Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87256)
Vierailija kirjoitti:
Ajatteletkohan nainen minua kuten minä siua?
Jos oot Make, joka palasi Essolta niin en siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin siellä valvotuissakin kun juuri kukaan ei puhu mitään ja jos näille puhui niin olivat ihan paniikissa. Parin kanssa juttu luisti paremmin mutta käytöksestä huomasi kyllä vainoamista. Oli hauska kokemus lopulta kuitenkin.
Tuli nyt vain mieleeni kun mietiskelin avoimuuttani suhteessa muihin. Ehkä lastensuojelussa ei ymmärretty yhtään millainen ihminen olen, no toki ymmärrettävää kun ei ole tietoakaan koko ihmisestä. Erikoinen tyyli Suomessa tutkia ihmisiä. Ei nyt muuta sitten.
Ei niitä kiinnostele millainen muuten olet, kunhan olet riittävän hyvä lapsillesi.
Kyllä heitä kiinnostaa kaikki muu paitsi lapset. Sullekin voi käydä näin, kuulemma kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi Emilia on vienyt sydämeni. Siksi kai minä vieläkin täällä olen. T. Menneisyyden synkkä mies
Mä yritän aina ajatella että välittäminen on kaunista. Vaikka ihmisistä on joutunut luopumaan.
Olet vaan niin mukava ja paras ja rakas. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin olla samaan aikaan romantiikkaa janoava ja seksiä paljon haluava? Joko oot naisena l*rtto tai sit Harlequin-nunna. Ei oo win-win. Kuha pohdin.
!Ei! Riisukaa miehiltä tämä valta määritellä nainen. Myös naiset harrastaa tätä
Tämäkö ei ollut määritelmä? Kuvaus ehkä? Tai interrogatiivinen agglutanisoimaton agglutanitiivinen yhdyssana? Vai aivopieru?
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Saisinpa sinut tänne viekkuuni. 🥰 Halisin ja silittelisin. 😍
Muutto hoidettu 2 tunnin yöunilla. 😅 Mun uusi koti on todella kiva ja todella kivat näkymät ikkunasta. 😊 Parempi paikka koirille kun vanhus pelkää rappukäytäviä. Toivottavasti täällä on kivoja naapureita. Sun pitää tulla tänne kylään.
-M.K.K
Päivän eka viesti. Aavistelen että tarvit vielä aikaa. Olen ainakin osoittanut sulle että olen aika kärsivällinen luonne. Pitkäpinnainen. Mutta voisit silti jo antaa kuulua itestäs. Vai montako vuotta vielä pidetään etäisyyttä? 23 nähtiin viimeks.
Haluan olla hyvä isä ja lempeä paimen.
Tulin taas ylilaudalta tänne trollaamaan enjoy
Olet tuonut mulle tietämättäs lämpöä vaikeisiin hetkiin. Sen sain sulta, vahingossa lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on mun yhteystiedot.
Missä?
Vierailija kirjoitti:
Hide user
Vierailija kirjoitti:
Olipa yllätys, tulitko Elielinaukion kautta?
Vierailija kirjoitti:
Minua oikeasti oksettaa miehet. Joskus olisi parempi olla tietämätön. Miksi mä tiedän tän kaiken.
Tiedätkö jotain, mitä kanssasisares ois hyvä tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pierettää ihan valtavasti 🤭
Jos olet nainen niin hyi olkoon. Jos mies niin luoja armahda sitä joka kanssasi joutuu olemaan tekemisissä.
Niin, on varmaankin joku mieleltään lapsen tasolle jäänyt aikuinen.
Jm kaipaa Sn. Pienet kädet, suuret silmät ja 167cm blondiutta.
Vierailija kirjoitti:
Päivän eka viesti. Aavistelen että tarvit vielä aikaa. Olen ainakin osoittanut sulle että olen aika kärsivällinen luonne. Pitkäpinnainen. Mutta voisit silti jo antaa kuulua itestäs. Vai montako vuotta vielä pidetään etäisyyttä? 23 nähtiin viimeks.
Missä nähtiin ja kuinka kaukaa? :P
ää