Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88539)
Vierailija kirjoitti:
se että näkee joskus viikkkojen välein ja sattumalta, pitää heikommin tärkeitä tunnesiteitä yllä.
Sitten pitää pyrkiä jutuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se ruoho aidan toisella puolella vihreämpää sun kanssa?
Ois. Me kuulutaan yhteen niin kuin tiedät.
Olis kyllä toivottava vastaus. Oisin sun kanssa valmis mihin vaan. Nähtiinkö tänään?
Ei nähty, tai jos nähtiin niin minä en ainakaan huomannut :(
Olet saanut pelkkää tavallista ja nykyään suorastaan viileää kohtelua, mutta sekään ei tunnu menevän sulla jakeluun. Kuinka joku kehtaa. Olet todella moraaliton ihminen. Mitä osaa et ymmärrä sanasta varattu. Hakkaa päätäsi seinään vaikka loppuelämäsi, mutta koskaan et tule saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Salaiselta ihailijalta terveiset henkilölle M-L.
Markolle?
Vierailija kirjoitti:
se että näkee joskus viikkkojen välein ja sattumalta, pitää heikommin tärkeitä tunnesiteitä yllä.
Heikko yhteys katkeaa herkästi. Sitten on semmosia, että miettii katkeaako ne vaikka miten yrittäis leikellä ja repiä ja potkia vastaan. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markolle?
Marko-Liisa?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö hakea vauvan adminiksi, että saan tämän ratkottua?
Joskus mietin samaa
Vierailija kirjoitti:
Olet saanut pelkkää tavallista ja nykyään suorastaan viileää kohtelua, mutta sekään ei tunnu menevän sulla jakeluun. Kuinka joku kehtaa. Olet todella moraaliton ihminen. Mitä osaa et ymmärrä sanasta varattu. Hakkaa päätäsi seinään vaikka loppuelämäsi, mutta koskaan et tule saamaan.
Sun moraalilles vähän väärä paikka🤣 Täällä opetat sanaa varattu, niin mitä ihmettä teet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Voisit vietellä katseellasi.😏
I do know, got that kind of eyes.
- Mina.
Vierailija kirjoitti:
Ja laittelet hälle viestejä KAIPAUS palstalla? Kosk? Koska luulet et joktoinen kaipausviesti on häneltä sulle vai 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se ruoho aidan toisella puolella vihreämpää sun kanssa?
Ois. Me kuulutaan yhteen niin kuin tiedät.
Olis kyllä toivottava vastaus. Oisin sun kanssa valmis mihin vaan. Nähtiinkö tänään?
Ei nähty, tai jos nähtiin niin minä en ainakaan huomannut :(
No, ohi sit.
Minä en ainakaan jaksa jatkuvasti räpeltää ja vaihtaa IP:tä viestejen välissä.
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotin markoleenaa.
Marko-Leena tai Marja-Leena, Marko-Liisa tai Marja-Liisa. Kaikki niin yleisiä, voi olla mikä vaan noista.
Me nähtiin tänään. Aamulla hiukan myrtsi, sitten paremmalla tuulella.
Okei 😍😜 lopetan postaamisen tänne. Hyvästi hahmo
Vierailija kirjoitti:
Saatan silti tulla.
Ois kiva! 😊
Haluaisin näykkiä sun helmeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, olisko ruoho vihreämpää mun kans. Tunnetaan vasta vähän, mutta on yhteinen taajuus tai mielenkumppanuus. Silti yhteinen elämä olisi täysi arvoitus. Hyviä asioita ovat (osittain) jaetut arvot, yhteiset harrastukset, kotihiireys, utelias elämänasenne, puuhakkuus, kiinnostus toisiimme ja ihmismielen... Toki on paljon asioita, joita ei jaeta, mutta riittää, että suurissa linjoissa ei ole ääripäitä. Myöskään sitä en tiedä, miten vuorovaikuttaisimme suhteessa tai miten lopulta asettuisimme toisiimme.
Vai että mun puuhakkuut kiinnostaa 💶
En ole nyt puukauppojen perässä.