Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (1409)
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö huomenna?
Varmaan ylihuomenna puolen päivän jälkeen, jos oot tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varoitus: Olet tarpeellinen niin kauan, kun sinusta on hyötyä hänelle, suostut hänen ehtoihinsa ja pysyt hänen kontrollissaan.
Joku gambialainen lover boy siis?
Kyllä noita löytyy yhtä lailla valkonaamoistakin.
Toivon, ettei yksikään uusi uhrisi eksy tähän ketjuun ruokkimaan tarpeitasi.
Vierailija kirjoitti:
Varoitus: Olet tarpeellinen niin kauan, kun sinusta on hyötyä hänelle, suostut hänen ehtoihinsa ja pysyt hänen kontrollissaan.
Ok. Näin mäkin ajattelen yliopistosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on näyttely kaivatun rakastajalle?
Täällä köllötän.
Onko näyttely kiinni/auki, vapaapääsy, mitä ehtoja
Sopimusteknisiä asioita. Kysyttäessä avoinna 24/7
Huh.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kohteesi olla täällä ketä varoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Mut ratkaisematon ongelma on miksi kaivattu ei makoile jalkojen välissä
Tämä ongelma ei ole täysin tullut tietooni jotta sitä voisi yrittää ratkaista. Voi lymyillä alitajunnassani toki ja olen luokitellut sen ongelman sijaan kivaksi ajatukseksi kun ei ole tietoa onko se lähinnä omassa päässäni vai olisiko ratkaisupotentiaalia...
Kaikkea se mua piällään kantaa.
Mulla on tilaisuus lyödä niin pahasti vyön alle, että mä jätän sen käyttämättä ja se on kyllä vähän harmi, koska se on niin pahasti sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ratkaisematon ongelma on miksi kaivattu ei makoile jalkojen välissä
Tämä ongelma ei ole täysin tullut tietooni jotta sitä voisi yrittää ratkaista. Voi lymyillä alitajunnassani toki ja olen luokitellut sen ongelman sijaan kivaksi ajatukseksi kun ei ole tietoa onko se lähinnä omassa päässäni vai olisiko ratkaisupotentiaalia...
Mulla on aika kuumia ajatuksia
Onneksi en käytä vöitä, huh. Siksi meinaa aina pöksyt tippua ihan väärässä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kohteesi olla täällä ketä varoittelet.
Varoitukset ovat turhia, koska tosiasiat ymmärtää vasta siinä vaiheessa, kun vahinko on jo tapahtunut. Se, mikä on liian hyvää ollakseen totta, on jotakin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tilaisuus lyödä niin pahasti vyön alle, että mä jätän sen käyttämättä ja se on kyllä vähän harmi, koska se on niin pahasti sanottu.
Meillä kaikilla on vastaavia tilanteita jatkuvasti ja jätämme ne käyttämättä ilman sen kummempaa huomionhakua. Tervetuloa aikuisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat sanoa pahasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet parantumaton. Sinua ei kannata rakastaa, koska sinä et rakasta takaisin.
Sitä ei voi päättää keneen rakastuu. SOri siitä
Juu, kohde vaihtuu, kun huomaa, että kontrolli karkaa käsistä.
Miks puhut musta täällä 😜😍
Et ole hän, vaikka itsesi tuosta tunnistaisitkin. Tunnut olevan niitä, joille toinen ihminen on vain käyttöesine.
Kyllä. Olet oikeassa. Mut nyt olen tehnyt parannusta jo 3kk. Olen vaan Antin kanssa ja yritän olla käyttämättä ja lemppaamatta sitä 😜😍 Tiedostan ongelmani ja työstän sitä.
Hienoa! Sinussa on potentiaalia. Pysy valitsemallasi tiellä. Kannattaa miettiä, mikä hurmaamisessa kiehtoo. Koukuttaako se, antaako kiksejä?
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan jätä tällaista tilaisuutta käyttämättä. Kosto on aina parasta.
Taidan olla kaivatun pikku orja. 😌😬
Jaksaa hämmästyttää, millaisia ihmisiä maa päällään kantaa. Ei voi tajuta, miten tuntevan ihmisen voi nähdä noin. Tai tajuan, kun näiltä ihmisiltä puuttuu muutama olennainen inhimillinen piirre. Surullista. Jälki on karua.