Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (10279)
Vierailija kirjoitti:
Onanointi auttaa insomniaan.
Ihminen löytää keinot auttaa itseään, se kuuluu ihmisen luonnolliseen normaaliin toimintaan. On hyvä kuitenkin huomioida yksilöllisyys sillä kaikkia eivät samat toimet auta. Myös hätätilanteessa ihminen saattaa toimia vailla ymmärrystä siitä mitä on tekemässä.
Taide on katsojan silmissä, kauneus on myös, niin on värit ja periaatteessa siinä koko maailmankaikkeus, kun muuta emme koskaan tiedä kun mitä itse näemme. Tämä on koko ajan ollut hyvästit. Hyvästit täytyy sanoa jotta voi tervehtiä uudestaan.
Kun sinua kutittaa selästä eikä kätesi ylety raapimaan kutiavaa kohtaa, sinä alat hakemaan ja etsimään apua ja ratkaisua asiaan. Jotenkin kaikki aina järjestyy.
Tapahtuu jotakin josta aiheutuu toimintaa.
Toisinaan suorastaan tunnen sun kädet mun keholla
Aurinkoista ja leppoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastakaa ystäviänne ja läheisiänne. Maailmassa ei ole koskaan liikaa rakkautta.
Mulla olisi ollut rakkautta yllin kyllin. Kukaan ei vaan halunnut sitä. Nyt sitä ei enää ole.
Höpsistä, rakkaus mihinkään katoa, jos sitä kerran on. Ota se hyötykäyttöön. Valjasta se hyvään ja kauniiseen. Taistele rakkauden puolesta. Rakkaus ei koskaan häviä.
En tiedä muista lahjoista mut nukahtamislahjat mulla on loistavat. Lapsena jo oli, nukahdin penkille pitkälleen, kylpyammeeseen, minne vaan, piti vahtia. Nytkin riittää kuuma suihku niin voikin mennä saman tien nukkumaan. Tää on jotenkin geneettistä, koska sisaruksilla on sama. Tosin sit saattaa kyllä heräillä yöllä eri syistä mut itse nukahtaminen yleensä sujuu vaikka keksien tekstiviestin laiton.
Oon just niitä ihmisiä, jotka nukahtais rattiin helposti, näissä pitää olla supertarkkana.
Vierailija kirjoitti:
Oon just niitä ihmisiä, jotka nukahtais rattiin helposti, näissä pitää olla supertarkkana.
Mä en enää tänään skrivaa.
Nämä muualta. x
Vierailija kirjoitti:
How sexy is that. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
How sexy is that. x
extremely
Vierailija kirjoitti:
Aamukahvilla katselin pihalle ja mietin sinua. Kahvi jäähtyi kuppiin. Unohdin sen ihan kokonaan.
Näin käy minulle myös usein, kun kaikki muu unohtuu paitsi kaivattu. Tuijotan mitään näkemättä ulos tai saunan lämmityskin jää melkein kesken.
En tule koskaan ymmärtämään sellaista ihmistä, kenellä on hyvin paineistava mentaliteetti.
Älkää suoltako ohista, suoltakaa terveisiä kaivatuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastakaa ystäviänne ja läheisiänne. Maailmassa ei ole koskaan liikaa rakkautta.
Mulla olisi ollut rakkautta yllin kyllin. Kukaan ei vaan halunnut sitä. Nyt sitä ei enää ole.
Höpsistä, rakkaus mihinkään katoa, jos sitä kerran on. Ota se hyötykäyttöön. Valjasta se hyvään ja kauniiseen. Taistele rakkauden puolesta. Rakkaus ei koskaan häviä.
Se muuttaa vain muotoaan.
Vierailija kirjoitti:
En tule koskaan ymmärtämään sellaista ihmistä, kenellä on hyvin paineistava mentaliteetti.
Luo paineita?
Meillä hengen inehmoilla
on plakkarissa
muitakin, hanskaamista
ylevämpiä kikkoja.
Ruumis ylipäätään?
Mihin me sitä tarvitsemme.
Pah. x