Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (89540)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, että haluaisit edes jollakin tavalla pitää elämässä. Mikä on päivän tuulitilanne asiasta? 🤪
Se oli ennen asioita, jotka sanoit.
Mitähän olen nyt sanonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, että haluaisit edes jollakin tavalla pitää elämässä. Mikä on päivän tuulitilanne asiasta? 🤪
Milloin hän on sanonut? Onko hiljattain? -sivusta
Monta kertaa vuosien aikana, viimeksi ehkä muutam viikko sitten.
Vierailija kirjoitti:
Hei mies, sä olet taitava kirjoittaja. Kirjoita meidän tarina muistiin.
Kirjoitan muistiini fiktiivistä tarinaamme jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Toivon asiallisia välejä, jos joskus mahdollisesti kohtaamme. Muistelen vain hyvällä.
Onko asialliset välit sellaiset että ei edes pyri kohtaamaan / saattaa puhua jotain yleistä kohteliaasti tahi small talkia / kiertää kaukaa vai millainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutellaanko me oikeasti palstalla? Oliko tämä mulle?
Ei olla puhuttu asiasta irl.
Vierailija kirjoitti:
Menit jotenkin paniikkiin sen jälkeen kun näytin kiinnostukseni.
Miehet menee. Siksi niille ei pidä näyttää. Liiaksi ei saa myöskään naisille. Erityisesti alussa ihmiset panikoivat ja alkaa ahdistaa liiallinen kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mies, sä olet taitava kirjoittaja. Kirjoita meidän tarina muistiin.
Ei nappaa tragedia genrenä.
Kirjoita sitten joku Onnimannin ilokirja mutta paras kirjallisuus on muuta kuin hilipatihippaa
Selvyyden vuoksi voisi olla hyvä, jos laittaisitte, kuka on lähdössä tai lopettamassa ja kenet jättää taakseen. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Voispa rehellisesti kertoa, mitä ajattelen ja haluan susta😐
No kerroooo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon asiallisia välejä, jos joskus mahdollisesti kohtaamme. Muistelen vain hyvällä.
Onko asialliset välit sellaiset että ei edes pyri kohtaamaan / saattaa puhua jotain yleistä kohteliaasti tahi small talkia / kiertää kaukaa vai millainen?
Siellä olevat tietävät kyllä, mikä on asiallista käytöstä. esim. tervehtii vastaan tullessa. Mutta oletkin sivusta.
En mä jaksa säätöi, panen kerrankaks ja se on sit last season.
Idiootti