Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91799)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli, että pysyt helvetin kaukana.
Kaipausketju??
En kaipaa enää. Ilmoitin vain.
Oliko ilmoitus naiselle vai miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä huoli, että pysyt helvetin kaukana.
Kaipausketju??
En kaipaa enää. Ilmoitin vain.
Oliko ilmoitus naiselle vai miehelle?
Eiköhän se ollut trolli
Vierailija kirjoitti:
Miten saan haisevan vaginan tuoksumaan "houkuttelevalta"? Ällöttää välillä itseänikin ihan normaali pisulla käynti kun "sen" haju lemahtaa silmille.. Tän takii en "avaa" itseäni kundeille eli seksi-elämä basicly 0. Basicly suihkutan rajulla paineella vettä "sinne". Olen myös koittanut muutamia vagina-saippuoita tuloksetta..
Haju, säilyy silti vuodesta toiseen. EI tuoksu, kuten ennen vaan haisee.
Ironista on se että vielä "parhaassa iässä" oleva nainen.. Synnyttäjän uuma tisut ja kaikki erittäin OK eli pojat ovat jatkuvasti perässäni mutta en kehtaa "avata" itseääni"..E
Jaahas. Mene sinä siitä
lisääntymään vaikka serkkusi
kanssa, pôlvâsti.
👋👋👋👋👋
Korkean ääoon Irmat eivät
porsimisesta perusta. E
Vierailija kirjoitti:
Miten saan haisevan vaginan tuoksumaan "houkuttelevalta"? Ällöttää välillä itseänikin ihan normaali pisulla käynti kun "sen" haju lemahtaa silmille.. Tän takii en "avaa" itseäni kundeille eli seksi-elämä basicly 0. Basicly suihkutan rajulla paineella vettä "sinne". Olen myös koittanut muutamia vagina-saippuoita tuloksetta..
Ironista on se että vielä "parhaassa iässä" oleva nainen.. Synnyttäjän uuma tisut ja kaikki erittäin OK eli pojat ovat jatkuvasti perässäni mutta en kehtaa "avata" itseääni"..E
Älä kehtaa naiseksi luulla tuota incelin bottipaskaa. Kytille voi olla uskottavaa, mutta muut tietää tuon olevan joku asialle palkattu viiksispede
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etäisyydestä huolimatta...
...et aio lähestyä. Joo, tiedetään.
Väärin meni. Tai en tiedä, mutta en sitä tarkoittanut vaan tunteita.
Mutta kuka on kultakenkä? Voisiko joku joka tietää, vastata?
En minä mistään l3muavasta sillistä
[excuse my lingo, bro & sis]
puhu tarkoittaessani naiseuden
'etovan' minua - vaan se ainainen
karjamarkkinoilla arvosteltavana
olo ja römpsän ruinaus. Se on alkanut todella tympiä.
Tavarani on oikein freesi. E
Oot tuonu mun elämään ihanaa & kamalaa...
Vierailija kirjoitti:
En minä mistään l3muavasta sillistä
[excuse my lingo, bro & sis]
puhu tarkoittaessani naiseuden
'etovan' minua - vaan se ainainen
karjamarkkinoilla arvosteltavana
olo ja römpsän ruinaus. Se on alkanut todella tympiä.
Tavarani on oikein freesi. E
Sinä tyrkytät täällä tavaraas ja sivulliset kärsii? Tajuatko? Et.
Vierailija kirjoitti:
Oot tuonu mun elämään ihanaa & kamalaa...
Sinä et oo tuonut mitään muutaku jälkimmäistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kehtaa naiseksi luulla tuota incelin bottipaskaa. Kytille voi olla uskottavaa, mutta muut tietää tuon olevan joku asialle palkattu viiksispede
Ei tuo haisevan pinin teksti
ollut OgEn vaikka E on lopussa.
Ei mulla seurasta puutetta olisi,
jos lihatiskiä kaipaisin.
Ei me INFJt kyetä kasuaali-
randolihailuun, sori siitä. E
Haluaisin kanssas kaikenlaista ja siks on koko ajan vähän hankala olla, kun sulla ei oo sama. Kaveruus on totta kai jees, mutku... :/
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kanssas kaikenlaista ja siks on koko ajan vähän hankala olla, kun sulla ei oo sama. Kaveruus on totta kai jees, mutku... :/
Ei me olla kavereita. Kavereilla on yhteys toisiinsa, eikä ne jauha selän takaa tuommosta sontaa ku sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me olla kavereita. Kavereilla on yhteys toisiinsa, eikä ne jauha selän takaa tuommosta sontaa ku sinä.
Mitä sontaa tuossa tekstissä oli? -Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Yllättyisit varmaankin...
Mistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sontaa tuossa tekstissä oli? -Sivusta
Tietäjät tietää, kuulema. Mutta ei kerro ku pienelle piirillensä ja hiillostaa hulluuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättyisit varmaankin...
Mistä
😘
Mun järki ja sydän elävät kumpikin täysin omaa elämäänsä eri universumeissa