Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1408)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tilaisuus lyödä niin pahasti vyön alle, että mä jätän sen käyttämättä ja se on kyllä vähän harmi, koska se on niin pahasti sanottu.
Miksi haluat sanoa pahasti?
A. Koska se on ansaittu ja enemmän oikein kuin karma.
B. Koska keksin argumentin joka muistuttaa tuhoavaa voimaa.
Ei tällaista Eelandiasta. x
Onhan meillä kaikilla tietenkin vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsköhän sittenkin ruveta papiksi. Ei kyllä mä olen liian syntinen siihen hommaan.
Nykyään papiksi lukevat aika yllättävät tyypit. Yksi on ollut Seiskan toimittaja, toinen rokkari, kolmas poppari.
Nimiä pöytään.
Jussi69 on ainakin se rokkari, ja CatCatin sisaruksista Virpi Kätkä on se poppari. Seiskan ent. toimittaja on Ville Kormilainen. sivueri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rakkaudet on rakasteltu. Loppuelämän rakkauselämä on todennäköisesti mielikuvitusrakkautta tai platonista laatua.
Voit tulla täysin platonisesti alasti nukkumaan mun viereen. z
Z? Mä en todellakaan
ole missään vain platonisissa
ajatellut.. Noup. Vielä ehtaa
kehollistakin oikean kanssa. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Olet ajatellut kostavasi kaivatullesi ja mistä syystä?
En kosta koskaan. Kosto on alhaista ja luo vain koston kierteen. Lähi-idässä voi todistaa, miten hyvin homma toimii.
Oikeutta saa ja pitääkin hakea.
Koston kautta sitä ei tule.
Voiko turvallisuuden tunteen saavuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun rakkaudet on rakasteltu. Loppuelämän rakkauselämä on todennäköisesti mielikuvitusrakkautta tai platonista laatua.
Miksi tuollainen olo?
Liikaa riskejä. Tämä tuli liian kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
En kosta koskaan. Kosto on alhaista ja luo vain koston kierteen. Lähi-idässä voi todistaa, miten hyvin homma toimii.
Joskus voi tulla sitäkin kautta, mutta tarkotin ihan oikeuden hakemista muita reittejä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Lähesty Jumalaa niin hän lähestyy sinua. -palstapappi
Vierailija kirjoitti:
Turvallisen ihmisen kanssa tietenkin.
Onko joku kaipaaja eronnut puolisostaan pelkkien ketjukirjoitusten perusteella? Siitäkö kostoviestit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Joskus voi tulla sitäkin kautta, mutta tarkotin ihan oikeuden hakemista muita reittejä.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
En lähtökohtaisesti kannata kostoa, mutta täytyy sanoa, että jos olisin rinnakkaistodellisuudessa ja tiettyjä ihmisiä tulis pimeällä kujalla vastaan niin, no, en voi luvata että olisin täysin hyvä ihminen.
Kyllä mäkin olisin ankarimpien ja julmimpien kostojen kannalla kaikkien näiden irakilaiskaksosten, teinejä saalistavien raiskaaajien ynnä muiden alhaisten saaastojen kohdalla.
Noin muutoin en ole kostonhimoinen ihminen ollenkaan, mutta kyllä mä sen voin myöntää, että haluaisin tässä maailmassa pahan saavan palkkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin voin. Ei muuta kuin hyppään autoon, ajan pihaan, marssin ovesta sisälle ja käyn pitkäkseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, niin voin. Ei muuta kuin hyppään autoon, ajan pihaan, marssin ovesta sisälle ja käyn pitkäkseni.
Niin voitkin. *ryntää siivoamaan
Vierailija kirjoitti:
Uusi tyyli?
Näköjään ainakin ketjussa sama realiteettien ja faktoja dissaus jatkuu.
Hyvää iltaa koko väelle.
Siis faktojen. Korjaus edelliseen.
Joo, trollit jututtaa uunoja palstalaisia ja nauraa "päälle"! -sivu
Mitä tansseja tanssia jytkyytitte? Lavatanssejako? Oletko tullut uskoon, kun näet hänet erilaisessa valossa? Joo kalastelen, kun on tylsää.