Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot jo tarpeeksi vaikeasti lähestyttävä ilman vahtikoiraa, joka säntää suoraan sun luo heti mut nähdessään. Kun huomaat mun menneen eteenpäin, muista taiteilla sille kiitoskortti sun koneella tai uudella puhelimella.
Voisit lähestyy irl niin ei olis tällaisia asioita. Just saying...
Nope. En enää.
Jos et halua en voi mitään mutta tuo syy on aika outo ja epäkonkreettinen
Okei.
Olen sitä paitsi mielestäni ihan mukava enkä vaikeasti lähestyttävä. En tiedä miten olla helpommin lähestyttävä. Tämä ketju on paha paikka monin tavoin mutta oikea elämä rauhaa. Miksi joudun selittämään tällaista? Jos selitän selittäisin mielummin kunnolla
Palstaharhat?
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin olla samaan aikaan romantiikkaa janoava ja seksiä paljon haluava? Joko oot naisena l*rtto tai sit Harlequin-nunna. Ei oo win-win. Kuha pohdin.
!Ei! Riisukaa miehiltä tämä valta määritellä nainen. Myös naiset harrastaa tätä
Eilen katsellessani maisemaa kaipasin. Kun nuorena katselin, kaipasin silloinkin. Tuolloin kaipuu oli toiveikasta, sillä kaikki oli vielä edessä ja jossakin olisi rakkaus. Nyt silmiin puskivat kyynelet, koska löydän itseni samasta pisteestä vuosikymmenien jälkeen - ilman, että edessä olisi rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko teistä kukaan irl ihmisen kanssa?
Tottakai.Joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin siellä valvotuissakin kun juuri kukaan ei puhu mitään ja jos näille puhui niin olivat ihan paniikissa. Parin kanssa juttu luisti paremmin mutta käytöksestä huomasi kyllä vainoamista. Oli hauska kokemus lopulta kuitenkin.
Tuli nyt vain mieleeni kun mietiskelin avoimuuttani suhteessa muihin. Ehkä lastensuojelussa ei ymmärretty yhtään millainen ihminen olen, no toki ymmärrettävää kun ei ole tietoakaan koko ihmisestä. Erikoinen tyyli Suomessa tutkia ihmisiä. Ei nyt muuta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minä puhun päivittäin 😍😜 mulla on elämä. Kuuden eri ihmisen kanssa jutellut tänään
Vierailija kirjoitti:
Pierettää ihan valtavasti 🤭
Jos olet nainen niin hyi olkoon. Jos mies niin luoja armahda sitä joka kanssasi joutuu olemaan tekemisissä.
Tupakan katkua tulee sisälle kun laittomat ja avaimettomat nefrikanakrut ja slaskabaavit tupakoivat avoimen, kivenmurikalla auki pidetyn alaoven eessä. Raportoin viranomaisille, tulee nippusiteet ja lento veronmaksajien kustannuksella takasin sinne mistä tulivatkin. Oranssi valo valo, eiku, sinine valo.
Vierailija kirjoitti:
En oo kurkistanu sisälle, voi hyvin olla robottikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin siellä valvotuissakin kun juuri kukaan ei puhu mitään ja jos näille puhui niin olivat ihan paniikissa. Parin kanssa juttu luisti paremmin mutta käytöksestä huomasi kyllä vainoamista. Oli hauska kokemus lopulta kuitenkin.
Tuli nyt vain mieleeni kun mietiskelin avoimuuttani suhteessa muihin. Ehkä lastensuojelussa ei ymmärretty yhtään millainen ihminen olen, no toki ymmärrettävää kun ei ole tietoakaan koko ihmisestä. Erikoinen tyyli Suomessa tutkia ihmisiä. Ei nyt muuta sitten.
Ei niitä kiinnostele millainen muuten olet, kunhan olet riittävän hyvä lapsillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi Emilia on vienyt sydämeni. Siksi kai minä vieläkin täällä olen. T. Menneisyyden synkkä mies
Minäkin kaipasin aikani synkkää Emiliaa. Mutta en enää pitkään aikaan. Vaikeuksia muistaa, miksi silloin kaipasin. T. Valoisa ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot jo tarpeeksi vaikeasti lähestyttävä ilman vahtikoiraa, joka säntää suoraan sun luo heti mut nähdessään. Kun huomaat mun menneen eteenpäin, muista taiteilla sille kiitoskortti sun koneella tai uudella puhelimella.
Voisit lähestyy irl niin ei olis tällaisia asioita. Just saying...
Nope. En enää.
Jos et halua en voi mitään mutta tuo syy on aika outo ja epäkonkreettinen
Okei.
Olen sitä paitsi mielestäni ihan mukava enkä vaikeasti lähestyttävä. En tiedä miten olla helpommin lähestyttävä. Tämä ketju on paha paikka monin tavoin mutta oikea elämä rauhaa. Miksi joudun selittämään tällaista? Jos selitän selittäisin mielummin kunnolla
Palstaharhat?
Ei oo vain palstaharhoja mutta aivan liikaa niitäkin. Täällä on kaikki kun eivät ole irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko väärin olla samaan aikaan romantiikkaa janoava ja seksiä paljon haluava? Joko oot naisena l*rtto tai sit Harlequin-nunna. Ei oo win-win. Kuha pohdin.
!Ei! Riisukaa miehiltä tämä valta määritellä nainen. Myös naiset harrastaa tätä
Oikea mies ei määrittele naista! Eiku oho...
Ajatteletkohan nainen minua kuten minä siua?
Nuku hyvin rakas. Alakuloinen fiilis.
-Mangusti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai niin. Joku luuli että siellä käydään ikuisesti mutta ei nyt sentään vaan huoltajuuskiistan ajan, sen ajan että kaikki tunteet on putsittu pois ettei vain tulisi mitään ongelmia tunteiden takia tai muuten asioiden takia. Jotenkin ne näitä pähkii ja päästää sitten vapauteen. Öitä.
Minua oikeasti oksettaa miehet. Joskus olisi parempi olla tietämätön. Miksi mä tiedän tän kaiken.
Vain yksi Emilia on vienyt sydämeni. Siksi kai minä vieläkin täällä olen. T. Menneisyyden synkkä mies