Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (86512)

Vierailija
86481/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on pilalla, kun se on menettänyt luottamuksen.

Saman näkee hakatuista koirista. Luimistelevat häntä koipien välissä, pää alhaalla ja purevat kaikkia lähelle tulevia. Pilallehakattuja. Ei niistä enää kunnollista saa. Sama on ihmisillä. 

Juu piloilla on. Kannattaa vaan muiden pysyä kaukana kaltoinhodelluista ihmisistä. Pohjasakkaa. Ehkä saivat mitä ansaitsivat?

Minä välillä sorrun ajattelemaan niin. Että olen varmaan tehnyt jotain kauheata jolla ansaitsen tämän kaiken.

Vierailija
86482/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman näkee hakatuista koirista. Luimistelevat häntä koipien välissä, pää alhaalla ja purevat kaikkia lähelle tulevia. Pilallehakattuja. Ei niistä enää kunnollista saa. Sama on ihmisillä. 

Juu piloilla on. Kannattaa vaan muiden pysyä kaukana kaltoinhodelluista ihmisistä. Pohjasakkaa. Ehkä saivat mitä ansaitsivat?

Kommenttisi on pohjasakkaa. Jos on lapsena tai vaikka aikuisena henkisesti tapettu, se ei ole rikotun oma vika. Sivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86483/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin huono tuuri, että toistuvasti ihastuu varattuihin miehiin. Pitäiskö se parisuhdestatus kysyä heti esittäytyessä jatkossa🙄 

Vierailija
86484/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaatko sydämelläni?

Jos kyselet noin täällä, niin ehdottomasti tilaisuuden tullen.

Vierailija
86485/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut hyvälle sydämessäni.

Voin vain kuvitella, miten hyvälle tuntuisit sylissäni. 🧡

Vierailija
86486/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa työpäivää kaivatulleni !

Vierailija
86487/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi on pohjasakkaa. Jos on lapsena tai vaikka aikuisena henkisesti tapettu, se ei ole rikotun oma vika. Sivu

Minä luin tuon kommentin katkerana sarkasmina tai ironiana. Olen itse kaltoinkohdeltu ja pyrin kohtaamaan aidosti kaltoinkohdeltuja, ne jotka vain yrittävät pakottaa rikkinäisen johonkin ahtaaseen muottiin pakottajan mieliksi saavat pysyäkin kaukana etteivät maksimoi rikotun rikkomisen. Vähemmän se pohjasakkana pitäminen rikkoo kun pysyy mahdollisimman kaukana ja antaa tilaa niille jotka pystyvät korjaamaan rikkinäistä.

Vierailija
86488/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se oli enemmän mentaalinen yhteys kuin tunneyhteys. Arvostimme ja tykkäsimme toisistamme, mutta hullaantumista ei tapahtunut."

-Ismo L.

Vierailija
86489/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luin tuon kommentin katkerana sarkasmina tai ironiana. Olen itse kaltoinkohdeltu ja pyrin kohtaamaan aidosti kaltoinkohdeltuja, ne jotka vain yrittävät pakottaa rikkinäisen johonkin ahtaaseen muottiin pakottajan mieliksi saavat pysyäkin kaukana etteivät maksimoi rikotun rikkomisen. Vähemmän se pohjasakkana pitäminen rikkoo kun pysyy mahdollisimman kaukana ja antaa tilaa niille jotka pystyvät korjaamaan rikkinäistä.

Niin itsekin ajattelin, mutta en ymmärrä sellaista huumoria. Liian rajua.

Vierailija
86490/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaatko sydämelläni?

Jos kyselet noin täällä, niin ehdottomasti tilaisuuden tullen.

Se oli testi. Vastauksesi paljastaa sinusta paljon.

Vierailija
86491/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaatko sydämelläni?

En ikinä. Mutta miksi varastit mun sydämen?

Vierailija
86492/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin varma itsestäni, mutta koko aikaa en hänestä. Ja huonostihan siinä kävi. Tuntuu niin pahalta, kun ei voi kaikesta tapahtuneesta edes kenellekään puhua. No sellaista elämä on välillä. Ois ollut mukavaa, jos kerrankin elämä olisi mulle hymyillyt ja oltais täytetty ne yhteiset haaveet. 

Miksi ei vielä voisi tapahtua jotain hyvää?

Niin, no meni usko kaikkeen tämän episodin myötä. Ehkä mä täältä taas ponnistan elävien kirjoihin..

Vaikutat juoruilijalta joka antaa pieniä palasia ja vihjailee jotta lopulta joku kerjää lisätietoja  

No ihan turhaan muutenkin avauduin. Olisi vaan pitänyt olla hiljaa. Valittelen muualla, missä ei ole tuttuja lukemassa. En halua kenellekään todellakaan pahaa mieltä aiheuttaa.

Vierailija
86493/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvää yötä tipu💖

Sumuisen suloista maanantai-päivää💖

Vierailija
86494/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ne oppia luottamaan yhteen, mutta se on työn takana ja vaatii oikean ihmisen. Muita ne puree.

Vierailija
86495/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💖🐥

💖🤗

🐥

Vierailija
86496/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin huono tuuri, että toistuvasti ihastuu varattuihin miehiin. Pitäiskö se parisuhdestatus kysyä heti esittäytyessä jatkossa🙄 

Ei siinä ole mitään kummallista. Varatut on syystä varattuja.

Vierailija
86497/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti tervehtiessä tai mieluiten jo ennen sitä. 😅

Vierailija
86498/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sinkut on liian hyviä suhteeseen. Tarjolla lähinnä mulqeroita.

Vierailija
86499/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sattumaa, että ilkeimmät ja typerimmät tuntemani ihmiset on varattuja kaikki. Löytäneet jonkun kaltaisensa. Ei ole vaikeaa. 

Vierailija
86500/86512 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet sinkut on liian hyviä suhteeseen. Tarjolla lähinnä mulqeroita.

Tarjolla varattuja mulqeroita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi