Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (88405)
Vierailija kirjoitti:
Mistä tää yllättävä hiljaisuus? Stressaa
Ei yllättävä eikä uusi, mutta ei vaan riitä resurssit enää mihinkään. Raahaudun tämän elämänvaiheen läpi ja yritän pysyä kasassa, pitää elämäni kasassa. Olen vähentänyt vastuun ottamista kaikesta ja olen lopultakin laittanut itseni ensimmäiseksi. Olen pohtinut asioita ja muuttanut tärkeysjärjestystä.
Jos olisit hän, voit aina olla yhteydessä itse. En vedä enää perässäni ketään, joka ei omin jaloin perässä pysy. En tee asioita ennakoivasti toisten puolesta. Enempää en tänne selitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yllättävä eikä uusi, mutta ei vaan riitä resurssit enää mihinkään. Raahaudun tämän elämänvaiheen läpi ja yritän pysyä kasassa, pitää elämäni kasassa. Olen vähentänyt vastuun ottamista kaikesta ja olen lopultakin laittanut itseni ensimmäiseksi. Olen pohtinut asioita ja muuttanut tärkeysjärjestystä.
Jos olisit hän, voit aina olla yhteydessä itse. En vedä enää perässäni ketään, joka ei omin jaloin perässä pysy. En tee asioita ennakoivasti toisten puolesta. Enempää en tänne selitä.
Toiseen kappaleeseen samat sanat.
Tulethan perjantaina jäähallille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan epäilee et oot vieläkin sienestysreissulla mihin lähdit vajaa kuukausi sitten.
Ei ole edes paha 😍😜 oon edelleen siillä 3-4 vkon panoreissulla/panosuhteessa johon lähdin helmikuussa. Alan epäilee et menee koko talvi/loppuikä
Olisipa hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Oisit paras lahja. 🎁
Ootko saanut kaivatulta lahjan joskus?
Onko sulla myös valkoinen kypärä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisitko, että miehen on tehtävä aloite, tai on muuten säälittävä ja perässä vedettävä luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Tulethan perjantaina jäähallille?
En
Pus,pus
``...Siksi rakkain katsees nosta
ja hymys mulle suo
nauti onnen auringosta
sen toin sun luo
En ole hän
ja kuinka voisinkaan
en ole hän
sen hyvin ymmärrän
en ole hän
ja miksi olisinkaan
en ole hän
mä tahdon olla enemmän...``
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisitko, että miehen on tehtävä aloite, tai on muuten säälittävä ja perässä vedettävä luuseri?
😁 Hyvä kalastelu. Kyllä tuo samalle haiskahtaa 😂😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisit paras lahja. 🎁
Ootko saanut kaivatulta lahjan joskus?
Mä sain kerran ihanan mysteerilahjan, ihan fyysisen sellaisen. =)
Olisin halunnut kiittää/halata lahjoittajaa, mutta hän oli valitettavasti salainen.
- Mina.
Ehkä ei pidä sinusta. Pyrin välttelemään ja siirtymään kauemmaksi ahdistavista ihmisistä.
Seuraan vaikka 100 eri anonyymiä pyyntöä. Petyn ne kaikki kerrat. Menkööt.
Minäkin välttelen sellaisia ihmisiä, joista tulee vaikutelma, etteivät he halua olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin välttelen sellaisia ihmisiä, joista tulee vaikutelma, etteivät he halua olla tekemisissä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten tullut kaheltatoista, vaikka ootin työpöydän ääressä vihreäpaita. 😞
Vihreäpaitaisen nimestä eka kirjain?
Vierailija kirjoitti:
Seuraan vaikka 100 eri anonyymiä pyyntöä. Petyn ne kaikki kerrat. Menkööt.
Lähetäisitkö minulle puhelinnumerosi? 😘💕😍🥰
On aika iso asia mennä sisään rakennukseen, jossa voi tulla vastaan ketä vain ja jonne ei ole asiaa. Joku naurettava peruukki ja lasit vai? Ja entä jos paljastuu, että olikin päänsisäinen harha. On paljon helpompi kohdata toinen ulkoilmassa, vaikka jonkun epämääräisen palstavinkkauksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sun naurua.
Luulen, että kaivattunikin tykkää. Sivusta
Yhdessä tamperelaisessa Prismassa myös.