Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (90556)
Vierailija kirjoitti:
Jos odotuttaa toista, oisko selekein niin, että sit kun odotuttaja on valmis, odotutetaan puolestaan odotuttajaa sen aikaa kuin hän itse odotutti? Olis tasavertaiset lähtökohdat sitten.
Odotetaan ja odotutetaan hautaan asti.
Ehkä sitten siellä toisessa elämässä.
Sivu
Tiesitköhän, että olen hullu.
"Joutoaikani kuluksi"
Jos tulee vapaaehtoisesti kuraojaan kuluttamaan aikaansa ilman, että kaipaa, täytyy olla suht köyhä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Jos odotuttaa toista, oisko selekein niin, että sit kun odotuttaja on valmis, odotutetaan puolestaan odotuttajaa sen aikaa kuin hän itse odotutti? Olis tasavertaiset lähtökohdat sitten.
Kai se odotuttaja on myös tietoinen että odotuttaa sitä joka kokee että joutuu odottamaan sitä joka ei välttämättä edes tajua odotuttavansa odottajaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotetaan ja odotutetaan hautaan asti.
Ehkä sitten siellä toisessa elämässä.
Sivu
Tehhäänpä sillä lailla! Se on selekeintä niin. 🤝
Ei mun kaivattuni täällä ole. Hän on koiransa ja lastensa kanssa tekemässä jotain järkevää. Ehkäpä minäkin yritän aikani käyttää paremmin kuin haaveilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen tiennyt jo pitkään. Itse kukin on tavallansa, toiset enemmän, toiset vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai se odotuttaja on myös tietoinen että odotuttaa sitä joka kokee että joutuu odottamaan sitä joka ei välttämättä edes tajua odotuttavansa odottajaa???
Tässä tapauksessa on tiennyt koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyin ihan neutraalisti työasioissa ja samana päivänä luin, että älä ikinä enää ota yhteyttä. En ota.
Ainakin sait tietää, että hän on mulqvist.
Tuo luki sen täältä, samana päivänä. Ei liity millään tavalla tähän lähestymäänsä mutta hei.. mitäs me faktoilla? :0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kehaisin somessa, että
konstaapeli oli raamikas ja
hyvännäköinen. Sitten tuli
itselle pelle olo, että luuliko hän
mun pokailleen virkatehtävän
suorittajaa, jos on nähnyt tekstit. E
Et ole mikään julkkis 🤣🤣🤣 ei helvata!! En kestääää 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
SETIS KAKSPLUSSALTA + SAVOLAISNUOLET! 🤓🙋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin että olit jotenkin silleen kiinnostunu eka, ei se mitään, anteeksi kun kuvittelin. Olisit kaveri silti, et taida haluta enää olla kaverikaan
Olinkin. En kaveeraa ihmisten kanssa, joista olisin halunnut muuta kuin sitä pelkkää kaveruutta.
Miksi
Eiks nähä enää
Komeat (eivät ole kuitenkaan minun makuuni) ja "hyvinvoivat" (sairaita ovat henkisesti puheidensa perusteella) "miehet" ( alias liekö syntyivät edes sukupuoleensa)
kehtaavat olla minuakin vasten tekemässä yhä.
Voi odotuttaa myös turhaan, vaikka ei olisi aikeissa koskaan tehdä liikkuja. Sellaisen kiikkuun ei pidä jäädä.
T. Terveisiä itselleni
Vierailija kirjoitti:
Tiesin, ja kaikki tapahtunut vain vahvistaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun kaivattuni täällä ole. Hän on koiransa ja lastensa kanssa tekemässä jotain järkevää. Ehkäpä minäkin yritän aikani käyttää paremmin kuin haaveilemalla.
Voi paska. Vain koira puuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla?
Jäi vaivaamaan, mikä oli se juttu, jonka joku oli tehnyt kaipaamansa varten.
Kerään lisää alanuolia kertomalla että puhuttiin mm. festareista