Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91733)
Mutta et saa toivomaasi täyttymystä, että lähtisin omin avuin.
Onpa nätti syyspäivä, nauti siitä poikiesi kanssa. :)
Mielenterveyden kanssa haasteita.
Mutta silti olen mode. E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia tulit uniini viime yönä. Kumarruit ylleni, kun makoilin sohvalla. Teki mieli sinua valtavasti. Oikeassa elämässä en tiedä, miten kävisi. Onnistunutta viikkoa!
Minulle tuli eräs mies vahvasti viime yönä kans. Se oli erilaista kuin aikaisemmin kys. Mieheen liittyen. Ei ollut enää sitä kiintymyksen tunnetta minun puoleltani. Se jäi mieleen ja kysymys itselleni mitä helvettiä? Miksi?
Omin tän.
t. mies
Omalla vastuulla. Sivusta.
Kuulitko aamulla hellyyden äänestäni, kun morotin? T:lle
Vierailija kirjoitti:
Kuulitko aamulla hellyyden äänestäni, kun morotin? T:lle
Kuulin, rakas S💕
J lopeta jo tänne viestittely. En oo kiinnostunut susta. Nolaat itsesi.
-L
Harmaapaitainen ja sinishortsinen, olet ihana. Tulit sitten lopulta istumaan siihen samaan rinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveyden kanssa haasteita.
Mutta silti olen mode. E
Älä viitsi trölliä. E
Johtuiko se vakavuus ja edestakaisin seilaaminen minusta? Jos haluat kertoa jotain, niin voidaan vetäytyä syrjään.
Vierailija kirjoitti:
Etäisyydestä huolimatta...
...et aio lähestyä. Joo, tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Johtuiko se vakavuus ja edestakaisin seilaaminen minusta? Jos haluat kertoa jotain, niin voidaan vetäytyä syrjään.
Ei johtunut. Kyllä se johtu mun omasta päästä ja siitä etten uskonut itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Etäisyydestä huolimatta...
Kaipaan silti ja pysyt mielessäni.
Miten saan haisevan vaginan tuoksumaan "houkuttelevalta"? Ällöttää välillä itseänikin ihan normaali pisulla käynti kun "sen" haju lemahtaa silmille.. Tän takii en "avaa" itseäni kundeille eli seksi-elämä basicly 0. Basicly suihkutan rajulla paineella vettä "sinne". Olen myös koittanut muutamia vagina-saippuoita tuloksetta..
Haju, säilyy silti vuodesta toiseen. EI tuoksu, kuten ennen vaan haisee.
Ironista on se että vielä "parhaassa iässä" oleva nainen.. Synnyttäjän uuma tisut ja kaikki erittäin OK eli pojat ovat jatkuvasti perässäni mutta en kehtaa "avata" itseääni"..E
Kuka mahdat olla ???