusion siitä pitkästä hyväkroppasesta, kiinteästä, kaitakasvosesta hymypojasta johon nuorena ihastuin. Katselen niitä kuvia joskus vieläkin ja ai että sä olit komea, minun rakas.
Olipas ilkeästi sanottu. Vaihdoin sen kuvan, jotta muut näkee miltä oikeasti näytän nykyään. Kaikki meistä vanhenee, ja turha on photoshopata tai tekoälyttää itsestään jotain ihannekuvaa mikä ei pidä paikkaansa. Enemmän ihmetyttää ihmiset, jotka pitävät edelleen jotain 15 vuotta vanhaa kuvaa profiilissaan. Minulla ei ole ikäkriisiä ja hyväksyn sen miltä näytän, enkä pelkää näyttää kuvaani muillekin.
Mitä ilkeää tuossa oli? Fakta: vanehenemme. Fakta: näytimme nuorina paremmilta. Big deal. Lakkaa olemasta noin pinnallinen ja mieti muita asioita kuin ulkonäköä.
Niin ja sivusta tää. Satavuotiaalta.
Eikä anna edes julkaista omaa ikääni. Kuudes kerta jonossa.
Hauskan kravatin löysin. Se sopisi sinulle. Sinä pelkäät sitä vaaleanpunaista paitaa edelleenkin.