Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha turn off jos mies julistaa rakastavansa lyhyen tuntemisen perusteella?

Vierailija
02.01.2025 |

Vai olisitko imarreltu? 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lyhyt tunteminen? Kaksi viikkoa on paha. Kaksi kuukautta on jo ok. 

Vierailija
2/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista. Parempi olisi sanoa toiselle olevansa ihastunut kuin rakastunut, ehkä hän ei erota näitä termejä toisistaan vaikka pitäisi. 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan helpommin rakastuu pinnallisiin ominaisuuksiin. 

Vierailija
4/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lyhyt tunteminen? Kaksi viikkoa on paha. Kaksi kuukautta on jo ok. 

Kaksi kuukauttakin on lyhyt aika. Ei siinä vielä toista tunne. 

Vierailija
5/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käsitä sitä kun jotkut puhuvat olevansa rakastuneita ihmiseen jonka kanssa eivät ole edes olleet missään tekemisissä small talkkia enempää. Ihme harhaa. Sehän voi olla vaikka millainen sitten oikeasti. 

Vierailija
6/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee sen niin, että saa minut tuntemaan olevani rakastettu, niin ok

Suomimiehen tapa on ennemminkin tällainen: "minä rakastan sinua ja sinä saat minulle niin hyvän olon, vaau minulla on hyvä olo" ja itse on naama peruslukemilla, että "kiva juttu, that makes one of us"

Eli mieti ennemminkin sitä, miten saisit naisen kokemaan olevansa rakastettu tai rakastumaan sinuun, kuin hierot hänen naamaansa sitä miten paljon hän on sinulle antanut. Hän todennäköisesti tietää kyllä.

Vierailija
7/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Toiset ovat leiskuvampia ja tunteikkaampia kuin toiset ja voivat tunnustaa rakkauttaan helpommin. Toiset esittävät rakastavansa halutessaan kontrolloida toista. Perussuomalainen mies ei sano koskaan rakastavansa, mutta saattaa olla hyvin rakastettava.

Vierailija
8/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomimiehen tapa on ennemminkin tällainen: "minä rakastan sinua ja sinä saat minulle niin hyvän olon, vaau minulla on hyvä olo" ja itse on naama peruslukemilla, että "kiva juttu, that makes one of us"

Eli mieti ennemminkin sitä, miten saisit naisen kokemaan olevansa rakastettu tai rakastumaan sinuun, kuin hierot hänen naamaansa sitä miten paljon hän on sinulle antanut. Hän todennäköisesti tietää kyllä.

Tämä. Monesti miehet jää jankuttamaan asioista että mutta kun hänestä olisi kivaa, hän haluaa, hänestä tuntuu siltä ja tältä vaikka nainen olisi toista mieltä ja ilmaissut sen. 

Vierailija
9/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Muutama tuollainen turvenuija tuli nuorena vastaan. 

Vierailija
10/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂 Muutama tuollainen turvenuija tuli nuorena vastaan. 

Turvenuija? Kiitos uudesta hyvästä suomalaismiestä kuvaavasta termistä. 🤭🤔 

Vierailija
11/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Monesti miehet jää jankuttamaan asioista että mutta kun hänestä olisi kivaa, hän haluaa, hänestä tuntuu siltä ja tältä vaikka nainen olisi toista mieltä ja ilmaissut sen. 

Jep. Parasta kun raskaudrn aikana mies ei kysynyt kertaakaan minulta mitään mitä haluan, mutta pippeli pystyssä tuli useamman kertomaan mitä hän haluaa ja mikä tekisi hänet iloiseksi. Iso osa miehistä on todella narsistisia ja itsekeskeisiä. Nykyään olen tekemisissä vain naisten kanssa, jotka kysyvät minulta mitä minulle kuuluu ja kuuntelevat myös minun juttujani.

Vierailija
12/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Major red flag. En luottaisi ihmiseen, joka julistaa rakkautta, vaikkei vielä edes tunne kunnolla toista.

Vierailija
13/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin kolme vuotta sitten kun pidettiin hauskaa miehen kanssa, oli siis tarkoitus harrastaa seksiä ja nauttia päihteitä yhdessä viikonloppu, mut tykättiinkin sitten ihna hulluna toisistamme. Hän oli eroamassa vaimostaan. Mä sanoin sydämestäni, mitä tunsin häntä kohtaan "Mä rakastan sua!" Nähtiin viel toinen viikonloppu mun luona ja toistamiseen sanoin sen. Ei olla nähty sen jälkeen, muttam ies ottaa säännöllisesti muhun yhteyttä välillä ja mä häneen. Hän koitti vielä exvaimonsa kanssa yhteiseloa meidän tapaamistemme jälkeen, erosi sitten lopullisesti. Tapasi toisen mimmin, jonka kanssa sai juuri lapsen tuossa kesällä. Mä rakastan häntä silti ja hän rakastaa mua. Ollaan "kaksoisliekkejä". Mies sanoo toisinaan kun rohkaistuu, että oon se ykkönen hänelle ja että pääsisipä vielä joskus kotiin, mikä viittaa siihen, et oltais taas kahdestaan yhtä. Ai että mä rakastan häntä.

Vierailija
14/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Minä sanoin kolme vuotta sitten kun pidettiin hauskaa miehen kanssa, oli siis tarkoitus harrastaa seksiä ja nauttia päihteitä yhdessä viikonloppu, mut tykättiinkin sitten ihna hulluna toisistamme. Hän oli eroamassa vaimostaan. Mä sanoin sydämestäni, mitä tunsin häntä kohtaan "Mä rakastan sua!" Nähtiin viel toinen viikonloppu mun luona ja toistamiseen sanoin sen. Ei olla nähty sen jälkeen, muttam ies ottaa säännöllisesti muhun yhteyttä välillä ja mä häneen. Hän koitti vielä exvaimonsa kanssa yhteiseloa meidän tapaamistemme jälkeen, erosi sitten lopullisesti. Tapasi toisen mimmin, jonka kanssa sai juuri lapsen tuossa kesällä. Mä rakastan häntä silti ja hän rakastaa mua. Ollaan "kaksoisliekkejä". Mies sanoo toisinaan kun rohkaistuu, että oon se ykkönen hänelle ja että pääsisipä vielä joskus kotiin, mikä viittaa siihen, et oltais taas kahdestaan yhtä. Ai että mä rakastan häntä.

Pakko kysyä, oliko tämä surkuhupaisa vitsi? :D

Vierailija
15/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tuo kyllä. Siitä tulisi olo että tyyppi takertuu heti kiinni kun vähän ovea raottaa ja tulee olemaan vaikea päästä eroon jos ei itsestä alakaan tuntumaan miltään. 

Vierailija
16/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se paha. Indikoi emotionaalista ambivalenssia.

Vierailija
17/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tarranauha, heti kiinni vaan, avioon ja lapsia tekemään? Hyh, tuli vähän oksua suuhun

Vierailija
18/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nykypäivän alle kolme-nelikymppiset miehet ei taida tajuta, miten paljon paremmin naisilla on jalat maassa näissä asioissa.

Missä vtun pilvilinnoissa miehet polskii menemään nykyään? Vai onko näin ollut oikeasti aina. Me ei vain ole huomattu sitä, kun meitä on syytetty tunteilusta jne.

Vierailija
19/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Antonio, vuokses hyppäisin vaik hissikuiluun

Kaltaisiis ei vastaan tuu"

:D Ollut sattumoisin korvamatona koko viikon.

Vierailija
20/24 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämässäni ollut yhden kerran rakastunut. Se oli tottavie aito tunne ja jysähti kovaa. Olen kovaluonteinen  mutta tuo iski rintakehän läpi mutta tavallaan pääsin helpolla, nainen oli varattu ja ei myöskään saanut tunteistani mitään viitteitä. Olin tuolloin yli 40.