Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1409)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tilaisuus lyödä niin pahasti vyön alle, että mä jätän sen käyttämättä ja se on kyllä vähän harmi, koska se on niin pahasti sanottu.
Jalo 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tilaisuus lyödä niin pahasti vyön alle, että mä jätän sen käyttämättä ja se on kyllä vähän harmi, koska se on niin pahasti sanottu.
Miksi haluat sanoa pahasti?
A. Koska se on ansaittu ja enemmän oikein kuin karma.
B. Koska keksin argumentin joka muistuttaa tuhoavaa voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi ansainnut kostosi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaivattusi ansainnut kostosi?
Katkeraa ihmistä harvoin ylennetään tuomariksi missään asiassa joten veikkaus että ei.
Nyt alko vähän liikaa jopa kiinnostamaan.
Ajattelin sua just monesta eri kulmasta. Alasti. Sua ja kaikenlaista toimintaa.
Gallup
Olet ajatellut kostavasi kaivatullesi ja mistä syystä?
En ole tavannut sua monesti, mutta rakastellut useasti.z
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En ikinä mistään syystä. T
Alive P.OD. alkakaa tekin ELÄMÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kostaa mitä? Korkeintaan hieman hajoan tän takia, mutta se nyt on story of my life muutenkin. Mielummin pitäisin tosin ystävänä kuin kadottaisin kokonaan. En tiedä mistä hän olisi mulle vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet parantumaton. Sinua ei kannata rakastaa, koska sinä et rakasta takaisin.
Sitä ei voi päättää keneen rakastuu. SOri siitä
Juu, kohde vaihtuu, kun huomaa, että kontrolli karkaa käsistä.
Miks puhut musta täällä 😜😍
Et ole hän, vaikka itsesi tuosta tunnistaisitkin. Tunnut olevan niitä, joille toinen ihminen on vain käyttöesine.
Kyllä. Olet oikeassa. Mut nyt olen tehnyt parannusta jo 3kk. Olen vaan Antin kanssa ja yritän olla käyttämättä ja lemppaamatta sitä 😜😍 Tiedostan ongelmani ja työstän sitä.
Hienoa! Sinussa on potentiaalia. Pysy valitsemallasi tiellä. Kannattaa miettiä, mikä hurmaamisessa kiehtoo. Koukuttaako se, antaako kiksejä?
Antaa kiksejä, ja olen addiktoitunut miesten huomioon ja siihen alkuhuumaan. Jos toinen ottaa liian vakavasti (mun mielestä) lemppaan sen. Ja alkuhuuma voi tyssätä mulla mihin vaan pikkujuttuun, mut varsinkin siihen jos toinen on mukana jutussa vakavammin kuin haluaisin. Olen sitoutumiskammoinen. Jos yhtään tuntuu pallo nilkassa niin se oli siinä sit. Nou turning back. Antti on vähän toisenlainen, ja oon voinut turvallisesti opetella toisenlaiseen käyttäytymiseen Antin kanssa. Jos multa kysytään, se on Antti tai ei kukaan koskaan 😜😍 Nyt on aika lopettaa pelleily. En tee sitä tahallaan, se on joku kaavamainen käytös. Kiintymyssuhde varmaan syynä.
👍🏽 Ehkä homman täytyy mennäkin noin. Tarvitsee vain tulla se oikea kohdalle.
Joku vois melkeen tappaa itsensä.
En pelkää sinua, vaikka sulta voi odottaa mitä vain. Jos koidut kohtalokseni, asia on sitten niin.
Pitäsköhän sittenkin ruveta papiksi. Ei kyllä mä olen liian syntinen siihen hommaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut sua monesti, mutta rakastellut useasti.z
On se niin näppärää
tuolla astraalissa.
💃🕺😴💤💫
Mihin me Muinaiset
kehoa tarviimma?
Pffttt. Emme mihinkään.
//
Entäs petiä?
Emme sitäkään.
Uu - la - la - la - la.