Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Tänään olisimme juoneet iltapalaksi herkullista smoothieta mun reseptillä: Kauramaitoa, banaania ja mustikoita <3
Maistuiskohan Sullekin?
Ikävöin sitä aikaa, kun halusin nopeasti nukkumaan vain nähdäkseni hänet.😥
Vierailija kirjoitti:
Tänään olisimme juoneet iltapalaksi herkullista smoothieta mun reseptillä: Kauramaitoa, banaania ja mustikoita <3
Maistuiskohan Sullekin?
Ei maistu. Kauranpoikasille tarkoitettu maito ei ole ihmisravintoa. Minulle kelpaa vain lehmänpoikasten maito.
Huntu päähän ja nukkumaan.
Hyvää yötä kuhnurit.
Rakas, yössä tavataan.
Vierailija kirjoitti:
Maistuiskohan Sullekin?
Maistuis.😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä se kamala katkeruus ja sydän niin musta ikuisesti. Sinun ansiostasi myöskin.
Ihminen, joka syyttää kaikista ongelmistaan muita tai yhtä tiettyä ihmistä, toimii usein narsististen piirteiden, vahvan itsekeskeisyyden tai puutteellisen tunnetaidon ohjaamana. Tällainen käyttäytyminen on keino suojella omaa haurasta itsetuntoa ja välttää vastuunottoa.
Hieno kommentti. Toivottavasti Ap lukee sen vaikka viisi kertaa.
Miksi? Ei se muuta mitään. Luette pitkin vittua kaiken kauniin mitä kirjoitan.
Oletko vauvalla ekaa kertaa, ei tänne mitään kannata kirjoittaa, täällä vain pikku viisaita tai ............
Vierailija kirjoitti:
Ikävöin sitä aikaa, kun halusin nopeasti nukkumaan vain nähdäkseni hänet.😥
Mua ahdistanut muut asiat vuosia ja nukahdan vasta kun olen rättiväsynyt enkä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nähdä😘
Missä ja milloin? Milloin näitte viimeksi?
Tänään tossa lähellä. 😘
Vierailija kirjoitti:
Sade ropisee ja pieruja pörisee 🤭
Joo. Sulkijalihas lepattaa kun se on Arton käsittelyssä löystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä se kamala katkeruus ja sydän niin musta ikuisesti. Sinun ansiostasi myöskin.
Ihminen, joka syyttää kaikista ongelmistaan muita tai yhtä tiettyä ihmistä, toimii usein narsististen piirteiden, vahvan itsekeskeisyyden tai puutteellisen tunnetaidon ohjaamana. Tällainen käyttäytyminen on keino suojella omaa haurasta itsetuntoa ja välttää vastuunottoa.
Oletko vauvalla ekaa kertaa, ei tänne mitään kannata kirjoittaa, täällä vain pikku viisaita tai ............
Vuosia on jo kolme. Me jo tunnemme tavat toistenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ehtisi vaan mitähän siitäkin tulisi.. :P
Kaikkea hyvää ja yhteinen onni. Hyvää yötä rakkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosia on jo kolme. Me jo tunnemme tavat toistenkin.
Eli takapuoli on jo homeessa
Miten hyvin pystyt välttelemään ihmistä, jota kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun valitsin niin asiallisen kirjoitustyylin. Olisi kiva heittää sydämiä sulle, mutta säikähtäisit jos alkaisin tekemään niin yhtäkkiä.
Laitoinhan minäkin sulle.
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin pystyt välttelemään ihmistä, jota kaipaat?
Mun pitäisi saada vähintään maailmanmestaruus tuosta lajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maistuiskohan Sullekin?
Maistuis.😞
Tarjoisin sulle maustamatonta jukurtia, jossa puolukoita, voita, kauraleseitä, kaakaojauhetta ja cayennejauhetta. Vihreää teetä, sitruunaa kuorineen, kardemummaa. Minulta. Sivusta.
Taskumatti?