Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (91674)

Vierailija
91621/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, jos ihminen on vammautunut henkisesti lapsena saatanallisten vanhempiensa takia. Rikki menneestä ei tule ehjää ja rikkinäisyyttä voi ymmärtää. Tällaisen ihmisen rinnalla voi kulkea ja auttaa, jos hän on jotenkin autettavissa. Mutta sitä en ymmärrä, että jos on itse kärsinyt ja kärsii vammoistaan, mikä laittaa siirtämään pahaa seuraaville? Jos tajuaa, että on tullut hajotetuksi ja ymmärtää sen seuraukset itsessään, mikä saa tietoisesti rampauttamaan seuraavia? Voi toki olla, että koko systeemi on niin nurin, että saa mielihyvää juuri rampauttamisesta, mutta luulisi olevan sen verran tervettä osaa jäljellä, että ymmärtäisi vastuunsa. Ja kyllä ymmärtääkin. Systeemi on rikki siinäkin, että ei välitä välittää, vaikka ymmärtää, mitä tekee. Kyse on lopulta pahuudesta, jos valitsee rikkomisen tietäen, mitä tekee.

Miksi paasaat terveisketjussa?

💡

Vierailija
91622/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän valitsi ne asiat, jotka ovat nyt hänelle taakaksi. Ne olivat valintoja, joilla on seurauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91623/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän valitsi ne asiat, jotka ovat nyt hänelle taakaksi. Ne olivat valintoja, joilla on seurauksia.

🤣🤣🤣

Vierailija
91624/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen irvikuva

Vierailija
91625/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huoli, että pysyt helvetin kaukana.

Vierailija
91626/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse valitsit sen, että sinut hajotettiin lapsena. Eikö niin? Halusit tulla hajojetuksi ja kerjäämällä kerjäsit sitä. Älä vain syytä isääsi tai äitiäsi, syy on yksin sinun.

Vierailija
91627/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taatusti ole kenenkään 

lokaalin ovella enkä

pihalla 'lähellä', en varmasti 

ole *häiriöksi. Antakaa

minun myös elää 

selibaattierakkoeloani

ilman bilekutsuja. E

Vierailija
91628/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella hyvä,

laajan sivistyksen antanut

kotikasvatus - olen syvästi 

kiitollinen vanhemmilleni

ja kolmelle mummilleni +

vaarilleni. E

Vierailija
91629/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tulla mun kainaloon vaikka olisit miten hajotettu (en tiedä tästä)…

Vierailija
91630/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse valitsit sen, että sinut hajotettiin lapsena. Eikö niin? Halusit tulla hajojetuksi ja kerjäämällä kerjäsit sitä. Älä vain syytä isääsi tai äitiäsi, syy on yksin sinun.

Ei tuo liittynyt siihen kommenttiin.

Vierailija
91631/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, jos olet Hän. 

Kivasti sen sanoit. E

Vierailija
91632/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emilia tulit uniini viime yönä. Kumarruit ylleni, kun makoilin sohvalla. Teki mieli sinua valtavasti. Oikeassa elämässä en tiedä, miten kävisi. Onnistunutta viikkoa!

Minulle tuli eräs mies vahvasti viime yönä kans. Se oli erilaista kuin aikaisemmin kys. Mieheen liittyen. Ei ollut enää sitä kiintymyksen tunnetta minun puoleltani. Se jäi mieleen ja kysymys itselleni mitä helvettiä? Miksi? 

Omin tän.

t. mies

Vierailija
91633/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, jos ihminen on vammautunut henkisesti lapsena saatanallisten vanhempiensa takia. Rikki menneestä ei tule ehjää ja rikkinäisyyttä voi ymmärtää. Tällaisen ihmisen rinnalla voi kulkea ja auttaa, jos hän on jotenkin autettavissa. Mutta sitä en ymmärrä, että jos on itse kärsinyt ja kärsii vammoistaan, mikä laittaa siirtämään pahaa seuraaville? Jos tajuaa, että on tullut hajotetuksi ja ymmärtää sen seuraukset itsessään, mikä saa tietoisesti rampauttamaan seuraavia? Voi toki olla, että koko systeemi on niin nurin, että saa mielihyvää juuri rampauttamisesta, mutta luulisi olevan sen verran tervettä osaa jäljellä, että ymmärtäisi vastuunsa. Ja kyllä ymmärtääkin. Systeemi on rikki siinäkin, että ei välitä välittää, vaikka ymmärtää, mitä tekee. Kyse on lopulta pahuudesta, jos valitsee rikkomisen tietäen, mitä tekee.

Nyt oli kaunista ja lapsellista moralisointia. Jos tämä tulisi vanhemmalta henkilöltä tämä olisi suoraan vittuilua. Pidetään muita tyhmempinä ja lässytetään niille kuin 10v. Lapsukaisille. Älä aikuinen viitti siirtää lässytyksellä omaa pas***kam*sta käytöstäsi toisten syyksi ylistämällä itseäsi. Kaksnaamasuutta. 

Vierailija
91634/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I love u no matter what

Vierailija
91635/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipausketju??

Vierailija
91636/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkö ole pitänyt t. E. 

Vierailija
91637/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän häntä täysin. En vain ymmärrä miksi ne valinnat pitää purkaa minuun?

Edelleen ei liity pitkään kommenttiin jonkun lapsuudesta.

Vierailija
91638/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, jos olet Hän. 

Kivasti sen sanoit. E

Tulen mukaan, en ole. Olen hoitanut traumani aikoja sitten. Tuttujen kanssa mustalla huumorilla ja sitten terapialla. Niskassa hengittää sitkeästi vain kuvottavia ihmisiä, jotka vaan jatkavat ja jatkavat ja jatkavat. Niillä mättää pahasti jotain. 

Vierailija
91639/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enkö ole pitänyt t. E. 

Tämä trôlli tai muu E.

OgE

Vierailija
91640/91674 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi paasaat terveisketjussa?

💡

Hän löysi aivoistaan lisää aivosoluja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan