Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1408)
Vierailija kirjoitti:
Joku vois melkeen tappaa itsensä.
Iltalääkkeen aika
Yhteiskunnan tehtävä on rangaista rikkoneita.
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän sittenkin ruveta papiksi. Ei kyllä mä olen liian syntinen siihen hommaan.
Nykyään papiksi lukevat aika yllättävät tyypit. Yksi on ollut Seiskan toimittaja, toinen rokkari, kolmas poppari.
Olen yhtäkkiä alkanut nähdä sinut erilaisin silmin, tanssija. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Nyt alko vähän liikaa jopa kiinnostamaan.
Mikä tai kuka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tilaisuus lyödä niin pahasti vyön alle, että mä jätän sen käyttämättä ja se on kyllä vähän harmi, koska se on niin pahasti sanottu.
Meillä kaikilla on vastaavia tilanteita jatkuvasti ja jätämme ne käyttämättä ilman sen kummempaa huomionhakua. Tervetuloa aikuisuuteen.
Jep, empatiaa ja inhimillisyyden ymmrätämistä tarvitaan, eikä mitään vyön alle lyömistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tilaisuus lyödä niin pahasti vyön alle, että mä jätän sen käyttämättä ja se on kyllä vähän harmi, koska se on niin pahasti sanottu.
En ollut mukana. E
Pasi mitä palstalla tapahtuu niin siitä ollaan irl sit hiljaa 😁🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat sanoa pahasti?
pirullinen luonne?
Mun rakkaudet on rakasteltu. Loppuelämän rakkauselämä on todennäköisesti mielikuvitusrakkautta tai platonista laatua.
Vierailija kirjoitti:
..ihanan hymynkareen tuntumaan
Milloin sait tuon hymynkareen häneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla on vastaavia tilanteita jatkuvasti ja jätämme ne käyttämättä ilman sen kummempaa huomionhakua. Tervetuloa aikuisuuteen.
Jep, empatiaa ja inhimillisyyden ymmrätämistä tarvitaan, eikä mitään vyön alle lyömistä.
*ymmärtämistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tai kuka.
Se isku vyön alle homma, mistä siinä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mun rakkaudet on rakasteltu. Loppuelämän rakkauselämä on todennäköisesti mielikuvitusrakkautta tai platonista laatua.
Miksi tuollainen olo?
Vierailija kirjoitti:
Voit tulla täysin platonisesti alasti nukkumaan mun viereen. z
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tai kuka.
Se isku vyön alle homma, mistä siinä oli kyse.
Villi veikkaus että trollailusta.
"Kenties kosto huumaa ja sen maku on suloinen, mutta kaikista elämän kukista kosto kukkii nopeimmin loppuun ja koston hekuman alta irvistää ihmistä vastaan kuolleen kallo. Kostosta jää jäljelle vain hyinen kylmyys." ~Sinuhe Egyptiläinen.
Toisaalla hän sanoo jotenkin siihen tyyliin, että "kosto on tylsä veitsi lapsen kädessä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän sittenkin ruveta papiksi. Ei kyllä mä olen liian syntinen siihen hommaan.
Nykyään papiksi lukevat aika yllättävät tyypit. Yksi on ollut Seiskan toimittaja, toinen rokkari, kolmas poppari.
Nimiä pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olet ajatellut kostavasi kaivatullesi ja mistä syystä?
En kosta koskaan. Kosto on alhaista ja luo vain koston kierteen. Lähi-idässä voi todistaa, miten hyvin homma toimii.
Oikeutta saa ja pitääkin hakea.
En kosta koskaan. Kosto on alhaista ja luo vain koston kierteen. Lähi-idässä voi todistaa, miten hyvin homma toimii.