Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (91591)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia tulit uniini viime yönä. Kumarruit ylleni, kun makoilin sohvalla. Teki mieli sinua valtavasti. Oikeassa elämässä en tiedä, miten kävisi. Onnistunutta viikkoa!
Onks sama työpaikka?
Ei ole. En edes tiedä missä on.
Vierailija kirjoitti:
Emilia tulit uniini viime yönä. Kumarruit ylleni, kun makoilin sohvalla. Teki mieli sinua valtavasti. Oikeassa elämässä en tiedä, miten kävisi. Onnistunutta viikkoa!
Minulle tuli eräs mies vahvasti viime yönä kans. Se oli erilaista kuin aikaisemmin kys. Mieheen liittyen. Ei ollut enää sitä kiintymyksen tunnetta minun puoleltani. Se jäi mieleen ja kysymys itselleni mitä helvettiä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli eräs mies vahvasti viime yönä kans. Se oli erilaista kuin aikaisemmin kys. Mieheen liittyen. Ei ollut enää sitä kiintymyksen tunnetta minun puoleltani. Se jäi mieleen ja kysymys itselleni mitä helvettiä? Miksi?
Ohi
Unet on mielenkiintoisia kun tajunta pääsee käsittelemään vähän vapaammin omia tuntemuksia yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi
Ihanko tosi? Eikö tämä ollutkaan se suuren suuri merkki, että me ollaan me? 😂
Mieti jos oltaisiin juotu aamukahvit yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Mieti jos oltaisiin juotu aamukahvit yhdessä
Kaivatun aamu-uniset silmät..
Vierailija kirjoitti:
Huomenta 🤗 <3 viime yönä oli paljon tapahtumaa, huomasitkohan?
Nukuin, mun unissa kyl tapahtu vaikka ja mitä
Alan olla vihainen kaikille ja kaikesta.
..iloa alkaneeseen viikkkoon
Onks sama työpaikka?