Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (86466)

Vierailija
86461/86466 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma itsestäni, mutta koko aikaa en hänestä. Ja huonostihan siinä kävi. Tuntuu niin pahalta, kun ei voi kaikesta tapahtuneesta edes kenellekään puhua. No sellaista elämä on välillä. Ois ollut mukavaa, jos kerrankin elämä olisi mulle hymyillyt ja oltais täytetty ne yhteiset haaveet. 

Vierailija
86462/86466 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varma itsestäni, mutta koko aikaa en hänestä. Ja huonostihan siinä kävi. Tuntuu niin pahalta, kun ei voi kaikesta tapahtuneesta edes kenellekään puhua. No sellaista elämä on välillä. Ois ollut mukavaa, jos kerrankin elämä olisi mulle hymyillyt ja oltais täytetty ne yhteiset haaveet. 

Miksi ei vielä voisi tapahtua jotain hyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
86463/86466 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no meni usko kaikkeen tämän episodin myötä. Ehkä mä täältä taas ponnistan elävien kirjoihin..

Vierailija
86464/86466 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖🐥

Vierailija
86465/86466 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jänskättää huominen

Mua perjantai-ilta vaikka tiedän pettyväni taas

Vierailija
86466/86466 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaan vaan turhaan itseäni pitämällä yhteyttä. Pitikin ihastua😐 nm

Vierailija
86467/86466 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no meni usko kaikkeen tämän episodin myötä. Ehkä mä täältä taas ponnistan elävien kirjoihin..

Vaikutat juoruilijalta joka antaa pieniä palasia ja vihjailee jotta lopulta joku kerjää lisätietoja  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi