Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (12812)
Joku/jotkut yrittää nyt väkisin provosoida kaipaajia mielipiteillään.
Minä jään odottelemaan koskahan ihana remonttimies taas tulee😁
Kaivatulle sellaiset terveiset, että taidan poltella sun mieltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toikin on osittain ihan tuurissaan, kehittyykö jostain parisuhdeihminen vai ei.
Jos sattuu nuorena natsaamaan jonkun ensimmäisen, toisen tai edes kolmannen ihastuksen kanssa, niin voi kehittyä parisuhdeihmiseksi, mutta sit jos menee pidemmäksi - vähintään 25-30+ ikään, että kohtaa edes ensimmäistäkään kenen kanssa voisi mennä parisuhteeseen, niin kehittyy helpommin ei-parisuhdeihmiseksi.
Saati sit, jos menee vielä tuotakin pidempään, ja kohtaa joskus 30+ sen ekan tai vasta 40+ tai vieläkin myöhemmin - tai ei koskaan.
Parisuhdeihmisestä voi myös kehittyä ei-parisuhdeihminen, jos saa tarpeeksi siipeensä. Onneksi ainakin jossain määrin eheytyminen on mahdollista. Rakkaudentoiveissaan kuitenkin moni ihminen on haavoittuvaisin ja suuri osa ihmisistä haluaa parisuhteen. Kaikki ei tosiaan löydä onnea koskaan ja toiset löytää sen jo nuorena. On siinä tuuriakin mukana, mut kyllä se vaatiin myös tietynlaista persoonan eheyttä, että voi jakaa elämänsä toisen kanssa tasavertaisessa parisuhteessa.
Ei tarvi edes saada siipeensä, toteaa vain, että toisen ihmisen kanssa asuminen on tosi ärsyttävää. Asuin 19-29 miehen kanssa, eikä tulis mieleenkään ikinä enää asua yhtään kenenkään kanssa. Ihanaa, kun kotona ei ole ketään muuta häiritsemässä. Sivusta
Mä en ole asunut ikinä miehen kanssa, siis romanttisesti. Nuorena oli kämppiksinä välillä pariskuntia, ja veljen kanssa on myös asuttu välillä yhdessä.
Ihanaa mennä huomenna töihin. Vapaa-ajalla tulee mieleen liikaa ahdistavia ajatuksia. Töissä ne pysyy poissa kun työ on luonteeltaan kiireistä. Kunpa kaikki saisivat töitä jotka niitä hakevat. Tekee mielelle hyvää ajatella jotain muuta kuin itseään. Ps. kotonani myös kummittelee, ja tämä on tosi.
Vierailija kirjoitti:
Niin teet, naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tunteellinen kertapano ei riittänyt. Kymmenen vuoden jälkeen on pakkouskokantojen että haluan lisää pysyvästi.
Mikä vttu on pakkouskokanta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kauanko olet ollut ilman seksiä?
Nelisen kuukautta ja pakko myöntää että alkaa tuntua. Ei sillä että sitä todellakaan tekisi mieli kenen kanssa vaan, mutta voi voi jos joku ihana ja kiva mies sattuu eteen. Anteeksi etukäteen :D
Eihän tuossa ole mitään anteeksipyydeltävää.
Kaverini jäi sinkuksi, ja alkoi pian tuskailla, ettei muistanutkaan miten kamalaa sinkkuna on, kun p*llun olemassaolon tuntee koko ajan johon totesin vaan, että niin. :DEi hän sitten tainnutkaan olla sinkkuna vuotta pidempään, ja seksittä vielä paljon vähemmän aikaa.
Mulla pisin selibaatti on ollut nimenomaan suhteessa. Mies ei halunnut ikinä seksiä, eikä sillä seissytkään juuri koskaan.
Oot sivusta. Mullakin on siis kokemusta monen monen vuoden selibaatista. Parisuhdeselibaateista en tiedä mitään vaikka omani tavallaan liittyi johonkin hitusen sen tyyppiseen ajatukseen tai tunteeseen.
Pitäisi kai vääntää aivoissa nuppi oikeaan asentoon, että löytäisi zen-moodin mutta hankala aina jos jää itseä ruokkivia mielikuvia vähän liikaa mielen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en lähde ollenkaan
messiin kertapànoihin.
Vi ska glömma bort.🖐
E
Miksi häiriköit kaipausketjussa päivittäin?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa mennä huomenna töihin. Vapaa-ajalla tulee mieleen liikaa ahdistavia ajatuksia. Töissä ne pysyy poissa kun työ on luonteeltaan kiireistä. Kunpa kaikki saisivat töitä jotka niitä hakevat. Tekee mielelle hyvää ajatella jotain muuta kuin itseään. Ps. kotonani myös kummittelee, ja tämä on tosi.
Tarvittaisiinko työpaikallasi lisätyövoimaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauuheeta sä oot vanhan papan näkönen jo. En olis halunnu nähdä tota fb kuvaa, haluan säilyttää illuusion siitä pitkästä hyväkroppasesta, kiinteästä, kaitakasvosesta hymypojasta johon nuorena ihastuin. Katselen niitä kuvia joskus vieläkin ja ai että sä olit komea, minun rakas.
Olipas ilkeästi sanottu. Vaihdoin sen kuvan, jotta muut näkee miltä oikeasti näytän nykyään. Kaikki meistä vanhenee, ja turha on photoshopata tai tekoälyttää itsestään jotain ihannekuvaa mikä ei pidä paikkaansa. Enemmän ihmetyttää ihmiset, jotka pitävät edelleen jotain 15 vuotta vanhaa kuvaa profiilissaan. Minulla ei ole ikäkriisiä ja hyväksyn sen miltä näytän, enkä pelkää näyttää kuvaani muillekin.
Mitä ilkeää tuossa oli? Fakta: vanehenemme. Fakta: näytimme nuorina paremmilta. Big deal. Lakkaa olemasta noin pinnallinen ja mieti muita asioita kuin ulkonäköä.
Älä nyt jaksa selitellä, typerys. Ilkeä halusit olla, sen kertoo tuo "ai kauheaa" ja "papalta". Ei papoissa mitään pahaa ole, mutta jos se liitetään tuollaiseen "ai kauheaa" ja verrataan miten ko. henkilö näytti nuorena niin hyvältä, niiin... no, ei sulle tarvinne selittää. Tietoisesti ilkeilit, ja nyt muka et tiedä tehneesi mitään ;) Klassinen koulukiusaajaluonne.
Sivusta
Fakta: säkin näytit nuorena paremmalta. Samoin minä. Turha siitä uhriutua.
Mun kaivattu on melkein 20 vuotta mua itseäni nuorempi, joten turhaan papattelet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä polttelet päivin öin, ja sitten ikävöin. Terveisin kaivattu
Minulle yksi työpaikka vähintään. Suorittava työ riittää. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarviin sua.
Mihin?
Parit hyllyt saada kiinni napakasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin teet, naapuri.
Kollega.
Kaikesta voi näköjään nähdäkin vaivaa.