Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (86524)
Mitä sinäkin varattu täällä luuhaat haukkumassa ja vahtimassa ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Pelaatko sydämelläni?
En mutta nänneilläsi voisin leikkiä.
Nonii nyt ois sitä mulqeroa
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sattumaa, että ilkeimmät ja typerimmät tuntemani ihmiset on varattuja kaikki. Löytäneet jonkun kaltaisensa. Ei ole vaikeaa.
90% ihmisistä pääsee halutessaan suhteeseen, siihen ei paljon vaadita. Pikemminkin on niin päin, että on saavutus välttää huonoon suhteeseen joutuminen. Se on jo jotain.
Nyt se on virallista. Kiitos E, kun sait minut näkemään mitä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin huono tuuri, että toistuvasti ihastuu varattuihin miehiin. Pitäiskö se parisuhdestatus kysyä heti esittäytyessä jatkossa🙄
No kun heillä on jo joku, niin testailevat viehätysvoimaansa ja hakevat piristystä arkeensa. Ehkä puoliso tekee samaa tahollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla niin huono tuuri, että toistuvasti ihastuu varattuihin miehiin. Pitäiskö se parisuhdestatus kysyä heti esittäytyessä jatkossa🙄
Varmaan :D
Itse en ole ikinä ihastunut varattuun mieheen, tai no seurustelevaan poikaan kyllä joskus. Mutta en siihenkään mitenkään palavasti.
Vierailija kirjoitti:
Olin varma itsestäni, mutta koko aikaa en hänestä. Ja huonostihan siinä kävi. Tuntuu niin pahalta, kun ei voi kaikesta tapahtuneesta edes kenellekään puhua. No sellaista elämä on välillä. Ois ollut mukavaa, jos kerrankin elämä olisi mulle hymyillyt ja oltais täytetty ne yhteiset haaveet.
Mitä sitten yhtäkkiä kävi, kun yhteisiä haaveitakin oli?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sattumaa, että ilkeimmät ja typerimmät tuntemani ihmiset on varattuja kaikki. Löytäneet jonkun kaltaisensa. Ei ole vaikeaa.
Nyt kun aloin miettimään erästä nais valtaista työ yhteisöä jossa jotkut käyttivät rankkaa henkistä väkivaltaa niin kyllä niillä pahimmilla kiusaajilla oli kaikilla ukko kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on pilalla, kun se on menettänyt luottamuksen.
Saman näkee hakatuista koirista. Luimistelevat häntä koipien välissä, pää alhaalla ja purevat kaikkia lähelle tulevia. Pilallehakattuja. Ei niistä enää kunnollista saa. Sama on ihmisillä.
Juu piloilla on. Kannattaa vaan muiden pysyä kaukana kaltoinhodelluista ihmisistä. Pohjasakkaa. Ehkä saivat mitä ansaitsivat?
Kommenttisi on pohjasakkaa. Jos on lapsena tai vaikka aikuisena henkisesti tapettu, se ei ole rikotun oma vika. Sivu
Kommentti taisi olla sarkasmia. -sivusta
Ei sun tarvi mulle todistella muuta kuin se että oot tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sun tarvi mulle todistella muuta kuin se että oot tosissasi.
Kirjoittaa hän anonyymi palstalla 🤦
Minä olen romanttisesti kokematon. Pelännyt itseäni ja siten muita niin paljon, että olen käpertynyt kerälle kuin siili konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Eikä riitä se että itse ihastuu vaan se varattukin osoittaa kiinnostusta. Ja sitten onkin taas sotkua tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään kummallista. Varatut on syystä varattuja.
Heh kaikki varatut ovatkin juu laadukkaita... not.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut myös että moni hiukan yksinkertainen tai ilkeä ihminen löytää kyllä parisuhteen helposti. Ja heti uuden jos ero tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun aloin miettimään erästä nais valtaista työ yhteisöä jossa jotkut käyttivät rankkaa henkistä väkivaltaa niin kyllä niillä pahimmilla kiusaajilla oli kaikilla ukko kotona.
Mä oon miehenä työskennelly nais- ja miesvaltaisilla työpaikoilla, ni miehet on kyl paljon pahempia juoruamaan ja puukottamaan selkään.
Kateus puhuu?