Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (87136)
Elämässäni olisi sinulle tilaa, koska minulla on aina tilaa tärkeille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat perjantaina puhelimeesi tekstarin, jossa sanotaan:anteeks väärä numero.Siinä.on uusi numeroni.
Miksi näin vaikeen kautta, olipa viesti kelle tahansa.
Mitäs luulisit.Toi väärä numero on huono vanha vitsi varatulle.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti on osoittautunu upeeksi jutuksi. Luovuus on räjähtäny ja ajatus kirkastunu. Onnellinen olo.
Musta tulee yks kävelevä ruutitynnyri ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit mä vaan lataan sen perhanan Tinderin, ett alkais jotain sutinaa olee🤔 hypin kohta seinille
Vau, jos kaivattu tunnistaisi sinut, olisi varmaan niin otettu näistä vaihtoehdoista. Ja siitä että menet randomille mielummin, ihan vaan ettei tarvitse itse mitään tehdä. Kaikki käy kunhan ei tarvitse olla aikuinen.. :0
Olen tehnyt ja pitkällä aikavälillä. Turha tunteilla siellä, tuntematon.
Kaivattu tunnistaisi? Hetkonen? TEIDÄN KAIVATUT EIVÄT OLE TÄÄLLÄ. Mitä luultavammin eivät edes irl huomaa teitä/ole kiinnostusta koska hommat ei teillä etene. Hyvällä itsetunnolla varustettu järkevä asiallinen ihminen osaa tehdä, oletko koskaan kuullut : aloitteen tutustumiseen! Ps. Ootta saamattomia pelkureita 😍😜 menkää deittipalstoille, ja kun teitä lähestytään, niin ottakaa mallia siitä lähestyjästä kuinka helppoa se on. Suun voi avata muutenkin kuin k*llin imemiseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sekin aika kylmää sopia noista fwb-jutuista ja olla toisen kanssa vaan oman tyydytyksen vuoksi. Täysin itsekästä puolin ja toisin. Usein vielä petetään omia, täysin tietämättömiä kumppaneita. Miksi ihmiset ei lopeta huonoja suhteita mielummin ja etsi onnea toisten kanssa? Tätä en vielä ole ymmärtänyt.
Suhdehan voi olla tosi hyvä kaikilta muilta osin paitsi seksin osalta. Ei silloin lyödä kaikkea rikki pelkän seksin takia. Jos löytää toimivan seksisuhteen jonkun toisen kanssa, niin miksi pitäisi romuttaa toimiva arki ja hyvä kumppanuus? Kaikille se seksi ei näet ole koko elämä. Seksi on tärkeää, mutta ei se ole koko parisuhde.
Muista kertoa tuo myös puolisollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät missä olen ensi viikonloppuna
Haluaisitko tavata?
Toi tavuttaja oli eri henkilö. Tottakai haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmätään vaikka taas kaupassa 😉
Olisi aikakin taas.
Niinpä 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sekin aika kylmää sopia noista fwb-jutuista ja olla toisen kanssa vaan oman tyydytyksen vuoksi. Täysin itsekästä puolin ja toisin. Usein vielä petetään omia, täysin tietämättömiä kumppaneita. Miksi ihmiset ei lopeta huonoja suhteita mielummin ja etsi onnea toisten kanssa? Tätä en vielä ole ymmärtänyt.
Ai, mä oin aina ollu siinä ymmärryksessä, että fwb on niinku kompromissi ratkaisu sinukkujen kesken, jotka ei syystä tai yoisesta halua/pysty siinä elämän hetkessä pariutumaan/vakavoitumaan. Minusta se on ihan reilu setti, kun molemmat on tietoisia tilanteesta. Ihmisellä on kuitenkin luontainen tarve läheisyyteen, miksei sinkutkin saisi nauttia seksistä/ läheisyydestä ksekenäön jonkun turvallisen ja tutun frendin kanssa?
Noin. Kaksi ihmistä jos tekee keskenään sopimuksen, silloinhan kaikki on ok. Pitää olla todella ahdas idiootti, että kokee tarvetta puuttua tuollaiseen. Mutta niitäkin on, pikkudiktaattoreita, jotka tahtoisivat niin kovasti hallita muita ja pakottaa nämä elämään omien, ei heidän arvojen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielessä liikkuu vähän sopimattomia ajatuksia, kun puhun sun kanssas...
Ovi kiinni, alkajaisiksi. :P
😳 kuin kynästäni, tai siis näppiksestäni.
Heh. :D
Just sain tänään numeron mieheltä ja ihan suoraan halusi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selibaatti on osoittautunu upeeksi jutuksi. Luovuus on räjähtäny ja ajatus kirkastunu. Onnellinen olo.
Musta tulee yks kävelevä ruutitynnyri ilman.
Oot siis orja. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Saat perjantaina puhelimeesi tekstarin, jossa sanotaan:anteeks väärä numero.Siinä.on uusi numeroni.
Toi on aika hyvä idea. Ottaisin saman tien yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sit mä vaan lataan sen perhanan Tinderin, ett alkais jotain sutinaa olee🤔 hypin kohta seinille
Etkös jo juhannuksena laulanu samaa laulua.
On varmasti ollut eri ihminen.
Joo se oli rotukissalle.
Ei ole mikään pelkästään sinkkujen järjestely, vaan myös useilla varatuilla ja tuohon oikein etsitään sopivaa panoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhdehan voi olla tosi hyvä kaikilta muilta osin paitsi seksin osalta. Ei silloin lyödä kaikkea rikki pelkän seksin takia. Jos löytää toimivan seksisuhteen jonkun toisen kanssa, niin miksi pitäisi romuttaa toimiva arki ja hyvä kumppanuus? Kaikille se seksi ei näet ole koko elämä. Seksi on tärkeää, mutta ei se ole koko parisuhde.
Muista kertoa tuo myös puolisollesi.
Ei, kyllä hän valikoidusti unohtaa. Reilu järjestely, vai mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti seuraavalla kerralla kunnolla juteltaessa rohkaistuttaisiin puhumaan enemmän meistä kuin muista.
Haluaisin puhua, mutta en halua tungetella. Sen voisin kertoa, että tunnen vahvasti ja oot mulle todella tärkeä. Aina
Et tungettelisi. Miehelle.
Olen mies, mutta näillä tunnisteilla haluaisin omia, mutta en pettyä. Juteltiin tänään?
Pari sanaa vaihdettiin, joo.
Ok. Ohi sit.
Mulle osuis, terveisin mies sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Teitä kummasti riittää täällä joille monet miehet antavat numeroita,flirttailevat ,haluavat vain teidät, kuolaavia ottajia riittäisi yms. ja sitten te vietätte aikaanne täällä.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs vastasit?🤭
😳 kuin kynästäni, tai siis näppiksestäni.