Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kaipaan.
Kommentit (87256)
Vierailija kirjoitti:
Kesä alkaa olla takana. Haikeaa. Tämäkään suvi ei tuonut sinua lähemmäs.
Aika ei ole pysähtynyt ja elämä heittelee kapuloita rattaisiin ja tervaa tielle. Etenen ja toimin kuitenkin, olen toiveikas alkavan syksyn ja vasitenkin syyskuun suhteen. Soisin siunkin joustavan ja aattelevan laatikon ulkopuolelta. Eilen sairastuin pitkästä aikaa räkätautiin, sitten keuhkon pohjalla olleet vanhat limat irtosivat ja sain vuosikaupalla kateissa olleen syvän miesäänen takasin, rohisee tosin uloshengittäissä, lyhensin lenkkeilyä ja syön enemmän valkosipulia. Tarjoisin siulle kaakaon jos voisin. Kuun vaihteessa talouteni kohenee hetkeksi ja voisin tulla sinne päin jos suostuisit tapaamaan. Kauniita unia naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot jo tarpeeksi vaikeasti lähestyttävä ilman vahtikoiraa, joka säntää suoraan sun luo heti mut nähdessään. Kun huomaat mun menneen eteenpäin, muista taiteilla sille kiitoskortti sun koneella tai uudella puhelimella.
Voisit lähestyy irl niin ei olis tällaisia asioita. Just saying...
Nope. En enää.
Jos et halua en voi mitään mutta tuo syy on aika outo ja epäkonkreettinen
Okei.
Olen sitä paitsi mielestäni ihan mukava enkä vaikeasti lähestyttävä. En tiedä miten olla helpommin lähestyttävä. Tämä ketju on paha paikka monin tavoin mutta oikea elämä rauhaa. Miksi joudun selittämään tällaista? Jos selitän selittäisin mielummin kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Naiselle aito rakkaus on vaikea rasti. Tätä en kiellä laisinkaan, mutta nainen on halukas kopioimaan vahvemmalta astialta ainakin osan rakkauden aakkosista.
Oot hauska, tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi, sä et etsi mua somesta, sulla ei oo pakkoo nähdä vilausta mun kuvasta edes, sä et kirjoita mun nimeä eri hakukenttiin tai kulje ulkona reittejä, joilla mä voisin olla. Sä et etsi mua ohikulkevista autoista tai kasvoista. Mulla on ikävä sua.
Mistä tiesit et teen kaikkea tuota?
Vierailija kirjoitti:
Puhuuko teistä kukaan irl ihmisen kanssa?
kyllä
Byrokratia tuotti tänään vaikeuksia, muutti suunnitelmiain tai siis niiden toteuttamistain. Jatkan kunnes onnistuu. Rakastan Siua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä alkaa olla takana. Haikeaa. Tämäkään suvi ei tuonut sinua lähemmäs.
Aika ei ole pysähtynyt ja elämä heittelee kapuloita rattaisiin ja tervaa tielle. Etenen ja toimin kuitenkin, olen toiveikas alkavan syksyn ja vasitenkin syyskuun suhteen. Soisin siunkin joustavan ja aattelevan laatikon ulkopuolelta. Eilen sairastuin pitkästä aikaa räkätautiin, sitten keuhkon pohjalla olleet vanhat limat irtosivat ja sain vuosikaupalla kateissa olleen syvän miesäänen takasin, rohisee tosin uloshengittäissä, lyhensin lenkkeilyä ja syön enemmän valkosipulia. Tarjoisin siulle kaakaon jos voisin. Kuun vaihteessa talouteni kohenee hetkeksi ja voisin tulla sinne päin jos suostuisit tapaamaan. Kauniita unia naiselle lounaaseen.
Nyt kannattaisi harrastaa pulloonpuhallusta (vastapainepuhallus). Paranemista kuntarajoille. En ole kaivattusi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä kirjoittavat ovat irl.
Ihmettelin siellä valvotuissakin kun juuri kukaan ei puhu mitään ja jos näille puhui niin olivat ihan paniikissa. Parin kanssa juttu luisti paremmin mutta käytöksestä huomasi kyllä vainoamista. Oli hauska kokemus lopulta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä
Okei, positiivista. Moni ei täällä edes vastaa kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä
Okei, positiivista. Moni ei täällä edes vastaa kysymyksiin.
Toi oli niin helppo, ettei tarvinnu ees kilauttaa kaverille.
Ei väärin, vaan oikein ja luonnollista.