Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (12069)
Vierailija kirjoitti:
Erotanssini päättyi kyyneliin.
🖕
Harmittaa kun valitsin niin asiallisen kirjoitustyylin. Olisi kiva heittää sydämiä sulle, mutta säikähtäisit jos alkaisin tekemään niin yhtäkkiä.
Kertaakaan ei vielä satavarmaa tunnistetta.
Vierailija kirjoitti:
Siitä se kamala katkeruus ja sydän niin musta ikuisesti. Sinun ansiostasi myöskin.
Ihminen, joka syyttää kaikista ongelmistaan muita tai yhtä tiettyä ihmistä, toimii usein narsististen piirteiden, vahvan itsekeskeisyyden tai puutteellisen tunnetaidon ohjaamana. Tällainen käyttäytyminen on keino suojella omaa haurasta itsetuntoa ja välttää vastuunottoa.
Sitten taas kun ummistan silmäni, sitten et tule taas siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olit komein mies. Olit täydellinen ihminen.
Oikea sanamuoto, aina tulee komeimpia
Sulkakynä on nyt kuiva ja mieli kuin aakealaakea talvella vanhassa rakeisessa valokuvassa. Tästä huolimatta rauhallista yötä kaipaajille ja halatkaa häntä mielessänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä se kamala katkeruus ja sydän niin musta ikuisesti. Sinun ansiostasi myöskin.
Ihminen, joka syyttää kaikista ongelmistaan muita tai yhtä tiettyä ihmistä, toimii usein narsististen piirteiden, vahvan itsekeskeisyyden tai puutteellisen tunnetaidon ohjaamana. Tällainen käyttäytyminen on keino suojella omaa haurasta itsetuntoa ja välttää vastuunottoa.
Anteeksi, olin lähinnä kohtelias. Saisinko luvan surra ja tuntea tunteitani rauhassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit komein mies. Olit täydellinen ihminen.
Oikea sanamuoto, aina tulee komeimpia
Ei vain tule. Saisinko kuitenkin itse päättää mitä mieltä olen? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno kommentti. Toivottavasti Ap lukee sen vaikka viisi kertaa.
Jää hyvästi
Näemme vielä unissani
Pidit minua viisi vuotta kasassa
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva nähdä😘
Missä ja milloin? Milloin näitte viimeksi?
Kiitos että pelastit 🙏 pääsiskö vielä kainaloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun näkökulma on joku ihan muu, eikä sun ajatukset oo ikinä mua saavuttaneet. Mulle näyttäytyy asiat ihan toisin. Mua ei oikeasti halua kukaan. Mulle ei kukaan sano mitään. Sinä luulet jotain muuta, minä tunnen itseni maailman turhimmaksi. En tiedä edes kuka oot. Sen pituinen se.
Erilaisten näkemysten vertailua olisi mukava tehdä kahden kesken rauhassa, jos vain haluaisit ilmaista irl, että niin voitais tehdä.
No minäpä jään taas odottamaan jotain valoilmiöitä taivaalta, miten nyt joku tuntematon tohtii lähestyä. Ja taas viis vuotta vilahti, eikä selitystä tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno kommentti. Toivottavasti Ap lukee sen vaikka viisi kertaa.
Miksi? Ei se muuta mitään. Luette pitkin vittua kaiken kauniin mitä kirjoitan.
Sade ropisee ja pieruja pörisee 🤭