Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (89540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeän ihmisen viesti tuo kuin tavara kaupassa. Taitaa olla taas suuria kuvitelmia omasta erinomaisuudesta.
No, ei todellakaan ole. En kuvittele olevani erinomainen, kaukana sellainen ajatus. Ymmärrätkö lainkaan allegorioita?
En halua kuulla enkä ymmärtää sinulta mitään. Painut vttuun pätemästä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko komea kenkien ystävä?
Pidän usein kenkiä, mutten erityisesti pidä niistä. Välttämättömyytenä pidän, mutta en välttämättä pidä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Oletko halannut häntä?
Oon, monestikin, pitkään ja tiukasti. Viimeksi toukokuussa💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitetaanko yhdessä lotossa ja perustetaan joku höpökahvila
Jos olet nainen, it's a deal.
Nimeä vaan keksimään
En toivo mitään asiallisia välejä. Mulle on sama millaiset välit ne on. Saa vaikka irvistää jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töissä päivät tuntuu pitkiltä, kun tietää, että sinä et mistään nurkan takaa pelmahdakkaan paikalle. Nautihan lomapäivistäsi.
Juhlallisesti päätin, että en lomalla mieti sua yhtään. Pitihän se arvata että en paljon mitään muuta ole ajatellutkaan kuin sinua. Että näin hyvin mulla menee. Pitäisi varmaan hankkia elämä.
Hanki sen sijaan minut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeän ihmisen viesti tuo kuin tavara kaupassa. Taitaa olla taas suuria kuvitelmia omasta erinomaisuudesta.
No, ei todellakaan ole. En kuvittele olevani erinomainen, kaukana sellainen ajatus. Ymmärrätkö lainkaan allegorioita?
En halua kuulla enkä ymmärtää sinulta mitään. Painut vttuun pätemästä.
Eka virke olisi riittänyt, mutta ethän sinä osaa asiallisesti puhua. Sitä paitsi sinähän sinne olet 24/7 pyrkimässä.
Monet täällä hyvästelee, ja itsellä tän päivän jälkeen taas olo että tästä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voispa rehellisesti kertoa, mitä ajattelen ja haluan susta😐
Haluat seksiä ja hyviä keskusteluja?
Kuulostaa hyvältä suhteelta. 🙂
Vierailija kirjoitti:
En toivo mitään asiallisia välejä. Mulle on sama millaiset välit ne on. Saa vaikka irvistää jos siltä tuntuu.
Se on kyllä huomattu. 🥶
Vierailija kirjoitti:
Mulla on uutisia! Tästä joko tulee jotain tai sitten ei tule.
:D
Vierailija kirjoitti:
En ole jättämässä, ellet sinä sitten ole. T. Lempi
Joskus kirjoitin Lempille, marraskuun naiselle. Jos hänet vielä joskus löydän, pistän sen kauneimman kukan korvani taakse, enkä ota sitä koskaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voispa rehellisesti kertoa, mitä ajattelen ja haluan susta😐
Haluat seksiä ja hyviä keskusteluja?
Kuulostaa hyvältä suhteelta. 🙂
Suhdetta ei ole tarjolla. Ellei seksisuhdetta lasketa
Vierailija kirjoitti:
Toivon asiallisia välejä, jos joskus mahdollisesti kohtaamme. Muistelen vain hyvällä.
Ai sellaisia kuivan asiallisia, vai sellaisia että ei heitellä toisiamme tavaroilla julkisella paikalla?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on uutisia! Tästä joko tulee jotain tai sitten ei tule.
Saattaapi sataa tai olla satamatta. Tällainenkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitetaanko yhdessä lotossa ja perustetaan joku höpökahvila
Nimeä vaan keksimään
Tarjoan nimeämisasiantuntemustani sivusta; oivallinen nimi kahvilalle voisi olla: Pannu kuumana ja pullat uunissa. Humoristisempi vaihtoehto vaikka Torttumokat.