Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88479)
Vierailija kirjoitti:
Kohta sulla ei enää ole työpöytää.
Mulla on niitä monta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla aika paljastava, mut kummankin etunimi loppuu i:n ja sukunimen kaksi viimeistä on kummallakin en.
😀😊
matkija
Vierailija kirjoitti:
Kohta sulla ei enää ole työpöytää.
?
Vierailija kirjoitti:
Tämä voi olla aika paljastava, mut kummankin etunimi loppuu i:n ja sukunimen kaksi viimeistä on kummallakin en.
Kyllä!!! Nyt paljastit kaiken!!! Ohho minkä teit!!! Nyt kaikki tietää!!! Olet varsinainen paljastelija!!!
Vierailija kirjoitti:
Oisko se ruoho aidan toisella puolella vihreämpää sun kanssa?
Ois. Me kuulutaan yhteen niin kuin tiedät.
moni asia avautuu kasvotusten, varsinkin rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä!!! Nyt paljastit kaiken!!! Ohho minkä teit!!! Nyt kaikki tietää!!! Olet varsinainen paljastelija!!!
Olen pahoillani, anteeksi. 😔
Jos laittaa jonkun säpon (epämääräinen) niin näkyykö se sitten kaikille järjestelmässä?
Mul ois täällä spagettikurpitsa uunissa tuloillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan silti tulla.
Mihin?
Se on menossa trollia tapaamaan. Tosin trolli ei ilmesty paikalle, hän ilmestyy 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, mikä vaikutus sulla on. Ja ei oo tuolle kassijankkaajalle.
Onko sit pakko olla tekemisissä? Olen sivusta mutta myös harmistunut eräästä asiasta.
Koska Jin ja jang.
Yks bb kävi tonkimassa yhden toisen bb viestejä. Uskon tähän edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatan silti tulla.
Mihin?
Se on menossa trollia tapaamaan. Tosin trolli ei ilmesty paikalle, hän ilmestyy 🤣
Mutta missä trolli luuraa, jota tämä menee tapaamaan?
se että näkee joskus viikkkojen välein ja sattumalta, pitää heikommin tärkeitä tunnesiteitä yllä.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Sari Virtanen ja Harri Lehtonen, jäitte kiinni. On niin uniikki tunniste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi asiaa voi olla samaan aikaan totta.
Kuten esim. miehen sydämmeen voi mahtuakin kaksi ämmää, mutta huomiota ja aikaa ei kyllä kahdelle siinä missä yhdelle. sivu
Minä olen melkoinen multitaskaaja silloin kun aikaa on 🤭😅😎
Käytiin sun kaa samalla Kreikan saarella lomalla kuluneena kesänä. Tosin eri aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se ruoho aidan toisella puolella vihreämpää sun kanssa?
Ois. Me kuulutaan yhteen niin kuin tiedät.
Olis kyllä toivottava vastaus. Oisin sun kanssa valmis mihin vaan. Nähtiinkö tänään?
Musta